دسته بندی نشده

نحوه استفاده از سرکه و جوش شیرین برای جرم گیری توالت فرنگی

جوش شیرین و سرکه دو تا از مفیدترین محصولات خانگی هستند که می‌توانند برای تمیز کردن بسیاری از سطوح، از جمله لکه‌های آب سخت در توالت فرنگی استفاده شوند.

جوش شیرین و سرکه دو تا از مفیدترین محصولات خانگی هستند که می‌توانند برای تمیز کردن بسیاری از سطوح، از جمله لکه‌های آب سخت در توالت فرنگی استفاده شوند. در این مطلب نحوه استفاده از سرکه و جوش شیرین برای جرم گیری توالت فرنگی را آموزش داده‌ایم.

 حدود یک فنجان سرکه سفید را درون کاسه توالت بریزید و آن را با برس توالت به سطح داخلی کاسه توالت مالش دهید. اجازه دهید سرکه حدود یک دقیقه روی سطح کاسه باقی بماند.

حدود یک فنجان جوش شیرین به کاسه توالت اضافه کنید، سپس یک تا دو فنجان دیگر سرکه داخل کاسه توالت بریزید. این عمل یک محلول گازدار ایجاد می‌کند. اجازه دهید محلول حدود ۱۰ دقیقه داخل کاسه توالت باقی بماند.

با استفاده از برس توالت، اطراف کاسه را با محلول سرکه و جوش شیرین تمیز کنید. مطمئن شوید که محلول روی تمام لکه‌هایی که بالاتر از خط آب هستند، قرار بگیرد. سیفون را نکشید.

بگذارید محلول سرکه و جوش شیرین تا ۳۰ دقیقه درون کاسه توالت باقی بماند. یکی دو بار دیگر به سراغ لکه‌ها بروید تا اثری از آن‌ها باقی نماند. در پایان سیفون را بکشید تا کاسه توالت آبکشی شود.

بیشتر بخوانید:

ایده شیک و جذاب برای دیزاین میز

منبع
روبرونیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا