دنیای مد

رنگ هایی که پاییز ۲۰۲۴ بسیار خواهید دید

هر فصل مد به لطف برخی از طراحان فعال، پالت رنگ منحصر به فرد خود را به ارمغان می آورد و به علاقه مندان به مد این امکان را می دهد تا سبک شخصی خود را بیان کنند.

صبح بخیر _ هر فصل مد به لطف برخی از طراحان فعال، پالت رنگ منحصر به فرد خود را به ارمغان می آورد و به علاقه مندان به مد این امکان را می دهد تا سبک شخصی خود را بیان کنند. سکوهای مد برای پاییز/زمستان ۲۰۲۴ مملو از خلاقیت و نوآوری بودند، با برخی از رنگ های ترند که این پاییز حسابی رواج خواهند یافت.

رنگ هایی که پاییز ۲۰۲۴ بسیار خواهید دید به شرح زیر است:

رنگ های ترند پاییز/زمستان ۲۰۲۴: شرابی

برخی از بزرگ‌ترین طراحان چندین ظاهر شرابی عرضه کرده اند. از گوچی گرفته تا سن لورن روی این رنگ مانور داده اند. تصور کنید که کت شرابی یا یک کیف دستی شرابی، چقدر شیک و باکلاس است. لباس مشکی خود را با ترند رنگ شرابی در این فصل پاییز و زمستان ۲۰۲۴ به سطح دیگری ببرید.

رنگ ترند پاییز/زمستان ۲۰۲۴: سبز زیتونی

یکی از بزرگترین ترندهای رنگی که امسال در سالن های مد دیده ایم سبز زیتونی بود. برندهایی مانند Burberry و Bottega Veneta با رنگ‌ها و سایه‌های مختلف، رنگ سبز زیتونی را به کار بردند و این رنگ را به بزرگترین ترند تا به امروز تبدیل کردند.

رنگ های پاییز ۲۰۲۴: سایه های خاکستری
خاکستری همیشه یک رنگ اصلی در هر کمد لباس بوده است، اما رنگ خنثی محبوب در این فصل با Louis Vuitton و Balenciaga جان تازه ای به خود گرفت. چه رنگ خاکستری روشن باشد و چه زغالی تیره، این ترند رنگ پاییز/زمستان ۲۰۲۴ مطمئناً به استایل شما در هوای سرد ظاهری جاودانه و ظریف می بخشد.

ترندهای پاییز/زمستان ۲۰۲۴: رنگ های قهوه ای
بین رنگ‌های گرم و خاکی، یک ترند رنگی عالی برای پاییز/زمستان ۲۰۲۴، رنگ‌های قهوه‌ای بود. از قهوه‌ای شکلاتی غنی گرفته تا رنگ‌های کاراملی، این رنگ حسی دنج و پیچیده به کمد لباس شما می‌بخشد.

رنگ های ترند پاییز ۲۰۲۴: قرمز شاد


آماده شوید تا در پاییز ۲۰۲۴تیپ شاد بزنید زیرا قرمزهای روشن واقعا شاد و ئر از زندگی هستند. این رنگ شما را وادار می‌کند با رنگ‌های خاموش زمستانی خداحافظی کنید و به رنگ‌های قرمز گیلاسی پر جنب و جوش سلام کنید. الکساندر مک کوئین و بالمین رنگ قرمزهای شاد را انتخاب کردند تا کمی به مجموعه‌های پاییز و زمستان ۲۰۲۴ خود زندگی اضافه کنند.

رنگ های پاییز ۲۰۲۴: ماسه ای

یکی دیگر از ترندهای پاییز/زمستان ۲۰۲۴ که از ماه مد پدیدار شد، انواع رنگ های شنی و بژ بود. این رنگ‌های خنثی ظریف و در عین حال تاثیرگذار که ظرافت طبیعی و طبیعی را به خط مقدم مد می‌آورند، پالت تازه‌ای را ارائه می‌کنند که به زیبایی با بافت‌های غنی فصل ست می‌شود. آنها برای ایجاد ظاهری شیک که هم مدرن و هم بدون زمان است عالی هستند. ماسه ای برای پاییز ۲۰۲۴ عالی است. امتحانش کنید!

بیشتر بخوانید:

رنگ‌های ترند پاییز ۱۴۰۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا