آبان تتر
ورزش

اخبار ویژه بازی پرسپولیس و النصر

صبج بخیر _ مسابقه فوتبال پرسپولیس ایران  و النصر عربستان یکی از مهم ترین دیدارهای تاریخ فوتبال ایران است و اهمیت آن هم قطعا به دلیل حضور ستارگان پرشمار تیم النصر مانند رونالدو، مانه، و… خواهد بود .رونالدو و تیمش روز دوشنبه با جت اختصاصی وارد تهران شده و در هتل اسپیناس سعادت آباد اقامت خواهند کرد .سیم‌کارت‌های بدون فیلتر ایشان  نیز ایرانسل خواهد بود.

شایان ذکر است ملاقات با رونالدو غیر ممکن میباشد.  بعد ازآن یک جلسه تمرینی در ورزشگاه آزادی که چمن مناسبی هم ندارد خواهند داشت.

باتوجه به عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی کانون هواداران پرسپولیس مدعی شده که بزرگ‌ترین پرچم هواداری جهان را برای بازی النصر رونمایی خواهد کرد . ۲۵۰عکاس و خبرنگار نیز این بازی را پوشش خواهند داد.

زمان برگزاری بازی پرسپولیس و النصر:

پرسپولیس و النصر در تاریخ سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۰ اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا  خود را در ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگران و با داوری ایلگیز تانتاشف از ازبکستان انجام خواهند داد.

شاید مهم‌ترین و کلیدی‌ترین موضوع برای برگزاری بازی، تکنولوژی داور ویدیوی(VAR)باشد. جایی که برای اولین بار و با الزام ای اف سی، این تکنولوژی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران آورده شده تا در شش بازی آسیایی مورد استفاده قرار بگیرد.پرسپولیس و النصر

زمان نشست خبری سرمربیان دو تیم نیز به شرح زیر اعلام شده است

دوشنبه ساعت ۱۶:۰۰ الی ۱۶:۳۰ سرمربی پرسپولیس ایران

دوشنبه ساعت ۱۷:۱۵ الی ۱۷:۴۵ سرمربی النصر عربستان

ترکیب احتمالی النصر برابر پرسپولیس:

گلر: نواف العقیدی

مدافعین:
سلطان الغنام، لاپورت، محمد آل فتیل (عبدالله العمری- علی لاجامی)، الکس تلس (محمد قاسم)

هافبک‌ها:
بروزوویچ، الخیبری، صلیهم (سامی النجعی، اوتاویو- تالیسکا)

وینگرها:
سادیو مانه – عبدالرحمن غریب

مهاجم:
رونالدو

ترکیب احتمالی پرسپولیس نیز برای بازی با النصر عربستان

علیرضا بیرانوند(رفیعی)، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، میلاد سرلک، مسعود ریگی، سعید صادقی، مهدی ترابی، محمد عمری و شهاب زاهدی

تکلیف رنگ پیراهن بازی در مورد پرسپولیس روشن است و  پرسپولیس یکدست سرخ خواهد پوشید.النصر هم با پیراهنی به رنگ آبی تیره به زمین خواهد آمد.

پی نوشت:بازی با نتیجه دو برصفر به نفع النصر عربستان به پایان رسید

بیشتر بخوانید:

آخرین خاطره پرسپولیس ازتیم فوتبال النصر عربستان+عکس

قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا۲۰۲۴-۲۰۲۳

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا