آشپزی وخانه داری

طرز تهیه دسر ماست و نارنگی

دسر یکی از خوراکی‌های جذابی است که طرفداران زیادی دارد. یکی از دسرهای خوشمزه پاییزی که می‌توانید تهیه کنید دسر ماست و نارنگی است که ترکیب میوه و سبزیجات تازه است.

دسر یکی از خوراکی‌های جذابی است که طرفداران زیادی دارد. یکی از دسرهای خوشمزه پاییزی که می‌توانید تهیه کنید دسر ماست و نارنگی است که ترکیب میوه و سبزیجات تازه است. این دسر خاص طعم بی‌نظیر و خاصی دارد که کافی است آن را یک بار امتحان کنید. همچنین از این دسر می‌توانید برای پذیرایی از مهمانان خود استفاده کنید.

مواد لازم برای تهیه دسر ماست و نارنگی

ماست شیرین چکیده نیم کیلوگرم
پیازچه خرد شده یک فنجان
نارنگی ۲-۳ عدد
ساقه کرفس خرد شده یک فنجان
آناناس خرد شده یک و نیم فنجان

طرز تهیه دسر ماست و نارنگی

مرحله اول: مواد را آماده کنید
در ابتدا پیازچه‌ها را بشویید و به صورت ریز خرد کنید. سپس نارنگی‌ها را بشویید و پوست بگیرید و فیله کنید. در مرحله بعد ساقه‌های تازه و نرم کرفس را انتخاب کنید و بشویید. اجازه دهید تا آب اضافی آن خارج شود سپس به صورت ریز خرد کنید. در آخر آناناس را به تکه‌های کوچک برش بزنید.

مرحله دوم: مواد را ترکیب کنید
در یک ظرف آناناس، کرفس، نارنگی و پیازچه را مخلوط کنید. سپس ماست شیرین چکیده را به آنها اضافه کنید و خوب هم بزنید تا همه مواد به صورت یکدست ترکیب شوند.

مرحله سوم: دسر را سرو کنید
بعد از اینکه مواد به خوبی با هم ترکیب شد، آنها را در یک ظرف برای سرو بریزید. برای سرو این دسر می‌توانید از بیسکوئیت شور استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا