ورزشویژه/توضیح دار

کامنت تاریخی دکتر صدر که انگار هنوز تازگی دارد!

صبح بخیر _شب گذشته با شکست آرسنال مقابل استون‌ویلا، آرزوهای قهرمانی این تیم تا حد زیادی بر باد رفت. حالا در همین ارتباط تصویری از نظر قدیمی دکتر صدر درباره توفیق آرسنال در لیگ جزیره دوباره وایرال شده است.

حمیدرضا صدر (۱۳۳۴ – ۱۴۰۰) نویسنده و منتقد سینما و مفسر فوتبال اهل ایران که معمولا به عنوان کارشناس فوتبال به برنامه های صدا و سیما دعوت می شد بیشتر به خاطر سبک گفتگوی توأم با هیجان و ابراز احساساتش به فوتبال در اجراهای تلویزیونی شهرت داشت.

مرحوم دکتر صدر اشراف کاملی بر فوتبال جهان و خصوصا فوتبال حرفه ای داشت، او بارها به استادیوم های مشهور فوتبال جهان رفته و مسابقه را از نزدیک دیده بود. صدر علاقه شدیدی به تاریخ فوتبال داشت و جملات را به طرز معجزه آسایی زیبا و با اعجاز بیان می کرد.

وی دانش آموخته کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد شهرسازی از دانشگاه تهران ،مدرک دکتری را از دانشگاه لیدزبریتانیا دریافت کرده بود ولی به صورت کاملا حرفه ای و در سطح بالا به سینما و به خصوص فوتبال می پرداخت.  دکترصدر نویسنده ثابت مجله فیلم بود، و با نشریات زن روز، هفت، مجله سروش، تهران امروز،وبگاه گل و تعدادی نشریه ورزشی همکاری داشت.

بیشتربخوانید:

تصویر یوزپلنگ به پیراهن تیم ملی فوتبال بازمی‌گردد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا