سرگرمی ها

دختر کشاورز را در ۱۵ ثانیه پیدا کنید

آیا برای آزمایش مهارت های مشاهده خود آماده اید؟ امروز شما را به یک بازی تصویری دعوت می کنیم که نیاز به توجه به جزئیات و سرعت دارد.

صبح بخیر _  آیا برای آزمایش مهارت های مشاهده خود آماده اید؟ امروز شما را به یک بازی تصویری دعوت می کنیم که نیاز به توجه به جزئیات و سرعت دارد. آیا موفق می شوید دختر کشاورز را در کمتر از ۱۵ ثانیه پیدا کنید؟ آماده باشید، زیرا آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست! بازی های مشاهده ای به تمرکز و یک ادراک بصری زیاد نیاز دارند. در اینجا چند نکته برای بهبود مهارت های خود آورده شده است:

یاد بگیرید که تصویر را به سرعت اسکن کنید، سعی کنید آن را به بخش ها تقسیم کنید.

آرام باشید و تحت فشار زمان قرار نگیرید.

این بازی‌ها نه تنها خنده‌دار هستند، بلکه مزایای زیادی نیز دارند. اول اینکه، آنها ذهن شما را تحریک می کنند و مهارت های حل مسئله شما را بهبود می بخشند. علاوه بر این، هنگامی که شما موفق به غلبه بر یک چالش شوید، احساس رضایت را به شما ارائه می دهند. فراموش نکنیم که برای گذراندن زمان و استراحت عالی هستند! در ادامه با آزمون شناسایی دختر کشاورز و مجله خبری چشمک همراه باشید.

آزمون شناسایی دختر کشاورز
علاوه بر سرگرمی، این بازی ها می توانند به شما در توسعه مهارت های نرم مختلف کمک کنند. از جمله:

بهبود مهارت های شناختی و حافظه کوتاه مدت.

افزایش تمرکز ظرفیت.

اکنون که تمام ابزارهای لازم را در اختیار دارید، برای چالش خود آماده هستید. به تصویر زیر با دقت نگاه کنید و سعی کنید دختر کشاورز را در کمتر از ۱۵ ثانیه پیدا کنید! با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی دختر کشاورز همراه باشید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی دختر کشاورز
در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم. اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

آیا به پاسخ دست پیدا کردید؟

.

.

.

.

.

.

.

.

راه حل در تصویر زیر است.

منبع
چشمک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا