سرگرمی ها

تست بینایی آیا قادر هستید کلمه story را در ظرف ۷ ثانیه پیدا کنید

چالش تصویری امروز، به دنبال این است که با یک تست ساده اما چالشی به تمام توانائی ها و مهارت هایتان هشدار دهد که تا چه اندازه می توانند فریب بخورند و یا اینکه دچار تردید شوند

صبح بخیر _ چالش تصویری امروز، به دنبال این است که با یک تست ساده اما چالشی به تمام توانائی ها و مهارت هایتان هشدار دهد که تا چه اندازه می توانند فریب بخورند و یا اینکه دچار تردید شوند. تنها کاری که باید در چالش تصویری شما با دقت به تصویر نگاه کنید تا زمانی که کلمه story در تصویر را پیدا کنید.

چالش تصویری امروز، به دنبال این است که با یک تست ساده اما چالشی به تمام توانائی ها و مهارت هایتان هشدار دهد که تا چه اندازه می توانند فریب بخورند و یا اینکه دچار تردید شوند. تنها کاری که باید در چالش تصویری که با دقت به تصویر نگاه کنید تا زمانی که کلمه story در تصویر را پیدا کنید.

همان طور که اشاره شد این تست مهارت های شما را محک می زند. لذا لازم است با دقت به تصویر تست بینایی یافتن کلمه story نگاه کنید. رمزگشایی معماهای تصویری چندان آسان نیست. شما برای اثبات خود و توانائی هایتان تنها ۷ ثانیه فرصت دارید.

لذا با توجه به آنچه گفته شد، بهتر است فوق العاده متمرکز باشید. بعداً نگویید که ما به شما هشدار ندادیم. اگر تست بینایی یافتن کلمه story مجله اینترنتی گفتنی را در کمتر از ۷ ثانیه حل کنید، دارای بینایی، تمرکز و دقت عالی هستید.

.

.

.

.

همانطور که در ابتدای چالش به شما گفتیم، این تست یکی از پیچیده ترین تست هایی است که در حال حاضر در شبکه های اجتماعی وجود دارد.

.

.

.

.

.

آیا توانستید در تلاش اول، کلمه story را پیدا کنید. اگر آنها را پیدا نکردید می توانید به تصویر پایین صفحه مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا