آبان تتر
گوناگونویژه ها

چهره سیاوش قمیشی در شناسنامه اش برق از سرتان می پراند

صبح بخیر _ تصویری از شناسنامه قدیمی سیاوش قمیشی منتشر شد که نشان می دهد چهره اش چقدر با چهره اکنون او فرق می کند.

سیاوش قمیشی خواننده ایرانی که متولد ۱۳۲۴/۰۳/۲۱ زاده دزفول (خوزستان) می باشد. ۹ ماه بیشتر نداشت که به همراه خانواده از اهواز به تهران مهاجرت کردند.  اولین هنرمند ایرانی است که توانسته هر چهار رکن ترانه، آهنگ، تنظیم و خوانندگی یک آهنگ را خودش به تنهایی انجام دهد و از او به عنوان پدر سبک موسیقی ترنس در ایران یاد می کنند. سیاوش قمیشی طرفداران زیادی دارد که هواداران او به وی لقب مرد بارانی را داده اند.

تحصیلاتش مدرک کارشناسی ارشد در رشته موسیقی از دانشگاه لندن است. وی از ۴۷ سالگی به طور رسمی خوانندگی را آغاز کرد.

سیاوش در یک خانواده هنرمند بزرگ شد. سیاوش قمیشی کوچکترین فرزند خانوادهٔ خویش است و دو برادر به نام‌های سیروس و سیامک و یک خواهر به نام سیمین دارد. سیاوش ۶ سال داشت که یکی از برادرانش آکاردئون می‌آموخت و مادرش پیانو را زیر نظر یک معلم روس به نام اُلگا می‌آموخت.

سیاوش قمیشی در بیست و نه سالگی با لیلا وصال ازدواج کرده و حاصل این ازدواج‌ تنها یک فرزند به نام علیرضا است. علیرضا قمیشی در شیراز زندگی می‌کند و ظاهرا به خوانندگی هم می‌پردازد.او بیش از ۳۵ سال سن دارد. سیاوش قمیشی پس از طلاق در ازدواج اولش پنج بار دیگر ازدواج کرده است. آخرین همسر سیاوش قمیشی «نازنین مرعشی» نام دارد که بیش از سی و پنج سال از وی کوچکتر است.

بیشتر بخوانید:

چهره بازیگران زن ایرانی، قبل و بعد از عمل زیبایی (عکس)

جوونی اردشیر کاظمی رو ببینید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا