آبان تتر
گوناگون

میلیونر ماشین باز ایرانی کیست؟ + عکس خود و همسر مدلش در آمریکا!

مانی خوشبین مرد لاکچری ۵۳ ساله کلکسیونی از گران ترین ماشین‌های جهان را در اختیار دارد.

مانی(منوچهر) خوشبین متولد۱۳۴۹ در تهران بدنیا آمد.درست وقتی که مانی ۱۴ سال داشت پدر و مادرش تصمیم گرفتند برای زندگی کردن به آمریکا مهاجرت کنند.

خانواده هفت نفره آنها یعنی مانی با سه خواهر و برادرش و پدر و مادرش در یک استیشن زندگی میکردند، چراکه آنها پول کافی برای خرید یا اجاره خانه نداشتند.

خانواده مانی حتی صحبت کردن به زبان انگلیسی را هم به طور کامل بلد نبودند، به همین خاطر کار پیدا کردن برایشان بسیار دشوار بود.

اما مانی به عنوان اولین تجربه کاریش در آمریکا، تصمیم گرفت آخر هفته ها در بازار فروش کالاهای دست دوم مشغول به کار شود. او در آن زمان یک کودک محصل هم بود. اما فقر و بی پولی باعث شد تا او تصمیم بگیرد در طی هفته به مدرسه برود و در روزهای تعطیل و آخر هفته کار کند.

مانی خوشبین9

دوسال بعد زمانی که مانی ۱۶ ساله شد، به عنوان اولین تجربه کار رسمی ابه عنوان کارگر خدمات در محوطه پارکینگ فروشگاه KMART  مشغول به کار شد. او طی یکسال توانست پیشرفت های زیادی در فروشگاه  بدست آورد. اولین و بزرگترین پیشرفت کاری او، ترفیع گرفتن و تبدیل شدن به معاون فروش کالاهای ورزشی فروشگاه های KMART بود.

رویای مانی خوشبین، کار و فروشندگی در فروشگاه های KMART نبود. او رویاهای فراتری داشت او کار خود را در فروشگاه های KMART رها کرد و در یک شرکت بازاریابی که در زمینه فروش خانه به خانه بسته‌های آجیل و شکلات فعالیت میکرد مشغول به کار شد.پیشرفت مانی در این کارش نیز بسیار قابل توجه بود. او در چندماه اول توانست از باقی بازاریاب ها فروش بیشتری داشته باشد. او به پردرآمد ترین بازاریاب شرکتشان تبدیل شد.همین موضوع باعث شد تا مانی در سن هجده سالگی تصمیم به راه اندازی کسب و کاری مشابه به کسب و کار فعلی اش که در آن کار میکند بگیرد.

او یک دفتر کوچک اجاره کرد و مقداری آجیل و خشکبار را به صورت عمده خریداری کرد. آجیل و خشکبار عمده را بسته بندی کرد و خودش به عنوان بازاریاب در درب منازل آنها را به فروش میرساند.

مانی از فروش بسته های خشکبارش سودی زیادی میکرد. اهداف او حالا تغییر کرده بودند و او رسما صاحب کسب و کار خودش شده بود.

اما یک اخطار از سازمان بهداشت، تمامی رویاهای او را خراب کرد. از نظر استاندار بهداشتی، بسته بندی های مانی قابل قبول نبودند. چراکه او بسته بندی ها را به صورت دستی انجام میداد. به همین خاطر کسب و کار نوپای مانی با فشار سازمان بهداشت تعطیل شد

مانی خوشبین3

مدیر یکی از شعبه هایی که مانی به او آجیل می فروخت وبه توانایی مانی پی برده بود  از مانی خواست تا  بعنوان معاون مدیر در شرکتش مشغول به کار شود.

مانی قصد داشت کسب و کار خودش را راه بی اندازد و هیچ چیز نمیتوانست او را تسلیم کند. یک سال بعد او از کارش به عنوان معاون مدیر بیرون آمد. در سال ۱۹۹۱ و در سن بیست سالگی او به کمک یکی از دوستان پدرش تصمیم گرفت یک پمپ بنزین سیار بگیرد.

برای خرید پمب بنزین سیار پول او کافی نبود و باید مقداری وام میگرفت. اما شرکت وام دهنده، یک شرکت کلاهبرداری بود و تمام پس انداز های مانی بالا کشیده شد.

این ورشکستگی برای مانی بی‌پولی، بی‌شغلی و تمام شدن پس‌انداز را به همراه داشت وی در یک شرکت مرهونات (جواز املاک و مستغلات) به عنوان یک کارمند در بخش صدور وام مشغول به کار شد.

مانی همانطور که قبلا ثابت کرده بود، اهل کار کارمندی نبود. به همین دلیل ۶ ماه در این شغل باقی ماند تا زیر و بم کار را بیاموزد. سپس شرکت مرهوناتی خود را تاسیس کرد و این شروعی شد برای رسیدن به ثروت و شهرت جهانی.

پس از تاسیس این شرکت، مانی سرمایه‌گذاری خود را روی املاک توقیف شده یا مصادره شده که در آمریکا با نام Foreclosure Homes شناخته می‌شوند، شروع کرد.

مانی+خوشبین3

او با سرمایه‌گذاری در بازار املاک در اولین قدم یک خانه کوچک (خانه‌هایی که در آمریکا به Single-Family home معروف هستند) را خریداری کرد. با باقی مانده همان پس‌انداز، خانه را بازسازی نمود و آن را اجاره داد.

پس از ۲ سال که اوضاع بازار مسکن در آمریکا به سمت رونق حرکت کرد، خانه را فروخت و از این معامله ۱۰۰ هزار دلار سود بدست آورد.

در قدم بعدی، مانند یک سرمایه‌گذاری واقعی، تمام سودی که بدست آورده بود را دوباره وارد سرمایه گذاری کرد. او با پولی که بدست آورده بود، ۳ خانه دیگر خرید. این خانه‌ها را نیز بازسازی نمود و با فروش آن‌ها پول بیشتری بدست آورد.

با سرمایه‌ای که بدست آورده بود، توانست به سمت خرید، فروش و بازسازی آپارتمان‌ها که گران‌تر از Single-Family home بودند حرکت کند. مانی با افزایش سرمایه از این راه توانست به مرور وارد بازار املاک تجاری که در آمریکا بسیار جذاب است شود عمده ثروت مانی  به واسطه فعالیت و سرمایه‌گذاری مانی در بازار املاک ایلات متحده آمریکا و از طریق شرکت خوشبین (The Khoshbin company) بدست آمده. شرکت املاک مانی خوشبین در حال حاضر ۶ ایالت از ایالت‌های آمریکا را تحت پوشش قرار می‌دهد.

مانی خوشبین و همسرش
مانی خوشبین و همسرش

در سال ۱۳۹۰ (۲۰۱۱ میلادی) وقتی ۴۱ سال داشت با لیلا میلانی، مدل و کارآفرین معروف متولد کانادا با اصالت ایرانی ازدواج کرد و ثمره این ازدواجشان یک پسر به نام انزو پاشا خوشبین (Enzo Pasha Khoshbin) متولد ۱۳۹۵ و یک دختر به نام پریسیلا خوشبین (Priscilla Khoshbin) متولد ۱۳۹۱ می باشد.

مانی خوشبین

لیلا میلانی  متولد سال ۱۹۸۲ نیز پدر و مادر ایرانی دارد و  یکی از مشهورترین و زیباترین بانوان ایرانی است که در حوزه مد و لوازم آرایش و به عنوان میکاپ آرتیست فعالیت دارد. همچنین بخشی از کار او بلاگری است که در صفحات خود طرفداران زیادی دارد. گفته می شود محصولات آرایشی و بهداشتی برند او دارای کیفیت عالی بوده و سلبریتی های مشهور مانند جنیفر لوپز از مشتریان پر و پا قرص محصولاتش می باشند.

مانی خوشبین8

 

اگر به ماشین های سوپر اسپرت و خاص علاقه داشته باشید حتما نام مانی خوشبین به گوش تان خورده؛ چرا که او یک کلکسیون از برترین محصولات شرکت های خودرو سازی جهان را دارد.

copia di 19 bugatti chiron hermes manny khoshbin

علاقه شدید مانی خوشبین به ماشین های لوکس و گرانقیمت از دوران بچگی در او وجود داشت وی اکنون از بزرگترین کلکسیون دارهای اتومبیل آمریکاست  .

leyla milani

در حال حاضر شرکت‌های خودروسازی با طراحی های منحصر به فرد به صورت اختصاصی برای مانی خوشبین اقدام به طراحی مدل‌های سفارشی می‌کنند، شاید همین دلیل باعث محبویت وی در بین جامعه آمریکا شده است.

مانی خوشبین4

مانی  خوشبین کتاب هایی در طول چند سال فعالیت حرفه ای خود نوشته است که شامل راهکارهای سرمایه گذاری موفق و کسب ثروت است.

عاشق سیگار برگ هست وسرگرمی وی خرید ماشین های لوکس و مطالعه میباشد.

شعار او: «Never Give Up» به معنی «هرگز تسلیم نشو» است.

مانی خوشبین فعالیت بسیار زیادی بر روی اینستاگرام دارد او بخشی از معروفیت خود را از طریق اینستاگرام بدست آورده است. او در اینستاگرام بیش از۳ میلیون دنبال کننده دارد.

مانی تقریبا هر روز یک پست با خودروهای لوکس خود میگذارد.

مانی خوشبین (Manny Khoshbin) یک کارآفرین، سرمایه گذار، سخنران و نویسنده ایرانی الاصل است.

او دارای یک خانه چند میلیون دلاری در بورلی‌ هیلز می‌باشد که همراه با خانواده خود در آنجا زندگی می کند.

 

بیشتر بخوانید:

پولدار ترین فوتبالیست های ایران +بیوگرافی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا