سرگرمی ها

چطوری میتوانید یک تخم مرغ را از فاصله زیاد روی سطح بتنی بندازید اما ترک نخورد

شما قرار است یک راه حلی پیدا کنید برای اینکه تخم مرغ را از فاصله زیاد روی سطح بتنی بیندازید اما ترک نخورد!

صبح بخیر _  شما قرار است یک راه حلی پیدا کنید برای اینکه تخم مرغ را از فاصله زیاد روی سطح بتنی بیندازید اما ترک نخورد! خوب فکر کنید و ببینید که ذهن تان شما را کجاها می برد. چه راه هایی به ذهن تان می رسد و چطور می توانید راه حلی برای سوال پیدا کنید.

مزایای حل کردن معما و چیستان
برخی از مزایای حل کردن چیستان به شرح زیر است:

معما حافظه کوتاه مدت را بهبود می‌بخشد
فکر کردن برای یافتن پاسخ یک معما یا چیستان ارتباطات بین سلول‌های مغز را تقویت می‌کند، سرعت ذهن را بهبود می‌بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است.

روحیه شما را تقویت می‌کند
پازل‌ها تولید هورمون شادی آور دوپامین را افزایش می‌دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می‌کند. وقتی معما را حل می‌کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می‌شود.

معما و چیستان آرامش ایجاد می‌کند
اگرچه وسوسه انگیز است که با تماشای تلویزیون یا مرور صفحات اینستاگرام روی تخت دراز بکشید، بدن باید قبل از خواب دور از انواع صفحه نمایش باشد. پازل‌ها فرصت بسیار بهتری را برای استراحت فراهم می‌کنند و به خواب رفتن و خاموش شدن صحیح بدن را تسهیل می‌کنند.

..

.

.

.

پاسخ چیستان
خوب توانستید پاسخ را پیدا کنید یا نه؟ اگر هم نتوانستید مشکلی نیست چون به هر روی از مغزتان استفاده کرده‌اید و همین ورزش خوبی به آن داده است.این چیستان در واقع به نوعی مغزتاتن را بازی می دهد! و پاسخ این است: سطح بتنی خیلی خیلی سخت است و با تخم مرغ ترک نمی خورد!!

بیشتر بخوانید:

۵ رو به ۹ اضافه می‌کنم و جوابش میشه ۲! درست هم هست. زود بگو من چی هستم؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا