آبان تتر
دنیای مد

چه گوشواره‌هایی در سال ۲۰۲۳ ترند شده است؟

جدیدترین مدل گوشواره در سال ۲۰۲۳ چیست؟ صنعت مد هر لحظه در حال تغییر بوده و هر سال روندی متفاوت را طی می‌کند، با این حال گوشواره‌ها به عنوان اکسسوری اصلی باقی می‌مانند که می‌تواند استایل هر شخص با هر لباسی را تغییر بدهد. امسال، طیف متنوعی از مدل‌های گوشواره ، قلب علاقه‌مندان به مد روز را به تسخیر خود درآورده است. از طرح‌های مینیمالیستی گرفته تا قطعات برجسته، دراین‌جا به شما محبوب‌ترین گوشواره‌هایی که در سال ۲۰۲۳ ترند شده است را معرفی می‌کنیم تا بتوانید استایل خود را همگام با مد روز پیش ببرید.

تحول در گوشواره های حلقه ای

گوشواره‌های حلقه‌ای امسال دگرگونی بسیاری در صنعت مد به وجود آوردند. حلقه‌های بزرگ کلاسیک مانند سال‌های گذشته جایگاه خود را حفظ کردند. گوشواره‌های حلقه‌ای کلاسیک دهه هاست که یکی از رایج‌ترین نوع گوشواره به حساب می‌آیند و فکر می‌کنم اغلب کسانی که به گوشواره علاقه دارند یک جفت گوشواره حلقه‌ای ساده داشته باشند.

در کنار این مدل کلاسیک امسال طرح حلقه‌ای با پیچ و تاب های منحصر به فرد خود به شکل ویژه‌ای مورد توجه قرار گرفت. گوشواره‌هایی که دارای چند حلقه‌ی کوچک تودرتو یا کنار هم باشند یکی از انواع این گوشواره به حساب می‌آید. این پیچ و تاب‌ها به گوشواره حسی مدرن می‌بخشد و در تمام رنگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، البته رایج‌ترین و پرطرفدار‌ترین رنگی که امسال توجه مخاطبان را به خود جلب کرد رنگ طلایی و نقره‌ای آن‌ها بود.

گوشواره های الهام گرفته شده از طبیعت

به دلیل علاقه مردم به برقراری ارتباط با طبیعت و آوردن طرح آن در استایلشان این سبک گوشواره طرفداران بسیاری پیدا کرده است. نقوش ظریف گل، شکل برگ ها و طرح های الهام گرفته از حیوانات حس آرامش و ظرافت را به همراه دارد. این گوشواره ها به مخاطبان این امکان را می‌دهد تا ارتباطشان با طبیعت را نشان دهند که همین موضوع محبوبیت این مدل گوشواره را در سال ۲۰۲۳ افزایش داده است.

image 11
image 11

معمولا در ساخت این نوع گوشواره از مروارید و سنگ‌های رنگی قیمتی و نیمه قیمتی استفاده می‌شود. همچنین طراحی این سبک گوشواره اغلب شلوغ بوده و شما باید آن را با زیورآلات ساده ست کنید.

گوشواره‌های ریز ساده

گوشواره‌های ریز ساده مناسب‌ترین گزینه برای افرادی است که گوششان چند سوراخ دارد، این گوشواره‌ها امسال هم به همین دلیل طرفداران خود را داشت و جزو مدل‌های محبوب سال بود.

زمانی که مرز زیورآلات با هنر از بین می‌رود

امسال انواع گوشواره‌هایی که مرز بین جواهرات و هنر را محو می‌کنند مورد توجه بسیاری قرار گرفت. زمانی که در محصول شما ریشه‌ای از هنر وجود داشته باشد دیگر فقط یک زیورآلات رایج نیست بلکه یک محصول هنری منحصر به فرد به حساب می‌آید.

image 12
image 12

امروزه مردم جدا از زیبایی یک کالا به دنبال قصه‌ی آن هستند. ایده‌ی ساخت محصول چه بوده است؟ چه کسی محصول من را ساخته است؟ در ساخت حصول من از چه متریالی ساخته شده است؟ طراح برای ساخت آن چقدر زمان گذاشته است؟

زمانی این سوالات برای شما دغدغه میشود که به دنبال این باشید تا یک محصول منحصر به فرد داشته باشید. محصولی که ارزش آن همانند یک اثر هنری به حساب می‌آید.

همگام شدن با مد پایدار

هر سال با آگاهی مردم درباره‌ی فست فشن و آسیبی که به محیط زیست وارد می‌کند، میزان علاقه مردم برای همگام شدن با مد پایدار برای حفظ زمین بیشتر می‌شود.

این موضوع در خرید گوشواره هم صادق است، برای مثال گوشواره‌های ساخته شده از پاپیه‌ماشه، فلزات بازیافتی، چرم گیاهی همگام با مد پایدار هستند.

آیا در حین ساخت محصول من آسیبی به محیط زیست یا موجودات وارد شده است؟

این سوال دغدغه‌ی افرادی است که به محیط زیست و پیرامون خود اهمیت می‌دهند و سعی می‌کنند از محصولاتی استفاده کنند که آسیبی به آن وارد نکند. همین امر باعث پیشرفت چشمگیر این زیورآلات در سال ۲۰۲۳ شد.

نتیجه گیری

از طرح‌های کلاسیک تا آوانگارد، ترندهای گوشواره ۲۰۲۳ گزیه‌های بسیاری را پیش روی شما قرار می‌دهد تا بتوانید انتخاب راحتی داشته باشید. تنوع در گوشواره‌های سال ۲۰۲۳ به حدی گسترده است که نیاز شما را بر اساس علاقه‌تان براورده میکند.

منبع
تاپناز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا