سرگرمی ها

کدام فنجان، زودتر از بقیه پر می شود

 محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است.

صبح بخیر _  محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات تصویری شبیه سوال تصویری جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

بازی های فکری همیشه سرگرم کننده، اما گاهی بسیار فریبنده هستند. این معمای کوچک در اینجا دقیقاً از آن نوع است. این معما به طور بالقوه می تواند تکانشگری و قضاوت های عجولانه شما را آشکار کند، بستگی به این دارد که چقدر فهیم باشید

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر تست قدرت تمرکز با شناخت فنجان پر نگاه کنید.

این آزمون توسط یکی از کاربران توییتر به اشتراک گذاشته شد. ممکن است قبلا هم آن را دیگر صفحات اینترنتی دیده باشید. به هر صورت این تست ها و آزمون های مشابه هیچ گاه قدیمی نمی شوند. این تست بسیار مورد توجه قرار گرفت و در زمان کم بیشتر از ۱۰ هزار مرتبه اشتراک گذاری شد. حال شما هم به دقت به تصویر نگاه کنید. کدام فنجان زودتر از قهوه پر می شود؟

.

.

.

.

پاسخ تست قدرت تمرکز با شناخت فنجان پر
خب، پاسخ بسیار ساده است، اما نیاز به کمی مشاهده دارد.

.

.

.

.

.

اگر دقت کنید می بینید که لوله های ۴ و ۹ و ۷ در واقع بسته شده اند. ممکن است به راحتی متوجه شوید که لوله ۷ مسدود شده است و همین امر در مورد لوله ۴ نیز صدق می کند. سپس فنجان ۹ به نظر می رسد که ابتدا به دلیل فاصله کوتاه بین قهوه و فنجان پر می شود، اما بعداً متوجه خواهید شد که انتهای لوله ۹ هم بسته است. بنابراین پاسخ این است که فقط فنجان ۵ با قهوه پر می شود!

بیشتر بخوانید:

تست هوش: زنجیره حروف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا