آشپزی وخانه داریویژه/توضیح دار

۴ راهکار که خانه تان مملو از عطر قهوه شود

همه ما می‌دانیم که قهوه یکی از شگفت انگیزترین چیزها در زندگی است

صبح بخیر _ همه ما می‌دانیم که قهوه یکی از شگفت انگیزترین چیزها در زندگی است، اینطور نیست؟ و بسیاری از ما نیز با این واقعیت موافق هستیم که یکی از جذاب‌ترین بوهای دنیا بوی قهوه است. به همین دلیل هم است که افراد زیادی به دنبال خوشبو کردن خانه با قهوه هستند. خوشبختانه، راه‌های سریع و آسان زیادی وجود دارد که به کمک آنها می‌توانید بوی قهوه را در خانه‌تان ایجاد کنید!

ساخت خوشبو کننده خانه با قهوه

موارد زیر تنها راه‌های موجود برای خوشبو کردن فضای خانه نیستند. با این حال برخی از بهترین‌ها برای شما گردآوری شده‌اند:

شمع‌ معطر قهوه 

اگر بخواهیم منصف باشیم، دلیل خوبی وجود دارد که شمع‌های معطر قهوه اولین چیزی هستند که بیشتر مردم وقتی به دنبال عطر و بوی خوش قهوه هستند، استفاده می‌کنند. دلیل خوبی هم برای این تمایل وجود دارد: آنها واقعاً خوب کار می‌کنند!

چند راه وجود دارد که می‌توانید شمع‌های قهوه خوشبوی خودتان را بسازید. بیایید با ساده ترین راه برای درست کردن “شمع‌های قهوه” شروع کنیم! کافی است یک فنجان یا شیشه زیبا، یک کیسه دانه قهوه و یک شمع وارمر بردارید. می‌توانید رایحه وانیل شمع را برای ایجاد ترکیبی از عطرها امتحان کنید.

خیلی ساده فنجان را با دانه‌های قهوه پر کنید و وارمر را بالای فنجان قرار دهید و تمام! گرمای شمع دانه‌های قهوه را گرم می‌کند و عطری خوش از آن‌ها آزاد می‌شود!

گزینه بعدی برای درست کردن شمع‌ قهوه کار بیشتری می‌خواهد اما انجام آن آسان است.

۸ تا ۱۰ شمع وارمر، مقداری فتیله بلند شمع، یک شیشه یا چیزی مشابه و مقداری تفاله قهوه تهیه کنید. حالا وارمرها را گرم کنید تا آب شوند، و موم را با احتیاط داخل شیشه همراه با فتیله بریزید و بعد یک لایه تفاله قهوه بریزید و به همین ترتیب ادامه بدهید. هنگامی که شمع خودش را گرفت و سفت شد، آماده استفاده است.

خوشبو کننده هوا با قهوه

حالا بیایید به برخی از راه‌هایی بپردازیم که می‌توانید بدون شمع بوی قهوه را در خانه ایجاد کنید! خیلی ساده یک جفت جوراب کهنه تمیز بردارید. یک لنگه را با دانه قهوه پر کنید. سپس آن را در جایی که دوست دارید بوی خوش قهوه داشته باشید آویزان کنید! مسلماً، این خوشبو کننده هوا با رایحه قهوه برای فضاهای کوچک مانند کمد مناسب است.

اگر چیزی زیباتر می‌خواهید، یک فنجان چای چینی زرق و برق دار – یا هر ظرف دوست داشتنی دیگری – پیدا کنید و به سادگی آن را با دانه‌های قهوه پر کنید! با این روش فقط یک رایحه لطیف ایجاد خواهید کرد، اما از کنارش که رد شوید، لذت خواهید برد.

خوشبو کننده قهوه برای یخچال

برای اینکه یخچال بوی خوش قهوه بگیرد، کافی ست یک کاسه کوچک را با تفاله قهوه پر کنید و آن را یخچال قرار بدهید. تفاله‌ی قهوه هر بوی بدی را جذب می‌کند، و بویی خوب در یخچال ایجاد می‌کند.

و در نهایت… برای خودتان قهوه درست کنید!
بدون شک، رضایت بخش ترین راه برای ایجاد بوی قهوه در خانه این است که برای خودتان قهوه درست کنید! هیچ چیز بهتر از عطر واقعی قهوه تازه نیست، و پروسه درست کردن قهوه مناسب برای خودتان نیز جذابیت خود را دارد.

بیشتر بخوانید:

طرز تهیه کلم سوخاری

منبع
خبرنامه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا