آبان تتر
دنیای مدویژه/توضیح دار

نفیس ترین جواهرات دنیا

سفری باور نکردنی به دنیایی پر از جواهرات براق و گران قیمت دنیا که دیدن شون شما ا شگفت زده خواهد کرد

صبح بخیر _ تصور کنید که الماس درخشان و جواهرات گران قیمت داستانشون رو میگن. ما در مورد سنگهای ویژه صحبت می کنیم مثل الماس معروف امید و ساعت هایی که از الماس های رنگی تشکیل شده اند. بنابراین در این مقاله در مورد گرانترین ها بحث ی کنیم.این ها فقط قطعه های جواهرات نیستند. آنها سوپر استار هایی هستند که دارای برچسب قیمت های قابل توجه هستند. ما اینجا تا همه چیز های خارق العاده و درخشان را بررسی کنیم و در ماجراجویی شیرجه بزنیم و از شگفت انگیز ترین گنجینه ها بدون خرج حتی سکه ای لذت ببریم. پس بیایید این سفر هیجان انگیز را شروع کنیم.

الماس امید یا Hope diamond

الماس امید الماسی ۴۵.۵۲ قیراطی نفیس است که به دلی رنگ آبی خاص و تاریخ مرموز و پر از آشوب معروف است. این الماس شجره نامه ای نزدیک به چهار قرن دارد که بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون دلار ارزش دارد. ارزش غیر قابل ارزیابی آن به دلیل رنگ نادر است و به مقدار بور در گوهر نسبت داده اند که جذابیتی غیر قابل مقاومت را فراهم می کند و باعث می شود ارزش آن در چشم کلکسیونر ها افزایش پیدا کند.

A Heritage in Bloom یا میراث شکوفه

این جواهر توسط توسط دیزاینر معروف والاس چان دارای ۳۸۳.۴ قیرات است.۱۰۴ قیراطی که در مرکز این الماس گرد است جایگاه ان را در گران قیمت ترین جواهرات جهان حفظ می کند. قیمت ۲۰۰ میلیون دلاری این گردنبند فوق العاده تسلط چان را روی سنت های شرقی با تکنیک های برش را نشان می دهد. برچسب قیمت این گردنبند با ارزش توسط هنرمند کامل، طراحی منحصر به فرد و خلوص استثنایی این الماس مورد توجه قرار می گیرد.

سکه طاووس یا Peacock Breach

این جواهر با توجه به رنگ و طرحش به قیمت ۱۰۰میلیون دلار ارزش گذاری شده است. سکه طاووس نشان دهنده هنری و طراحی استثنایی است. این جواهر دارای الماسی گلابی شکل با ۲۰.۰۲ قیراط و دور تادور توسط مجموعه ای از سنگ های قیمتی احاطه شده که نایشگر یک طاووس است و در مجموع دارای ۱۲۰.۸۱ قیراط استنادر بودن اندازه ی ان همراه با زیبایی طراحی منحصر به فرد، این جواهر خیره کننده را به قلمرو گران ترین جواهرات سوق داده است.

ستاره صورتی یا The pink star

این یک الماس خیره کننده است که با ۵۹.۶۰ قیراط گرانترین جواهری است که تا الان در حراج فروخته شده است با قیمت ۷۱.۲ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۷. جدا از اندازه آن الماس صورتی به رنگ صورتی فانتزی است، بالاترین درجه از شدت رنگ و نادر بودن را از این جواهر تداعی میکند. رنگ آمیزی پر جنب و جوش انندازه نادر و وضوح داخلی به نجومی شدن آن نیز کمک می کند

گردنبند De grisogono diamond and Emeraland

این گردنبند که به قیمت ۳۳.۷ میلیون دلار فروخته شده از دیگر جواهرات لیست ماست. این الماس با برش زمرد با ۱۶۳.۴۱ قیراط است که توسط ۱۸ زمرد که در یک طرف گردنبند کنار هم قرار گرفته اند. شیب دار بودن آن به دلیل کیفیت و اندازه الماس است. این گردنبند متقارن کار دستی برتر است.

بیشتر بخوانید:

چند مدل النگو شیک زنانه

منبع
شایانیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا