گوناگونویدئوها

گوشی بازی هوادار وسط کنسرت، ابرو گوندش را عصبی کرد! +فیلم

ابرو گوندش از صداهای خاطره انگیز ترکیه است که لقب ملکه موسیقی آرابسک را نصیب خود کرده است.او دارای قدرت صدای خاصی است. صدای او را افسانه ای می‌نامند.مدال افتخار ترکیه لقب متداولی برای اوست.

عصبانیت ابرو گوندش  از هواداری که در ردیف اول کنسرت نشسته بود و با تلفن همراهش مشغول بود بازتاب فراوانی در رسانه های ترکیه داشت.

 

ابرو گوندش متولد ۱۲ام اکتبر سال ۱۹۷۴ در شهر استانبول ترکیه است. او در شهر آنکارا مدرسه ابتدایی رفت ولی به دلیل مشکلات اقتصادی مجبور به ترک تحصیل شد.

کیفیت صدای او از همان سنین کودکی کشف شد. اولین آلبوم ابرو به اسم « مهمان خدا » در سال ۱۹۹۳ منتشر شد و با فروش ۱.۲۵ میلیون نسخه توانست درآمد خوبی برای او و شرکت سرمایه گذار به همراه داشته باشد. وی صدها بار در برنامه‌های تلویزیونی ترکیه به عنوان خواننده ، بازیگر ، مجری و داور حضور پیدا کرده است و جزو محبوترین و موفقترین هنرمندان ترکیه است.

erbugundes

ابرو گوندش وقتی ۱۶ سال داشت با حمدی وردار ازدواج کرد و پس از مدتی از وی جدا شد. در سال ۲۰۰۲ او با یک وکیل به نام عمر دوراک ازدواج کرد. اما این ازدواج هم مدت زیادی ادامه پیدا نکرد و ابرو در سال ۲۰۱۰ با رضا ضراب تاجر جوان ایرانی- آذربایجانی ازدواج کرد. این زوج یک سال بعد از ازدواج و در تاریخ ۱۵ اکتبر ۲۰۱۱ صاحب یک دختر به نام آلارا شدند. البته ازدواج ابرو و رضا ضراب با حاشیه‌های بسیاری همراه بود، در ۱۷ دسامبر ۲۰۱۷ پلیس ترکیه رضا ضراب را به همراه چندین نفر دیگر به جرم فعالیت‌های سازمان یافته برای انتقال مقادیر بسیار زیادی طلا و پول به ایران و پرداخت رشوه به مقامات دولتی دستگیر کردند.

 

بیشتر بخوانید:

۶ بازیگر معروف ایرانی که کارگر شدند+عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا