دنیای مد

هودی قدیمی شده است ببیند بافت ریز چه لایه لایه نازی براتون میسازد

اگر از علاقمندان پیراهن های ریز بافت هستید پس حتما با این مطلب همراه باشید تا روش ست کردن این آیتم جذاب با انواع استایل ها رو یاد بگیریم.

صبح بخیر _ احتمالا شما هم تو خیابون چشمتون خورد به دخترا و پسرای جذابمون که ذوق پاییز رو به شدت دارن و حتی با وجود اینکه هنوز اونقدرا هوا سرد نشده، اما لباس های پاییزه و گرمشون رو درآوردن و دارن استفاده میکنن. البته که هر فصلی لباس و استایل های قشنگ خودش رو داره، اما پاییز و زمستون از اونجایی که ظواهر لایه ای میشن و چند تا آیتم رو لایه لایه روی هم میپوشن خب حس باحال تری داره. اما با توجه به اینکه هنوز هوا یه نمور خنک هستش و سرد نیست، استفاده از لباس های مخصوص این تایم لازمه.

مثلا اینکه تو این فصل و هوا اصلا نباید از بافت های نازک غافل شد. بافت ها دو دسته هستند یکی اونهایی که خیلی ضخیم هستند و خب به جز اینکه واقعا خوشگلن، گرمای زیادی هم به بدن منتقل می کنند، اما دسته دیگر بافت پیراهن هایی هستش که بافت به شدت ریز و نازکی دارند. این سبک لباس ها معمولا برای چنین هوایی استفاده میشه و به شدت هم طرفداران خاص خودش رو داره. پس اگر مِن جمله بانوان خوش پوش و شیک استایلی هستید که ترند رو دوست دارید و از طرفی هم علاقمند به تنوع هستید حتما با این مطلب همراه باشید تا با این سبک جذاب بیشتر آشنا بشید.

untitled (1)
پیراهن بافت با دامن جین

تغییر از خواص ترند و مد هستش. جوری که می بینیم مثلا یک آیتم در بس سالها پیش ند شده بوده و بعد از مدتی مورد تمسخر قرار میگیره و بعد دوباره می بینیم که همون آیتم داره به تن مدل های به روز دنیا دیده میشه، اما خب با این فرق که مثلا اینبار جوری دیگر روانه بازار مد و فشن شده و دیگر به شکل اولیه اش دیده نمیشه. یادتونه قبلتر دامن های بلند برای مامانا خیلی شکیل به نظر میرسید؟ اما خب مدتی گذشت و دیگه این سبک لباس حتی برای مامانا هم جالب نبود و حالا امسال می بینیم که دوباره مد شده و دامن رو اینبار در استیل دختران جوان می بینیم. اما همونطور که گفتیم با کمی تغییر! مثلا اینکه قبلتر با جنس پارچه ای روبرو بودیم و حالا دامن های بلند با جنس جین رو می بینیم که با همه جوره آیتمی هم استایل میشه. این سبک دامن ها با بافت های ریز و نازک ظاهری زیبا و شیک رو به شما ارائه میده که میتونه برای مهمانی ها و دیت های شبانه در رستوران مناسب بشه.

untitled (2)

پیراهن بافت با پافر و لگ

لگ شلواری ساپورت طور می باشد که البته جنسی ضخیم تر دارد و از دست آیتم های ترند شده امسال می باشد. لگ که به سادگی میتونه با هر استایلی هماهنگ بشه و به همه چیز هم میاد، همراه با بافت و پافر میتونه ظاهری زیبا برای شما بسازه. این ترکیب هم راحته و همه همه پسند که خب برای مهمانی و قرار گرفته تا محل کار و حتی برای دانشگاه هم مناسبه. ترکیبی که میتونه همه جا استفاده بشه و زیبایی خاص خودش رو هم داره. بافت های نازک همراه با لگ ظاهری فوق العاده داره که سن و سال هم نمیشناسه و با توجه به طرح بافت میتونه شکیل بودن خاص خودش رو حفظ کنه.

untitled (3)

پیراهن بافت با شلوار مام فیت

شاید تو دهه هشتاد فقط شلوار جین اسکینی و جذب خیلی مد بود به طوری که اگه ذره ای گشادی دیده میشد مورد تمسخر قرار میگرفت و یه جورایی دِمده خطاب میشد. اما حالا می بینیم که انواع و اقسام شلوار های گشاد مثل مام استایل و بگ و بوت کات ترنده. شاید باورتون نشه اما شلوار مام فیت رو همراه با بافت نازک به راحتی میتونید تو مهمانی های خودمانی پیراهن های میدی و مجلسی بپوشید و تیپی متفاوت از بقیه داتشه باشید.

untitled (4)

بیشتر بخوانید:

با این ترفندهای ساده ماندگاری رنگ مو را بیشتر کنید

منبع
شایانیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا