آبان تتر
دنیای مد

این رنگ موها ترند ۲۰۲۴ هستند

در دنیای پر از رنگ این روزها اینکه چه رنگی به صورت شما می‌آید یا خودتان علاقمندیتان در چه زمینه رنگی است اهمیتی زیادی دارد.

صبح بخیر  _ در دنیای پر از رنگ این روزها اینکه چه رنگی به صورت شما می‌آید یا خودتان علاقمندیتان در چه زمینه رنگی است اهمیتی زیادی دارد. آرایشگران و کارشناسان تخصصی رنگ مو، با نزدیک شدن به سال نوی میلادی رنگ‌های جدید را به مشتریان خود عرضه می‌کنند. رنگ‌هایی که خیلی از آنها جذابیت زیادی دارند و برای اینکه در مقابلشان وسوسه نشوید مقاومت زیادی لازم است!

اینجا چند نمونه از رنگ‌های ترند ۲۰۲۴ را برایتان داریم که نگاه کردن به آنها خالی از لطف نیست. شاید از بین اینها یکی انتخاب شما بود!

موهای بلوند کاراملی

یک رنگ جذاب که برای فصل سرد سال هم خیلی مناسب است. تم گرمی دارد و با هر رنگ پوستی تقریبا سازگار است.

موهای قهوه‌ای با بالیاژ خاکستری

بالیاژ را که خوب می‌شناسید؟ یک تکنیک در رنگ کردن مو که فرچه رنگ بین موها کشیده می‌شود و معمولا قسمت‌های پایینی مو رنگ بیشتری دارند.

بالیاژ خاکستری رنگ خیلی شیکی است که با قهوه‌ای همخوانی زیادی دارد. انتخاب خوبی برای هر رنگ پوستی است.

موهای بلوند وانیلی

اگر دوست دارید رنگ موهایتان روشن باشد اما از یخی و پلاتینی خوشتان نمی‌آید وانیلی برای شما مناسب است. نسبت به آنها گرمتر است و درخشش زیبایی به صورت شما می‌بخشد.

موهای قهوه‌ای با هایلایت‌های عسلی

 

این ترکیب رنگ تقریبا محبوب دل اکثر افراد است. با همه نوع رنگ پوستی سازگار است. اینکه میزان هایلایت‌ها چقدر باشد بستگی به سلیقه‌ی شما دارد.

رنگ مشکی با موی کوتاه

مدل موهای کوتاه در بین خانم‌ها این روزها زیاد دیده می‌شود. رنگ مشکی هم محبوب‌تر از همیشه خودنمایی می‌کند. اگر دلتان به هیچ رنگی رضایت نمی‌دهد مشکی گزینه اول و آخر برای شما خواهد بود!

رنگ موی قهوه‌ای

قهوه‌ای رنگی است با طیف‌های مختلف که عاشقان زیادی دارد. گرمی آن دلنشین است و با آرایش‌های مناسب فصل پاییز و زمستان همخوانی دارد.

رنگ موی صورتی کمرنگ

رنگ موهای فانتزی طرفداران خاص خودشان را دارند. صورتی کمرنگ که به یخی و دودی نزدیک می‌شود محبوبیت زیادی دارد. شما می‌توانید کل موهایتان را به این رنگ دربیاورید یا از بالیاژ و هایلایت صورتی کمرنگ استفاده کنید. در هر صورت با ترند ۲۰۲۴ دست دوستی داده‌اید!

بیشتر بخوانید:

جذاب ترین مدل های لاک و طراحی ناخن برای کریسمس ۲۰۲۴ +عکس

منبع
راهنماتو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا