دنیای مد

پاییز و زمستان امسال چه چیزهای ترند هستند و از مد نیفتاده‌اند

هر سال با تغییر فصل ترندهای لباس و آرایشی تغییر می‌کنند و برای افرادی که دوست دارند همیشه به روز باشند، آشنایی با این ترندها اهمیت زیادی دارد.

صبح بخیر _ آیا می‌دانید محبوب‌ترین ترندهای پاییز و زمستان ۲۰۲۴ چیست؟ امسال پاییز و زمستان استفاده از لباس‌های اور سایز تا حدودی هنوز ترند است و در اکثر کالکشن‌های جدید برندهای معروف رنگ‌های خاصی مثل سبز و شرابی به چشم می‌خورد.

استفاده از کت‌های ساده و لباس‌های طرح دار نیز امسال به شدت توصیه می‌شود. در ادامه این بخش می‌توانید با محبوب‌ترین ترندهای پاییز و زمستان ۱۴۰۳ آشنا شوید.

۱- کت‌های زنانه با کمربند نازک

پاییز و زمستان امسال کت‌هایی که کمر باریک و بالاتنه کمی اور سایز دارند بسیار ترند هستند. در اکثر مدل کت‌های امسال یک کمربند نازک نیز وجود دارد که موجب باریک‌تر به نظر رسیدن کمر شما می‌شود.

اندازه این کت‌ها معمولا تا زیر باسن است و می‌توانید آن‌ها را با شلوارهای تنگ یا راسته ست کنید. به خاطر داشته باشید افرادی که شکم بزرگی دارند، نباید از کمربند برای این کت‌ها استفاده کنند، زیرا این کار موجب بزرگ‌تر به نظر رسیدن شکم آن‌ها می‌شود.

در زمان ست کردن این کت‌ها بهتر است از بلوز سفید یا ساده برای زیر آن استفاده کنید تا استایل شما شیک‌تر به نظر برسد. در کالکشن جدید همه برندهای معروف حداقل یک نمونه از این کت‌ها وجود دارد و این موضوع نشان می‌دهد که این ترند یکی از محبوب‌ترین سبک‌های لباس در پاییز و زمستان امسال خواهد بود.

۲- دامن‌های بلند

امسال بهار و تابستان دامن‌های بلند از همیشه محبوب‌ترین ترندها بودند، اما بهتر است بدانید که پاییز و زمستان امسال هم دامن بلند به شدت پرطرفدار خواهد بود.

استفاده از دامن‌های کتان و تک رنگ برای این فصل گزینه فوق‌العاده‌ای هستند که می‌توانید این دامن‌ها را با بلوزهای ساده یا طرح دار و با رنگ متناسب با دامن ست کنید. پوشیدن بوت چرمی با این دامن‌ها نیز استایل شما را تکمیل می‌کند و جلوه زیباتری به آن می‌بخشد.

۳- رنگ شرابی

رنگ شرابی یکی از مجلل‌ترین و شیک‌ترین رنگ‌های ترند پاییز و زمستان ۲۰۲۴ است که بیشتر از آن برای کیف و کفش استفاده می‌شود. ست کردن اکسسوری‌های شرابی با کیف و کفش نیز امسال به شدت ترند است. استفاده از این رنگ موجب می‌شود تا استایل شما شیک‌تر و باکلاس‌تر به نظر برسد.

۴- همه طیف‌های رنگ سبز

اگر به دنبال بهترین ترند رنگ لباس زنانه پاییز ۲۰۲۴ هستید، بهتر است بدانید که امسال همه طیف‌های رنگ سبز بسیار محبوب است و شما می‌توانید از این رنگ برای تهیه کت، شلوار، بلوز و حتی کیف و کفش استفاده کنید.

یکی از جذاب‌ترین انواع رنگ سبز که بیشتر در برندهای معروف به چشم می‌خورد، رنگ سبز زیتونی است که جلوه‌ای فوق العاده شیک به استایل شما می‌بخشد.

۵- لباس‌های طرح دار

امسال لباس‌های طرح دار بسیار ترند هستند و اگر دوست دارید استایل شما به روز باشد، بهتر است از طرح پلنگی در لباس پوشیدن خود استفاده کنید.

هر چند لباس‌های گل دار و راه راه نیز جز ترندهای سال هستند، اما طرح پلنگی از محبوب‌ترین ترندهای سال است که در پاییز و زمستان نیز می‌توانید از آن برای تهیه شلوار یا کت خود استفاده کنید.

در صورتی که از پترن پلنگی در استایلتان استفاده می‌کنید، حتما بقیه آیتم‌ها را به صورت ساده و تک رنگ انتخاب کنید تا استایل شما شیک‌تر به نظر برسد.

۶- کت‌های بلند

امسال پاییز و زمستان پوشیدن کت‌های اور سایز و بلند بسیار محبوب است و بسیاری از برندهای محبوب در کالکشن جدید خود از این کت‌ها رونمایی کرده‌اند.

۷- پیراهن‌های بافتنی بلند

اگر به ترندهای خاص و تیپ‌های منحصر به فرد علاقه دارید، بهتر است امسال از پیراهن‌های بافتنی بلند در استایل خود استفاده کنید. این پیراهن‌ها هم به صورت اندامی و هم اور سایز استفاده می‌شوند و معمولا به صورت تک رنگ هستند.

۸- لباس‌های لایه لایه

یکی از محبوب‌ترین ترندهای پاییز و زمستان ۱۴۰۳ استفاده از لباس‌های لایه لایه است که درست مثل چند سال گذشته این ترند همچنان در دسته بهترین ترندها خواهد بود.

در این سبک لباس پوشیدن باید چند لایه لباس را روی هم بپوشید و با تغییرات دما تعداد لایه‌های لباستان را کم و زیاد کنید. برای این کار می‌توانید از لباس‌های بافت، هودی و کت روی هم استفاده کنید و با ترکیب کردن رنگ‌های جذاب در کنار هم یک استایل متمایز طراحی کنید.

نکاتی که باید در مورد ترندهای پاییز و زمستان ۱۴۰۳ بدانید

در ادامه به چند نکته طلایی در مورد ترندهای پاییز و زمستان ۱۴۰۳ اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

امسال زمستان علاوه بر رنگ‌های شرابی و سبز، رنگ‌های خاکی، سرمه‌ای، قهوه‌ای، آجری و همچنین رنگ‌های شاد و جسورانه نیز ترند هستند.
در زمان انتخاب رنگ لباس تنها به ترند بودن آن دقت نکنید و حتما رنگی را انتخاب کنید که با رنگ پوست، سبک شخصی و همچنین سایر لباس‌های شما همخوانی داشته باشد.
امسال پاییز و زمستان می‌توانید در لباس‌های خود از پارچه‌های پشم، کشمیر، جین و چرم استفاده کنید.
امسال پاییز و زمستان استفاده از کلاه‌های بافتنی با بافت حجیم و نازک بسیار ترند است که می‌توانید با ست کردن رنگ و جنس کلاه با لباس‌هایتان یک استایل جذاب داشته باشید.
طرح چهارخانه یکی از محبوب‌ترین ترندهای پاییز امسال است که معمولا با رنگ‌های گرم مثل سبز زیتونی، قهوه‌ای، خردلی و عنابی به چشم می‌خورد و جلوه‌ای کلاسیک و شیک به استایل شما می‌بخشد. برای ست کردن لباس‌های چهارخانه باید از لباس‌های ساده و تک رنگ در کنار آن استفاده کنید.

در این مقاله به مهم‌ترین لباس‌های ترند پاییز و زمستان ۱۴۰۳ و همچنین رنگ‌های جذابی که امسال بیشتر روی بورس هستند، اشاره شد. استفاده از طرح‌ها و رنگ‌های ترند موجب می‌شود تا استایل شما به روزتر و شیک‌تر به نظر برسد و ظاهری مطابق با مد روز داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

مدل کت پاییزی جدید

منبع
مجله اکالا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا