خودروویژه ها

نوبت‌دهی اینترنتی تعویض پلاک

صبح بخیر _ نوبت دهی تعویض پلاک به شیوه اینترنتی و با دریافت نوبت از سایت نوبت دهی تعویض پلاک انجام می‌شود. سامانه آنلاین نوبت دهی تعویض پلاک به صورت روزانه از ساعت ۸ صب در سراسر کشور، نوبت‌های جدید را در دسترس متقاضیان قرار می‌دهد و افراد می‌توانند در بازه ۶ روزه به جز تعطیلات نوبت خود را دریافت نمایند.

سایت نوبت دهی تعویض پلاک

در شهریور سال ۱۳۹۹ فرآیند نوبت دهی اینترنتی برای تعویض پلاک آغاز شد. به این ترتیب سامانه‌ای اینترنتی برای تعویض پلاک خودرو راه‌اندازی گردید. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه تعویض پلاک اینترنتی ودریافت نوبت تعویض پلاک به نشانی https://nobatdehi.epolice.ir/برای دریافت نوبت تعویض یا فک پلاک اقدام نموده و سپس با مراجعه حضوری به مراجع تعویض پلاک می توانید ادامه فرایند را طی کنند.شرایط و مدارک لازم برای ثبت‌نام در سامانه دریافت نوبت تعویض پلاک

پیش از ثبت‌نام در سامانه نوبت دهی تعویض پلاک نیاز است شرایط و مدارک لازم را بدانید تا بتوانید بدون مشکل مراحل ثبت‌نام را انجام دهید و نوبت اینترنتی خود را در یکی از نزدیک‌ترین مراکز تعویض پلاک رزرو کنید.

توجه داشته باشید که آماده‌سازی مدارک به خصوص مدارک احراز محل سکونت برای ثبت‌نام الزامی است. نکته اینجا است که این مدارک زیر صرفا در مراکز از شما دریافت می‌شود و برای رزرو نوبت برای تعویض پلاک ماشین به کارتان نمی‌آیند.

_ اصل مدارک شناسایی خریدار و فروشنده
_ اصل برگ سبز (سند مالکیت خودرو) و کارت خودرو
_ گواهی عدم خلافی خودرو (برگه مفاصا حساب تخلفات رانندگی)
_ بیمه شخص ثالث و گواهی معاینه فنی معتبر
_ مدارک احراز محل سکونت خریدار مثل اجاره‌نامه یا سند مالکیت

شرایط رزرو نوبت اینترنتی در سامانه نوبت دهی تعویض پلاک، سخت و پیچیده نیست؛ تنها شرط لازم برای رزرو نوبت، پرداخت کامل بدهی مالیات نقل و انتقال وسیله‌نقلیه پیش از دریافت نوبت است. در غیر این صورت اجازه دریافت و رزرو نوبت ندارید.

بدهی‌هایی که قبل ازتعویض پلاک نیاز به تسویه دارند

_ پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو
_ پرداخت خلافی خودرو
_ پرداخت عوارض طرح ترافیک تهران
_ پرداخت عوارض سالیانه شهرداری خودرو
_ پرداخت عوارض آزادراهی

بیشتر بخوانید:

استعلام رایگان مالیات نقل و انتقال خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا