دنیای مد

هر مدل فرچه ریمل چه کاری انجام می دهد

ریمل یکی از لوازم آرایش پرکاربرد برای خانم‌هاست که از محبوبیت زیادی هم برخوردار است.

صبح بخیر _ ریمل یکی از لوازم آرایش پرکاربرد برای خانم‌هاست که از محبوبیت زیادی هم برخوردار است. اینکه ریمل شما برند خوبی باشد، رنگ مشکی و پررنگی داشته و مژه‌های شما را به خوبی فر کرده و قد آنها را هم بلندتر جلوه بدهد از امکانات و ویژگی‌های یک ریمل خوب است. اما همه‌ی اینها در کنار یک فرچه‌ی مناسب از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. اگر ریمل شما فرچه‌ی خوبی نداشته باشد نمی‌تواند خواسته‌های شما را به خوبی برآورده کند.

اگر دوست دارید هنگام خرید بدانید که آیا ریمل موردنظر تمام نیازهای شما را رفع می‌کند یا خیر، باید انواع فرچه و کارآییشان را بشناسید.

در این روزگار که کاشت مژه خیلی فراگیر شده است اگر شما دوست دارید مژه‌های خودتان را بیارایید این فرچه‌ها را بشناسید تا بهتر دست به انتخاب بزنید.

فرچه حجم دهنده

این نوع فرچه برای کسانی که دوست دارند مژه‌هایشان حجیمتر و پرپشتتر به نظر برسد مناسب است. نوع فرچه به صورتی ساخته شده است که خرده‌مژه‌های ریمل را بیشتر به مژگان شما می‌چسباند و اگر شما مژه‌های کم پشتی دارید گزینه‌ای بهتر از این برای شما نیست.

فرچه فرکننده

اگر خوب به حالت به این فرچه دقت کنید انحنای آن شبیه حالت مژگان فر است. اگر مژه‌های شما صاف است و دوست دارید فر به نظر برسد بهترین کار این است که ریملی انتخاب کنید که این فرچه را داشته باشد. مانند یک فرمژه عمل می‌کند و حالت زیبایی به مژه‌هایتان می‌بخشد.

فرچه بلندکننده

این فرچه حالت صاف و عمودی دارد. مژه‌هایی که کوتاه هستند برای اینکه بلندتر به نظر برسند بهتر است از این نوع فرچه استفاده کنند. قد مژه‌های شما با این محصول افزایش می‌یابد و آرایش چشمتان خیلی جذابتر به نظر خواهد رسید.

فرچه حالت دهنده

مژه‌های طبیعی برخلاف مژه‌های کاشته شده همه در یک اندازه نیستند. بلکه ممکن است مژه‌ها در قسمت‌هایی کوتاهتر و در قسمت‌هایی بلندتر باشد. این حالت طبیعی به زیبایی چشمان شما بیشتر کمک می‌کند. خوب به این فرچه دقت کنید. در قسمت‌هایی حالت پرپشت کننده دارد و در بعضی قسمت‌ها توخالی است. این به حفظ حالت طبیعی مژه خیلی کمک می‌کند.

فرچه جداکننده

اگر شما طرفدار مژه‌های طبیعی و آرایش کاملا نچرال هستید بهتر است سراغ فرچه‌های حالت دهنده و حجم دهنده و بلندکننده نروید. این نوع فرچه مژه‌های شما را به صورت دانه دانه رنگ می‌بخشد و گویی فقط مژه‌های خودتان به زیبایی آراسته شده‌اند و تغییری در ابعاد و حجم آنها داده نشده است.

قطعا با شناخت بهتر محصولات آرایشی خیلی راحت‌تر هزینه می‌کنید و از خریدتان راضی خواهید بود. پس هنگام انتخاب ریمل حتما فرچه‌ی آن را به خوبی بررسی کنید.

 

بیشتر بخوانید:

طرح تاتو پر بهترین طراحی برای خالکوبی

منبع
راهنماتو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا