آبان تتر
روانشناسی

نشانه های پسری که دوستمان دارد

صبح بخیر _ تفاوت در نسل ها و دهه ها همیشه از معضلاتی بوده که نسل قدیم و نسل جدید با اون دسته پنجه نرم کرده و خب باید به جای گارد گرفتن در مورده این موضوع اون رو قبول کنیم و یه جورایی باهاش کنار بیاییم چرا که بالاخره یه جایی باید هر دو نسل به یه نقطه ی مشترک و تفاهم برسن باهم که شاید زمانبر باشه ولی ناممکن و نشدنی نیست. حالا “دوست داشتن” یکی از اون دسته از موضوعاتی هست که همیشه سرش بین نسل قدیم و نسل جدید در هر دوره ای بحث بوده و در این بین خیلی ها میخواستن که از دختران در این موضوعات محافظت کنن چرا که خانوم ها احساساتی تر هستن و شکست براشون سخت تره البته که ما جنسیت زده نگاه نمیکنیم و احساساتی بودن نه بده و نه به یه جنس خاص اختصاص داره بلکه عموما در خانوم ها بیشتر به چشم میخوره.

حالا در این بین برای خیلی از خانوم ها این سوال پیش میاد که نشونه های پسری که دوستمون داره چیه؟ احتمالا این خانوم ها خودشون توی دام عشق افتادن و دوست دارن که بدونن آیا طرف مقابلشون هم به اندازه ی اون ها دل در گرو عشق داده یا نه از مرحله پرته و اصلا به اون ها فکر نمیکنه! از اونجایی هم که خانوم ها جزئی نگر تر از آقایون هستن دنبال سر نخ میگردن و این سر نخ ها رو بهم وصل میکنن تا پی به واقعیت ببرن البته که شاید همیشه موفق نشن ولی در بیشتر مواقع کارشون درسته. حالا ما هم برای راحت تر کردن کار اون ها قراره که تو این مطلب چند تا از نشونه های پسری که دوستمون داره رو براتون بگیم.

به زبان بدن اون ها توجه کنید

زبان بدن در خیلی از مواقع میتونه هر کسی رو لو بده و شما با استفاده از اون میتونید به اطلاعات زیادی در رابطه با احساسات اون آدم دست پیدا کنید. شاید براتون جالب باشه که بدونید زبان بدن توی خانوم ها بیشتر از آقایون لو میده که طرف مقابل رو دوست دارن، بنابراین برای فهمیدن زبان بدن حقیقی فرد مقابلتون باید حسابی دقیق و هوشمندانه عمل کنید. شما میتونید با یه سری از حرکاتی که فردتون انجام میده یه سری حدس ها بزنید که واقعی بودن یا نبودن اون شاید مشخص نباشه!

فردی که راجبش کنجکاو هستید بعد از آشنایی با شما به خودش بیشتر میرسه، کفش هاشو واکس میزنه و یه سری کارا میکنه که شاید قبل از شما اون کارها رو نمیکرده و از این طریق دوست داره که مقابل شما آراسته دیده بشه و به چشم بیاد. در صورتی که این فرد دوستون داشته باشه خیلی محاله که پشت به شما بایسته و سعی میکنه که متمایل به شما بایسته.

روی تماس های چشمی حساس باشید

این موضوع کاملا مشهود و مشخصه وقتی کسی شما رو دوست داره مسلما بیشتر شما رو نگاه میکنه حتی شده قایمکی؛ یعنی در صورتی که فرد مقابلتون آدم خجالتی باشه سعی میکنه که هی نگاهش رو ازتون بگیره و بهتون توجه نکنه ولی اگر روی این آدم تکمرکز کنید میتونید یهو مچش رو بگیرید که در این موقع یهو خودش رو میزنه به کوچه ی علی چپ و سرشو به یه جای دیگه برمیگردونه. برای آزمایش این موضوع شما میتونید چهار ثانیه به اون طرف نگاه کنید بعد یه جای دیگه رو نگاه کنید و بعد دوباره نگاهش کنید و در این صورت اگر اون فرد ارتباط چشمی با شما رو حفظ کرد و یا افزایش داد به معنای اینه که شما رو دوست داره.

در صورتی که اون فرد نگاهش به شما مثل دیگرانه و تماس چشمیش رو قطع میکنه احتمالا دوستون نداره. بنابراین در صورتی که اون فرد به شما زل میزنه و محوتون میشه یعنی دوستون داره. پسرای خجالتی در این مواقع وقتی شهامتش رو داره که دوباره نگاهتون کنه یعنی دوستون داره. هر موقع این فرد به شما لبخند زد و سعی کرد که یه کاری کنه که شما لبخند بزنید احتمالا به علت دوست داشتنون میخواد که حس خوبی در شما ایجاد کنه.

به حرفایی که میزنه دقت کنید

در صورتی که یه پسری شما رو دوست داشته باشه سعی میکنه که از خودش براتون بیشتر صحبت کنه چرا که خیلی از مردان علاقمند هستن که خودشون رو به شما اثبات کنن خصوصا اگر در مورد یه پسر دیگه باهاش حرف بزنید سعی میکنه یه جورایی بفهمونه که از اون فرد خیلی بهتره و در کل پسری که دوستون داره بیشتر راجبه خودش حرف میزنه البته اون دسته از افرادی که منم منم زیادی دارن رو فاکتور بگیرید! فرد عاشق به همون اندازه که از خودش خونوادش و اهداف و کارش بهتون میگه دوست داره که از شما و اهداف و علایقتون هم بیشتر بدونه و یه جورایی شخصیتتون رو کشف کنه.

به طور عجیبی یهو علایقی مشابه علایق شما خواهد داشت!

منتظر باشید که یهو یه دری به تحته بخوره و خیلی ناگهانی علاقمندی این فرد رو به چیزهایی که شما هم دوستشون دارید ببینید مثلا خیلی یهویی به اون خواننده یا سبک موسیقی که شما دوسش دارید علاقمند میشه و یا شروع میکنه به حرف زدن راجبه یه فیلمی که شما دوستش دارید یا یه غذا و… که همه ی این علاقه های ناگهانی میتونه نشون های دوست داشتن باشه چرا که این فرد به دنبال پیدا کردن و حتی ایجاد کردن یه سری اشتراکات با شما هست.

 

بیشتر بخوانید:

چطور بفهمیم که ازدواج‌مان به طلاق ختم می‌شود

منبع
شایانیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا