آبان تتر
سرگرمی ها

تست هوش ریاضی این معادله رو حل کنید

آیا دوست دارید مهارت‌های ریاضی خود را به چالش بکشید و ببینید آیا اصول اساسی ریاضی را می‌دانید یا نه؟ آزمون ریاضی امروز یک سرگرمی آموزشی است که به شما کمک می‌کند تا توانایی‌های ریاضی خود را به چالش بکشید.

صبح بخیر _ این آزمون محبوب برای بزرگسالان، طراحی شده است و به عنوان یک تمرین ذهنی عمل می‌کند که در عین سرگرم کردن، مهارت‌های محاسباتی شما را بهبود می‌بخشد. در این تست، از جمع تا تقسیم، از جمله محاسبات داخل پرانتز، باید همه چیز را در نظر بگیرید. این فرصتی عالی است تا سطح ریاضیات خود را ارزیابی کنید، نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید و در مواردی که نیاز به بهبود دارید، تمرین کنید.

!
قبل از شروع، توجه داشته باشید که این تست برای سرگرمی است. بنابراین اگر نمی‌توانید به سرعت به جواب برسید، نگران نباشید. برای حل این چالش، باید به موقعیت هر عدد و علامت توجه کنید و از اصول اولیه ریاضی پیروی کنید. عملیات داخل پرانتز اهمیت خاصی دارند، پس آنها را نادیده نگیرید.

در این آزمون، به شما یک معادله ساده داده می‌شود: معادله ۲۰+۳۰×۰+۱=? است. آماده‌اید؟ حالا شروع کنید!

پیدا کردن حاصل عبارت ریاضی
پس از پایان زمان، باید بدانید که این سوال ساده اما پرچالش است. اگر درست جواب ندادید، ناامید نشوید. با تمرین و ممارست، می‌توانید مهارت‌های محاسباتی خود را بهبود بخشید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

بله، پاسخ صحیح این سوال ۲۱ است. طبق اصول اولیه ریاضی، اولویت عملیات به این شکل است که ضرب و تقسیم نسبت به جمع و تفریق اولویت دارند. بنابراین، در معادله ۲۰ + ۳۰ × ۰ + ۱، ابتدا باید ضرب را انجام دهید.

۳۰ ضرب در ۰ برابر با ۰ است، پس معادله به ۲۰ + ۰ + ۱ تبدیل می‌شود. سپس با جمع کردن، پاسخ نهایی ۲۱ خواهد بود. اگر این نتیجه را به‌دست آوردید، تبریک می‌گویم، شما به‌درستی از اصول محاسبه پیروی کرده‌اید!

بیشتر بخوانید:

چیستان: کدام شهر ایران است که اگر حرف‌ اول و آخرش را برداریم، جز اصلی در خانه‌سازی می‌شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا