دنیای مد

انواع استایل با هودی

اگر شما هم عشق هودی دارید اما نمیدونید با چی بپوشین بهتره، پس حتما با این مطلب همراه باشید که انواع استایل با هودی رو می بینید.

 

صبح بخیر _ اگر چه که امسال هوای سرد و زمستون خیلی دیر بهمون سر زدن، اما خب باید گفت الان دیگه هوا واقعا سرده و اونچه که مشخصه اینه که خیلی از خانوما و آقایون با پوشیدن استایل های مختلف و لایه ای حسابی دارن عشق میکنن. من خودم به شخصه شیفته این دو فصل هستم چرا که میتونیم لباس های متنوع و جذاب تری بپوشیم و از همه مهمتر اینکه سبک پیازی رو اجرا کنیم که میشه همون لایه لایه پوشیدن! اینکه لباس ها رو با هم ترکیب کنید و روی هم بپوشی و یا اینکه از بوت های مختلف و جوراب های بلند رنگی و …. استفاده کنی میتونه واقعا دلبرانه باشه. بادی هایی که آستین هایی بلند دارند و یا بافت هایی که به شکل پف دار و یا زیر بافتن هستند و با یقه های خفنشون به تنهایی واقعا خوشگلن. اما فراموش نکنیم که یکی از آیتم های به شدت پر کاربرد در این فصل هودی هستش که خب چند سالی میشه میزان ترند بودنش بیشتر شده و حالا با همه جور استایلی به راحتی میاد، انقدر که قلدر و دلبر شده!

هودی با دورس متفاوته و از اونجایی که هودی ها کلاه دار هستند و البته ضخیم تر، خب میتونن تو هوای خیلی سرد شما رو گرم تر نگه دارند. اما سوال اینجاست که اصلا هودی رو با چه آیتمایی میشه پوشید و استایل کرد؟ در اینجا قراره با انواع تیپای جذاب هودی دار آشنا بشیم، پس حتما همراه ما باشید.

هودی رو با کت جین بپوش و ست کن

اصلا جین از دست آیتم های محسوب میشه که انگاری صدها سال هم بگذره باز جذابیت و ترند بودن خودش رو حفظ میکنه و از مد نمیوفته. شاید بشه گفت جین تنها لباسیه که به همه رنج سنی میاد و اصلا زن و مرد و پیر و جوون هم نمیشناسه. اما در فصل سرما جین ها، به خصوص اون دتس از جین ها که داخل پشمی هستند میتونن گزینه ای مناسبی باشند که همراه با یک هودی گرم، هم استایلی بی نظیر برای شما خواهند ساخت و هم اینکه به خوبی بدن شما رو گرم نگه میدارند. استفاده از هودی همراه با یک کت جین مخصوصا به رنگ آبی روشن، و البته شلوار اسکینی زیبایی و رو مد بودن شما رو نشون خواهد داد.

البته که باقی رنگ ها نیز با توجه به سلیقه و رنگ هودی که دارید هم جذابیت خاص خود را دارند، که همراه با مثلا شلوار بوت کات جین و یا شاید هم شلوار مام استایل حسابی خفن میشه.

هودی رو با شکت و یا شومیز ضخیم بپوش

شکت ها اسمایل خیلی ترند شدن و با توجه به اینکه یه کت ضخیم طرحدار هستند، همراه با یک هودی ساده میتونن خیلی خوب باشن. کلاه هودی رو بیرون از شکت بی اندازید و آستین های شکت رو هم بالا بدید تا آستین هودی مشخص بشه و تمام. شما میتونید این ترکیب رو همراه با انواع شلوار ها و بوت و یا کتونی ها استفاده کنید که خب به دلیل محدود نبودن شکت به همه جور استایلی میاد.

از طرفی هم شومیزهای داخل کرکی میتونن گزینه ای ایده آل برای این سبک باشند که به جای شکت استفاده میشن و باز هم میتونید همون مراتب رو تکرار کنید با این فرق که در اینجا به دلیل ساده بودن شومیز کرکی، میشه هودی رو با نقش و نگار خاص پوشد و دکمه های شومیز رو باز گذاشت.

هودی با پالتو بلند و یا کاپشن های پف دار

خب هوا سرده. شاید اصلا شکت و کت و … جوابگو نباشن و مجبور بشید فقط برید سراغ پالتو و کاپشن که خب باید بگیم با استفاده از پالتوی بلند و هودی میتونید استایلی نیمه رسمی داشته باشید چرا که هودی کژوال هست شو پالتو رسمی و در نهایت این یکی از کم نظیر ترین استایل های زمستانی می باشد که به شدت ترند شده است. البته لگ های مشکی و نیم بوت ها هم تمام کنده این ظاهر جذاب می باشند.

از طرفی هم استفاده از کاپشن های پفی به همراه هودی میتونه منحصر به فرد باشه. به دلیل سردی هوا بادگیر ها و کاپشن ها مورد استفاده قرار میگیرن که به همراه شلوار مام استایل و و کفش آل استار واقعا خفن میشن.

هودی و پافر که بی نقص ترینه

اصلا مگه میشه از ترکیب پافر با هودی ایرادی گرفت؟

این دو آیتم اصلا انگار بیا هم ساخته شده اند و با توجه به اینکه پافر آستین داره میتونید از هودی های رنگی استفاده کنید که خب قد پافر میتونه هم بلند باشه و هم متوسط و هم کوتاه. این ترکیب که یک ترکیب برنده محسوب میشه محبوبیت فراوونی میون خانمها و آقایان جوان داره که با انواع و اقسام شلوار ها و کتونی و بوت ها به راحتی ست خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

کفش هایی الهام گرفته از یونان باستان (عکس)

منبع
شایانیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا