آبان تتر
اخبار ویژهگوناگون

پردرآمدترین بازیگران جهان در سال ۲۰۲۳

فهرست پردرآمدترین بازیگران جهان در سال 2023 را منتشر کرد. فکرش را هم نمی کنید که چه کسانی در این فهرست حضور دارند.

آدام سندلر – ۷۳ میلیون دلار

صبح بخیر _ سندلر صاحب شرکت Happy Madison Productions است که بسیاری از فیلم‌های خودش را از جمله «Murder Mystery 2» را برای نتفلیکس تولید می‌کند. این مرد ۵۷ ساله برای تولید ۴ فیلم دیرگ برای سرویس استریم قراردادش را با نتفلیکس در سال ۲۰۲۰ تمدید کرد.

سندلر علاوه بر ساختن فیلم چه پشت پرده یا به عنوان بازیگر جلوی دوربین، همچنان استندآپ هم انجام می دهد. به گفته فوربس، او برای هر نمایش بیش از ۴۰۰۰۰۰ دلار درآمد دارد.

مارگو رابی – ۵۹ میلیون دلار

عکس مارگو رابی کیفیت بالا

رابی ۳۳ ساله نقش نمادین عروسک باربی را در فیلم “باربی” ساخته گرتا گرویگ بازی کرد. باربی که پرفروش‌ترین فیلم سال شد در اولین آخر هفته اکران در ایالات متحده بیش از ۶۳۶ دلار به دست آورد و فروش آن به بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان رسید. رابی همچنین تهیه کننده فیلم نیز بود. اما نه او و نه کارگردان هیچکدام نامزد دریافت جایزه اسکار نشدند.

دنزل واشنگتن – ۲۴ میلیون دلار

برنده اسکار ۶۹ ساله در سال ۲۰۲۳ در «Equalizer 3» ظاهر شد. طبق گفته باکس آفیس موجو، این فیلم بیش از ۱۹۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

تام کروز – ۴۵ میلیون دلار

کروز ۶۱ ساله که در سال ۲۰۲۲ در فیلم “Top Gun” حاضر شد، توانست همچنان در ادامه مجموعه معروف “ماموریت ناممکن” در فیلم “Dead Reckoning Part One” نیز خوش بدرخشد. این فیلم بیش از ۵۶۷ میلیون دلار در سرتاسر جهان فروش داشت.

رایان گاسلینگ – ۴۳ میلیون دلار

بازی در نقش کن در «باربی» نه تنها برای گاسلینگ ۴۳ ساله، نامزدی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را به همراه داشت، بلکه دستمزد قابل توجهی نیز برای او به جا گذاشت. این فیلم بیش از ۱.۴ میلیارد دلار در سراسر جهان به فروش رفت و به پرفروش ترین فیلم سال تبدیل شد.

مت دیمون – ۴۳ میلیون دلار

این مرد ۵۳ ساله در نقش لزلی گرووز در «اپنهایمر» بازی کرد که یکی از برترین فیلم‌های فصل تابستان بود و ۱۳ بار نامزدی اسکار را به دست آورد. فیلم کریستوفر نولان نیز بیش از ۹۵۷ میلیون دلار در سرتاسر جهان فروش رفت. دیمون همچنین تهیه کننده سریال «Air» با بازی دوستش بن افلک بود.

جنیفر انیستون – ۴۲ میلیون دلار

نیستون در «برنامه صبحگاهی» که فصل سوم آن امسال منتشر شد، حضور داشت. او همچنین در کنار آدام سندلر در فیلم نتفلیکس “Murder Mystery 2” نیز نقش آفرینی کرده است.

این خانم ۵۵ ساله همچنین در تبلیغات متعددی – از اسمارت واتر گرفته تا اونو – حضور داشته است و همچنین در بخش تبلیغات با شرکت تولید کننده محصولات مراقبت از مو به نام LolaVie نیز همکاری دارد. اما درآمد او بیشتر از بازی هایی که در فیلم ها دارد، به دست می آید.

لئوناردو دی کاپریو – ۴۱ میلیون دلار

لئوناردو دی کاپریو ۴۹ ساله برنده اسکار ۲۰۲۳ از فیلم “قاتلان ماه گل” است. این فیلم به کارگردانی مارتین اسکورسیزی توانسته نامزدی ۱۰ اسکار را از آن خود کند.

جیسون استاتهام – ۴۱ میلیون دلار

استاتهام ۵۶ ساله امسال کارگردانی فیلم «زنبوردار» را بر عهده داشت. این ستاره معروف با فیلم های اکشن بیگانه نیست. در سال ۲۰۲۳ او در فیلم‌های “Expendibles”، “Meg 2: The Trench” و “Fast X” نیز نقش آفرینی کرد.

بن افلک – ۳۸ میلیون دلار

افلک نه تنها در نقش فیل نایت، مدیر اجرایی نایک در «هوا» ایفای نقش کرد، بلکه کارگردانی و تهیه کنندگی این فیلم را نیز برعهده داشت که بیش از ۹۰ میلیون دلار فروش جهانی داشت. این مرد ۵۱ ساله همچنین در فیلم «هیپنوتیزم» بازی کرد.

 

بیشتر بخوانید:

بازیگران مشهور ایرانی در مراسم حافظ

منبع
خبرنامه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا