دنیای مد

۷ راز ساده خوش تیپی که آقایون باید بدانند

  این روزها آقایان نیز همانند خانم ها به استایل خود اهمیت می دهند و کم نیستند مردانی که برای زیباتر به نظر رسیدن به ورزش و تغذیه، بهداشت و اصول خوشتیپی اهمیت می دهند.

صبح بخیر _  این روزها آقایان نیز همانند خانم ها به استایل خود اهمیت می دهند و کم نیستند مردانی که برای زیباتر به نظر رسیدن به ورزش و تغذیه، بهداشت و اصول خوشتیپی اهمیت می دهند. اصول خوش تیپ بودن در واقع فاکتورهایی است که شما با رعایت آنها می‌توانید جذاب و خوش‌اندام‌تر از آنچه هستید دیده شوید. در این مطلب دنیای مد به بیان نکات خوشتیپی آقایان پرداخته ایم، انتخاب صحیح و هوشمندانه لباس و اکسسوری ها شما را چندین قدم به خوش‌پوش بودن نزدیک‌تر می‌کند.

۱.کفش و شلوار هم رنگ بپوشید

توجه به جزئیات ظریف همان چیزی است که باعث می‌شود یک مرد واقعاً خوش‌پوش به نظر برسد.برای خوش تیپ به نظر رسیدن رنگ شلوار و کفش را با هم ست کنید تا قدبلندتر از همیشه به نظر برسید.

۲.در استایل خود بیش از سه رنگ استفاده نکنید

ترکیب کردن رنگ‌های مختلف می‌تواند استایل شما را بسیار زیبا کند اما کار بسیار آسانی نیست و شما هرگز نباید بیش از سه رنگ را با هم ترکیب کنید و در صورت انجام این کار سومین رنگ باید فقط در جزئیات یا اکسسوری‌های شما به کار رفته باشد.

۳.فرم بدن خود را بشناسید

مردان دارای فرم های مختلف بدن هستند که بر انتخاب لباس آنها تأثیر می گذارد. لباس پوشیدن مطابق با فرم بدن نه تنها اعتماد به نفس را افزایش می دهد، بلکه تضمین می کند که تیپ و استایلتان مکمل ویژگی های طبیعی شماست.

۴.از اکسسوری غافل نشوید

یکی از رازهای جذابیت مردان استفاده درست از اکسسوری است. با توجه به استایل رسمی، اسپرت و نیمه رسمی خود می‌توانید از انواع اکسسوری‌ها از جمله دستبند، ساعت، گردنبند، گوشواره، انگشتر و عینک آفتابی استفاده کنید. در انتخاب رنگ و مدل اکسسوری‌ها با لباس خود دقت کنید و از تعداد محدود اما متناسب آن بهره بگیرید، افراط در استفاده از اکسسوری‌ها می‌تواند اثر عکس روی استایل شما بگذارد.

۵.مام فیت و مام استایل را کوتاه نپوش

مام فیت و مام استایل دو نوع شلوار هستند که امروزه بسیار محبوب شده‌اند و در دنیای مد جایگاه ویژه‌ای دارند. این نوع شلوارها فاق بلند و آزادی دارند که باعث می‌شوند افراد قد بلند به نظر برسند. بهتر است اندازه این شلوارهایتان کوتاه نباشد و بر روی کفشتان قرار گیرد.

۶.تمیز و مرتب باشید

برای خوشتیپ به نظر رسیدن رعایت بهداشت بسیار مهم است. دندان های تمیز، دوش گرفتن، مو و ناخن مرتب، شیو ریش و… در زیبایی بی تاثیر نیست، مردان خوشتیپ و خوش پوش مرتب و تمیز بوده و هیچ گاه لباس های کثیف و چروک نمی پوشند.

۷.لباس‌های خود را متناسب با موقعیت انتخاب نمایید

اگر لباس هایتان با موقعیتی که در آن قرار دارید، متناسب نباشد، شما خوش تیپ به نظر نمی رسید. استایل خود را با توجه به محیط انتخاب کنید مثلا لازم نیست تا در مهمانی خانوادگی تیپ رسمی داشته باشید یا در یک ملاقات کاری یک شلوار زاپ دار بپوشید.

بیشتر بخوانید:

چگونه با رنگ صورتی استایلی شیک بسازیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا