آبان تتر
فال و طالع بینی

فال روزانه تاروت شنبه ۱۸ شهریور

فروردین
کارت تاروت: ابله

شما همیشه مشتاقانه منتظر افق جدید بعدی هستید و فردا هم از این قاعده مستثنی نیستید. شما می توانید مسیر متفاوتی را کاوش کنید، و این یک شروع تازه و با نشاط است.

فردا، شما باید آینده خود را بازنویسی کنید. به یاد داشته باشید که هر انتخابی که انجام می دهید یک قدم به سمت هدف تان نزدیک، یا از آن دور می شوید.

اردیبهشت
کارت تاروت: عشاق

این کارت در مورد عشق و روابط است. کارت عشاق به این معنی است که شما فکر می کنید چمن همسایه سبزتر است! مهم است که در مورد هر موقعیتی قضاوت کنیم.

احساس می کنید گزینه بهتری وجود دارد. یا در جایی که هستید خوشحال باشید یا از هم جدا شوید. انتخاب آسانی نیست، اما بلاتکلیف بودن بهتر نیست.

خرداد
کارت تاروت: امپراتور

عشق می تواند مانند جنگ باشد. فردا، شما حاضرید برای چیزی که می خواهید بجنگید. طبیعت کنجکاو شما فردا به کارتان می آید.

به جای این که حدس بزنید مشکل همسرتان چیست، از او سوال می پرسید و سرسختانه به دنبال بهبود اوضاع هستید.

تیر
کارت تاروت: پاپ اعظم

شما ذاتا فردی شهودی هستید و وقتی یک جای کار می لنگد، حس می کنید. فردا، شهود شما به شما کمک می کند تا یک راز را در زندگی خود آشکار کنید.

درهای خرد گشوده می شود و مانند دریچه ای، دانش مورد نیاز را در اختیار شما می گذارد. اگر احساس می‌ کنید در تاریکی رها شده‌ اید یا احساس می‌ کنید زندگی‌ تان در مسیری تاریک قرار گرفته است، نگران نباشید.

پاپ اعظم نشان می دهد که انرژی پرورشی شما باز خواهد شد تا به شما کمک کند همه چیز را مرتب کنید تا نور و امید به وضعیت فعلی تان باز گردد.

مرداد
کارت تاروت: برج

شما آنقدر باهوش هستید که بدانید زندگی همیشه در حال تغییر است و فردا، زندگی شما را به سمتی می برد که پیش بینی نمی کردید.

پیروی از شرایط و همراه شدن با جریان زندگی خوب است، اما اگر احساس می کنید در مسیر اشتباهی قرار گرفته اید، می توانید انتخاب دیگری داشته باشید.

شهریور
کارت تاروت: چرخ اقبال

باور داشتن به سرنوشت کار سختی است، اینطور نیست؟ گاهی فکر می‌ کنید می‌ دانید کائنات چه می‌ کند، اما متوجه شدید که اشتباه می‌ کنید. تجربه، یک معلم خشن است، زیرا به شما کمک می کند تا بصیرت به دست آورید.

شما با هر سفر، هدف خود را کشف می کنید. تغییر شانس یا سرنوشت ممکن است گیج کننده باشد، اما باور کنید که دقیقا همان جایی هستید که باید باشید.

مهر
کارت تاروت: درویش

شما همیشه به نوعی درگیری اجتماعی دارید! بیشتر زمان تان را با خانواده و دوستان می گذرانید و هر کجا که می روید، به دیگران احساس خاص بودن می دهید.

اما فردا، شما باید باتری های خود را دوباره شارژ کنید، و این چیزی است که کارت تاروت درویش القا می کند. زمان تامل است. کمی برای خودتان وقت صرف کنید و اجازه دهید افکارتان شنیده شود.

آبان
کارت تاروت: شیطان

شما خواسته هایی از زندگی دارید. همه همینطور هستند. ممکن است فردا حسادت را تجربه کنید و این باعث می شود که احساس کنید آنچه فکر می کنید به دست آورده اید را واقعا به دست نیاورده اید.

فردا، ممکن است مستعد وسواس فکری در مورد یک هدف باشید، و ممکن است مقاومت در برابر سخت‌ کوشی یا جاه‌ طلبی بیش از حد سخت باشد.

سعی کنید برای رسیدن به هر چیز، حس منفی نداشته باشید. قناعت، نهایت آزادی است.

آذر
کارت تاروت: ارابه

شما خیلی با اراده هستید، بنابراین وقتی کارت تاروت ارابه روز سختی را پیش بینی می کند، خیال تان راحت باشد که سرسخت و مقاوم هستید.

شما تمایلی به دست کشیدن از انجام کارها ندارید. فردا، شما مصمم هستید. ممکن است کمی از سختی روز شکایت کنید، اما فارغ از این که در چه شرایطی قرار دارید، استقامت خواهید داشت.

دی
کارت تاروت: جادوگر

شما یک فرد سخت کوش هستید، و وقتی صحبت از محقق شدن آنچه می خواهید به میان می آید، نگاه متفاوتی دارید. هر فرصتی که سر راه تان قرار می گیرد را در می یابید.

بنابراین فردا، آستین ها را بالا زده و با شیاطین درونی خود مبارزه می کنید. شما اینجا هستید تا صرفا با بودن تان، دنیا را تحت تاثیر قرار دهید.

بهمن
کارت تاروت: ملکه

شما یک فرد رویایی هستید. وقتی به آینده می نگرید، می توانید در اعماق روح خود احساس کنید که آیا یک ایده می تواند محقق شود یا خیر.

ملکه می تواند نشانه مثبتی باشد که باروری شما بهبود یافته و احتمال بارداری شما زیاد است. اگر امیدی به باردار شدن نداشتید، حتما اقدامات لازم را انجام دهید.

اسفند
کارت تاروت: به دار آویخته

گاهی اوقات، مهربانی شما نسبت به دیگران ممکن است به عنوان یک ضعف تلقی شود. بنابراین این کارت به شما یادآوری می کند که در صورت نیاز به فکر خودتان باشید. چرا اجازه می دهید دیگران زندگی شما را دیکته کنند؟

ممکن است در چرخه معیوب راضی کردن دیگران قرار داشته باشید و متوجه نباشید که چقدر از زندگی تان در حال از دست رفتن است. فردا، در نظر بگیرید که چه مرزهایی را باید تعیین کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا