آبان تتر
فال و طالع بینی

فال روزانه امروز پنج شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲

متولدین فروردین

صبح بخیر _ فردا نظر شما در مورد عشق کمی غیر عادی به نظر می‌رسد، برای آنکه چیزهای که قبلاً شما را هیجان زده می‌کردند فردا هیچ حسی در شما ایجاد نمی‌کنند. شما لزوماً دیگر به عشقهای سطحی علاقه‌ای ندارید؛ رابطه‌های بیهوده داشتن به نظر شما فقط باعث تلف کردن وقت باارزشتان می‌شود. به جای اینکه بر پایه عادتهایتان واکنش نشان دهید، بیشتر رویاپردازی کرده و یک راه کلی‌تر و جدیدتر برای برقراری ارتباط و دوست‌یابی پیدا کنید. اگر شما ذهن خودتان را به روی چیزهایی متفاوتی که وجود دارد نبندید، متوجه می‌شوید که عشقی که در جستجویش هستید همین نزدیکی‌هاست.

 متولدین اردیبهشت

فردا شما بیشتر از همیشه از درون خود آگاهی دارید چرا که ماه کامل نشان شما مانند یک آیینه عمل می‌کند. اما برای تان سخت است که آنچه را که می‌دانید توصیف کنید به خاطر اینکه عطارد پیوند دهنده نشان شما را ترک می‌کند- و شما احساس پیچیدگی و در هم ریختگی می‌کنید. تا بحال خردمندانه در اوج بازی تان بودید با این وجود به نظر می‌رسد اکنون زمام امور از دست تان رها شده است. عصبی نشوید؛ شما هیچ چیز مهمی را از دست نداده‌اید. در عوض این توانایی را بدست آورده‌اید که آرام باشید و کاری را که شروع کرده بودید به پایان برسانید قبل از اینکه کارتان را به دیگری بسپارند.

 متولدین خرداد

اتصال ماه کامل با سیاره حاکم شما “کیوان” تاکید می‌کند که شما باید منحصرا روی کارتان تمرکز کنید. اما شما همچنین مخفیانه درباره یک ماجراجویی هیجان انگیز خیال پردازی می‌کنید. اما اکنون ایده‌های رمانتیک خود را درباره سفر دور دنیا کنار بگذارید. به جای اینکه فردا خیال یک سرزمین بیگانه را به خاطر دوراز دسترس بودن آن کنار بگذارید سعی کنید تا فرهنگ‌ آن را یاد بگیرید؛ غذاهای آنهارا امتحان کنید و زبان آنها را نیز یاد بگیرید. این تنها راهی است که می‌توانید حس سفر دوستی خود را ارضا کنید.

متولدین تیر

خیلی آهسته از آسمان رویاها پایین بیایید و روی کارهای خود متمرکز شوید. فردا باید پایتان روی زمین باشد و به مسوولیت های خود رسیدگی کنید. البته خیلی در مور خود یا برنامههایتان حرف نزنید. اگر ایده های خاصی به ذهنتان می رسد، سریع و با صدای بلند آن را جار نزنید. بهتر است کمی به خود فرصت دهید و در فرصتی مناسب به جزئیات آن رسیدگی کنید. اگر استرس دارید، در میانه روز کمی بخوابید، ماساژ بروید یا یوگا کنید.

 متولدین مرداد

ماه در نشانه شما قرار گرفته است و شما را به خاطر اتفاقات بدی که افتاده است نگران کرده است. حتی اگر شما به منظور بررسی کردن کارهایی که انجام داده‌اید آرام‌تر پیش بروید، ولی باز هم احتمال اینکه تخیلاتتان را زیاد جدی نگیرید وجود دارد. چند دقیقه فکر کنید و حتی اگر نتوانستید احساسهایتان را درک کنید، خود را برای روبرو شدن با وظایف کاریتان آماده کنید. شما از چیزی فرار نخواهید کرد؛ فقط شما در حال حاضر مجبورید تجربه‌های فرداتان را به بعد موکول کنید.~

 متولدین شهریور

قلب شما مثل یک کشتی شناور در دریای وسیع طوفانی است. شما عاشق خطر کردن هستید، اما آرامش داشتن را نیز دوست دارید، بنابراین می‌توانید در طول سفر استراحت کرده و از زیبایی‌های آن لذت ببرید. زمانیکه شدت احساسات به اوج خود می‌رسند شما مجبورید در زمان حال زندگی کنید. نگران نباشید به تدریج همه چیز آرام‌تر می‌شود.

متولدین مهر

شما در بهترین شرایط برای خلاق بودن قرار دارید و این بستگی به خودتان دارد که بهترین راه را برای اثبات توانایی هایتان را، انتخاب نمایید. این موضوع فقط جنبه تفریح و سرگرمی ندارد و باید به یاد داشته باشید که نمی توانید مسئولیت هایتان را کنار بگذارید. با اینکه تمایل دارید فعلا کمی تفریح کرده اما بهتر است بجای فرار از تعهداتی که دارید، ابتدا برنامه ریزی بکنید و سپس با آگاهی کامل یک انتخاب هوشمندانه انجام دهید. عاقلانه ترین کار این است که تمام وظایف و مسئولیت های خود را به درستی انجام داده و در کنار آنها به رویاهای خود فکر کنید.

 متولدین آبان

این شما هستید که باید با نتایج تصمیماتتان مواجه شوید و کنار بیایید، چرا مدام از دیگران نظر می خواهید و می پرسید چکار باید بکنید؟ خودتان برای زندگیتان تصمیم بگیرید، این کار همه چیز را عوض خواهد کرد. فرزندانتان و یا بچه هایی که تحت نظارت شما هستند به کمک شما نیاز دارند و ممکن است حالشان خوب نباشد. این فقط به معنی حال فیزیکی نیست، بلکه این ناخوشی می تواند از لحاظ روحی، روانی یا احساسی نیز باشد. برای کمک کردن به آنها باید مهارت های لازم مدیریتی را داشته باشید و احساساتی نیز نشوید. اگر به کارهایتان به اندازه کافی توجه نکنید خیلی طبیعی است که مرتب خطا کنید. فردا باید حواستان را روی کارتان متمرکز کنید. برای امشب یک برنامه تفریحی همراه با عشقتان بچینید.

 متولدین آذر

فردا سرشار از انرژی مثبت خواهید بود و هیچ چیز نمی تواند جلوی شما را بگیرد. آنقدر امواج شادی از خود منتشر می کنید و از انتشار این شادی خوشحال می شوید که اطرافیانتان را نیز شاد کرده و به خودتان جذب می کنید. باز کردن درب خانه تان به روی کسی که به شما نیاز دارد، و یا قرار دادن وقتتان در اختیار آنها بی پاداش نخواهد ماند. فردا هنرهای خلاق شما را به خود جذب خواهند کرد، مواظب باشید خودتان را به خرج نیندازید. ممکن است به حقایق جدیدی در مورد اعضای خانواده و یا عشقتان پی ببرید. به حس درونی خود اعتماد کنید و مطمئن باشید شما را به جای مناسب، در زمان مناسب و نزد فرد مناسب خواهد برد.

 متولدین دی

شاید الان به دنبال این هستید که تعادل خوبی بین کمیت و کیفیت پیدا کنید. ستاره بخت شما تمایل شما را برای این کار زیاد می‌کند و شما تشخیص می‌دهید که رضایت بیشتر الزاماً آن را بهتر نمی‌کند. این شانسی است که در خانه ی شما را زده تا از قدرت تشخیص خود استفاده کنید و به جای نه گفتن به تفریح به دلیل اینکه الان کار دارید، از زندگی، بیشترلذت ببرید.

 متولدین بهمن

همه رویدادهای هیجان انگیز با حس کنجکاوی زیادی آغاز می شوند، اما فردا برای شما این گونه نیست. بدون اینکه خودتان بخواهید، انرژی های بسیار خوبی دارید و می توانید چیزهای جدیدی در زندگی کشف کنید. از اشتیاقات درونی که فردا دارید برای ساختن رویاهای بزرگ استفاده کنید. البته این را هم بدانید که لقمه بزرگ تر از دهان خود برندارید. پیش از آغاز هر کاری حتما به نتایج آن فکر کنید و با شتاب و عجله وارد عمل نشوید.

 متولدین اسفند

تغییر حالت‌های شما باعث شده است که از تمرکز کردن بر روی ظریف‌ترین جزئیات به سمت مفاهیمی کلی حرکت کنید که به نظر می‌رسد با فعالیت واقعی زندگی شما نامتجانس است. خوشبختانه زمانی که شما بین فرضیه و اجرا کردن، یا بین عمومیت و خاص بودن تردید دارید، چیزهایی زیادی در مورد خود و جهان اطرافتان خواهید آموخت.

منبع
خبر ملت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا