گوناگون

همزاد پارسا پیروزفر، با شباهت صد در صدی پیدا شد(عکس)

همزاد پارسا پیروزفر اهل ترکیه است که با خود او مو نمی زند. جالب است بدانید او نیز بازیگر است و به اندازه پارسا پیروزفر جذاب و خوشتیپ است. انور تونا بازیگر تلویزیون اهل ترکیه است.

صبح بخیر _ پارسا پیروزفر بازیگر، کارگردان و نمایش‌نامه نویس تئاتر است که فعالیت هنریش را در دهه ۱۳۷۰ با نقش کوتاه در پری به کارگردانی داریوش مهرجویی در سال ۱۳۷۳ آغاز کرد.

آقای پیروزفر در سال ۱۳۸۲ در اشک سرما نقش یک سرباز را داشت. همچنین او در فیلم دیگری از مهرجویی در نقش یک معتاد در فیلم مهمان مامان نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد. همچنین از دیگر آثار او می توان به نقش اصلی او در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد (۱۳۸۸–۱۳۸۹) و مجموعهٔ درام یاغی (۱۴۰۱) اشاره کرد. همچنین او نقش مولوی را در فیلم زندگی‌‌نامه‌ای مست عشق (۱۴۰۳) نیز بازی کرده است.

انور تونا که به ترکی استانبولی این گونه نوشته می شود: (Onur Tuna) در ۲ ژوئیهٔ ۱۹۸۵ به دنیا آمده است. او بازیگر تلویزیون اهل ترکیه است که فعالیت هنریش را از سال ۲۰۱۱ آغاز کرده و همچنان به کارش ادامه می دهد. از آثار او می توان به سریال های سیب ممنوعه، محکوم و زندگی فوق العاده من اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا