دنیای مد

طرح ناخن پینترستی (۲۰ مدل جدید و شیک)

شاید تمام پینترست را زیر رو می کنید تا یک طرح ناخن شیک و زیبا پیدا کنید.

صبح بخیر _ شاید تمام پینترست را زیر رو می کنید تا یک طرح ناخن شیک و زیبا پیدا کنید. در واقع حالا خیلی ها طرح ناخن‌شان را از پینترست انتخاب می‌کنند. به همین دلیل ساعت‌ها وبسایت پینترست (Pinterest) را زیر و رو می‌کنند تا طرح دلخواه‌شان را پیدا کنند. در پینرست شما می‌توانید انواع طرح‌ها را پیدا کنید. پنترست پر از طرح‌ها با ترکیبی از نقش و نگارهای متفاوت است که برخی با رنگ های نود، برخی نیز با رنگ های شاد یا طرح برجسته و سه بعدی طراحی و دیزاین می شوند، از این رو ما فکر کردیم مجموعه‌ای از طرح ناخن پینترستی را گردآوری کنیم تا نیاز نباشد ساعت‌ها به جستجو در پینترست بپردازید. بنابراین شما می توانید در دیزاین ناخن هایتان از رنگ ها و طرح های مختلف که در این مقاله گردآوری شده استفاده کنید. به خصوص رنگ های مناسب فصل پاییز و زمستان! در این دو فصل سال سعی کنید از رنگ های نود یا تیره استفاده کنید. مثلا قرمزه تیره یا زرشکی تیره برای زمستان فوق العاده است. پاییز امسال هم می توانید از رنگ های نارنجی تیره، قهوه ای سوخته یا شکلاتی تیره استفاده کنید. خوب حالا بیایید و از مجموع این ۲۰ طرح ناخن پینترستی همانی که از همه بیشتر خوش‌تان آمده را انتخاب کنید.

طرح ناخن پینترستی

در این مقاله ما به گردآوری ۲۰ بهترین طرح ناخن پینترستی پرداخته ایم که می توانید نوبت بعد حتما از بین آن ها یکی را امتحان کنید و اصلا سراغ وبسایت آن نروید. علاوه بر آن در ادامه می خواهیم به شما یاد بدهیم چطور باید یک طرح ناخن پاییزی جذاب، شیک و جدید داشته باشید. پس با ما همراه باشید.

در ضمین شما می‌توانید بهترین طرح ناخن‌ها را از بین طرح ناخن‌ های شیک و باکلاس ۱۴۰۳ نیز انتخاب کنید.

انتخاب طرح ناخن مناسب پاییز

همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم، سعی کنید در طول پاییز از رنگ های گرم و جذاب استفاده کنید. در واقع بهترین ایده انتخاب رنگ هایی است که می توانید در طبیعت ببینید. سبز روشن کنار سبز تیره یا سبز تیره و نارنجی رو به قرمز رنگ هایی است که هر پاییز روی درختان می بینید. پس چرا نباید آن را به عنوان یک طرح ناخن جذاب انتخاب کرد؟
در انتخاب طرح ناخن مناسب باید به رنگ آرایش و لباس دقت کنید. اگر می خواهید استایل پاییزه بزنید، پس کمی خلاقیت به خرج بدهید و از طرح های ناخن برگ، نارنجی، سبز، قرمز و آبی استفاده کنید. همچنین حتما دقت کنید که این طرح ناخن را برای روزمره می خواهید یا مناسبت خاصی در پیش دارید. برای هر کدام از این گزینه ها کافیست به عکس های طرح ناخن پینترستی نگاهی بیاندازید، خیلی زود متوجه طرح و رنگ دلخواه تان خواهید شد.

برای مدل ناخن پاییزی این مدل‌ها و طرح‌ها نیز معرکه است.

همچنین می توانید از این مدل ها نیز استفاده کنید:

فرنچ چند رنگ

مدل ناخن فرنچ یک انتخاب محبوب، ساده و کلاسیک خانم هاست که هیچ وقت کهنه نمی شود و طرفداران زیادی دارد. اگر می خواهید پاییز امسال کمی تغییر کنید، حتما از فرنچ چند رنگ که از طرح ناخن پینترستی به حساب می آید، استفاده کنید. در واقع در این نوع مدل به جای رنگ سفید، از رنگ های مکمل فرنچ ناخن استفاده می شود و سپس طرح ناخن تان تکمیل می شود. برای این که فرنچ جذابیت بیشتری داشته باشد، حتما یکی از ناخن ها را به طور کامل لاک بزنید.

سایه‌ قهوه‌ای برای طرح ناخن پینترستی

جدیدترین طرح ناخن پینترستی در سال جاری، می تواند ترکیبی از رنگ ها و سایه های قهوه ای با طرح هایی با همین مدل باشند. سعی کنید در طول پاییز برای لاک و طرح ناخن از رنگ با طیف قهوه ای بیشتر استفاده کنید. اینگونه جذابیت ناخن هایتان دو چندان می شود.

نارنجی و زرد خامه‌ای برای طرح ناخن پاییزی مینیمال

اولین گزینه رنگ‌ها برای انتخاب طرح ناخن پاییزی، انتخاب رنگ های نارنجی و زرد است که می توانید به آن باتناژ خامه ای بدهید و با طرح های دایره ای، مربع ای یا هر شکل دیگری که می خواهید دیزاین کنید. خوب حالا نوبت دیدن تصاویر طرح ناخن پینترستی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا