فال و طالع بینی

فال روز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲

 متولدین فروردین

صبح بخیر _ نگران سلامتی خود هستید و احساس می‌کنید روحیه همیشگی را ندارید، جایی برای این نگرانی وجود ندارد چرا که با ادامه روز انرژی بیشتری پیدا می‌کنید و روز را با نشاط و شادکامی به پایان خواهید رساند. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دستتان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و اعضای خانواده را در داشته‌های خود سهیم کنید. دوستان بسیار خوبی دارید و لحظه‌ای شما را برای رسیدن به هدف‌های‌تان تنها نگذاشته‌اند، قدر این دوستان را بدانید و به آنها ثابت کنید که هرگز محبت‌هایشان را فراموش نمی‌کنید.

 متولدین اردیبهشت

 

عشق بی‌پایان خود را نثار همسر یا عشق ‌زندگی‌تان کنید و مطمئن باشید که عشق شما یک‌طرفه نمی‌ماند و پذیرای محبت ایشان خواهید بود. معامله‌ای در پیش دارید و نقشه‌های زیادی برای سودآوری بیشتر کشیده‌اید، اما بهتر است این معامله را با چشم‌بسته انجام ندهید و یک‌بار دیگر جوانب مختلف آن را بررسی نمایید، در نهایت پس از بررسی‌های مختلف و مشورت با اطرافیان، معامله‌ای را انجام دهید که جایی برای ضرر در آن وجود نداشته باشد. مدتی است که مشغله‌های زندگی و روزمرگی‌ها اجازه نداده تا دمی در کنار اعضای خانواده یبنشینید و گل‌ بگویید و گل بشنوید. امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی برای حضور در کنار اهل منزل پیداخواهید کرد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و با هم‌صحبتی با اعضای خانواده به آرامش برسید.

متولدین خرداد

 

روز شلوغی را در پیش دارید و کارهای زیادی باید انجام دهید، اما اجازه ندهید که این کارها فشار عصبی زیادی به شما وارد کند و نگران و مضطرب شوید. احتمال زیادی وجود دارد که بیماری مزمنی سراغتان بیاید. در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب سلامت خود باشید. یکی از اطرافیان امروز واقعیت را به شما نمی‌گوید و به دردسر میفتید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده شناخت بیشتری از اطرافیان پیدا کنید.

 متولدین تیر

 

امروز از آن روزهاست که همسر یا عشق ‌زندگی‌تان اصلا حوصله ندارد و بهتر است که از ایشان دوری کنید. اهل رقابت هستید و در برابر مشکلات کوتاه نمی‌آیید. با این حال مشکلی بزرگ در سر راه شما قرار گرفته که امانتان را بریده است. برای حل این مشکل از اطرافیان کمک بگیرید و به هر قیمتی که شده گرفتاری‌ها را پشت سر بگذارید.

متولدین مرداد

 

کارهای زیادی برای انجام‌دادن دارید، اما غم به دل خود راه ندهید زیرا انرژی لازم را برای انجام این کارها پیدا می‌کنید و خسته نخواهید شد. از جایی که انتظارش را نداشتید پول روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود، به نفع شماست که تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را پس‌انداز نمایید. در غیر این صورت این پول زودتر از چیزی که فکرش را بکنید به پایان می‌رسد و مشکلات مالیتان شروع می‌شود.

 متولدین شهریور

 

یکی از اعضای خانواده امروز رفتار ناپسندی را با شما خواهد داشت. اجازه ندهید این رفتار نادرست روز شما را خراب کند و در اولین فرصت دلخوری خود را به روی این فرد بیاورید. به خاطر داشته باشید کم‌توجهی به اطرافیان زمینه دوری میان شما را فراهم می‌کند. تغییری در محل کار یا منزل شما ایجاد می‌شود. این تغییر در نگاه اول سودمند به نظر نمی‌رسد. با این حال غم به دل خود راه ندهید و مطمئن باشید در نهایت همه‌چیز به نفع شما تمام می‌شود. وقت خود را بیش‌از‌حد به ورزش یا هنر اختصاص ندهید و در کنار تحرک و هنرنمایی، از کارهای مهم زندگی غافل نشوید. یکی از آشنایان در بستر بیماری میفتد و به کمک شما نیاز پیدا می‌‌کند. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و روحیه انسان‌دوستی خود را به اطرافیان ثابت کنید.

 متولدین مهر

 

روز خوبی را برای افزایش درآمد در پیش دارید به شرط اینکه به فکر شکار لحظه‌های پرمنفعت باشید. یکی از اعضای خانواده امروز در بستر بیماری افتاده و نیازمند پرستاری شماست. هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای سلامت این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در آینده این محبت را جبران خواهد کرد. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه دلتنگ شما است و به محبتتان نیاز دارد. قصد دارید یکی از دوستانتان را شگفت‌زده کنید و با تقدیم هدیه‌ای به ایشان ثابت نمایید که همیشه به فکرش هستید، این کار را در اولین فرصت انجام دهید و رابطه دوستی خود با این فرد را تقویت کنید.

متولدین آبان

 

موقعیت‌های سودآور را به خوبی تشخیص می‌دهید و نبض بازار را در اختیار دارید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. برای حل مشکلات از هوش سرشار خود کمک بگیرید. حل این مشکلات را به کوله‌بار تجربه‌های زندگی خود اضافه کنید و در آینده مشکلات را راحت‌تر از همیشه پشت سر بگذارید.

 متولدین آذر 

 

امروز اتفاقاتی که در محل زندگیتان می افتند اطلاعات جالب و جدیدی را برای شما به همراه خواهند داشت. پیامی که از یکی از آشنایانتان دریافت می کنید می تواند شما را در مسیری جدید به سوی هدفی متفاوت قرار دهد. روابط شما با تمام اطرافیانتان از عشقتان گرفته تا آشناهای دور خیلی خوب و با هماهنگی تمام پیش خواهد رفت و در هر موردی که صحبت کنید می توانید باهم کنار آمده و به توافق برسید. اگر در حال حاضر پله های ترقی را به سرعتی که انتظار داشته اید طی نکنید، ممکن است فکر کنید که یک جای راه را اشتباه رفته اید و تصمیم اشتباهی گرفته اید. با این حال با همان نظم و اراده همیشگی به تلاشتان ادامه دهید، شما به زودی ثمره زحمات خود را خواهید چشید.

 متولدین دی 

 

امروز باید برای موفقیتی که در زمینه حرفه ای به دست آورده اید یک مهمانی راه بیندازید. هیچ احساس گناهی نداشته باشید و با خیال راحت از این جشنی که لایق آن هستید لذت ببرید. کار و تمامی مسائل مربوط به آن را برای یک روز هم که شده کنار بگذارید و فقط از این روز زیبا لذت ببرید و نگذارید هیچ چیزی خاطرتان را مکدر کند. تلاش های فراوانی که کرده اید بالاخره دارند به نتیجه می رسند و دارید مورد توجه و تایید قرار می گیرید، از ثمره تلاشتان لذت ببرید! به وجود آمدن سوء تفاهم بین اعضای خانواده تان می تواند خیلی راحت روزتان را خراب کند، ولی اگر نسبت به نیاز های دیگران حساس باشید و توجه کافی را به آنها داشته باشید می توانید خیلی راحت خودتان را از دردسر دور نگاه دارید.

 متولدین بهمن

 

بالاخره دارید به موضوعی که برای مدتی طولانی ذهن شما را به خود مشغول کرده و در مورد آن به تحقیق و بررسی پرداخته بودید پی می برید و می توانید نهایتان آن را در جهت رسیدن به اهداف خود به کار بگیرید. ذهن شما کاملا باز و آزاد است و تمرکز بالایی دارید و خیلی منطقی و موثر فکر می کنید، تمام این چیزها دست به دست هم داده و باعث می شوند هر کاری را که امروز آغاز کنید با موفقیت همراه باشد. اجازه ندهید تردیدهای گاه و بیگاهتان مانع پیشرفت شما بشوند. امروز همه چیز خیلی ساده و راحت پیش خواهد رفت، به شرط آن که اجازه ندهید حساب و کتاب های منطقی و واقعیات های ناخوشایند مزاحم لذت بردن شما از روز تعطیلتان بشوند.

 متولدین اسفند

 

کارهایی که در گذشته انجام داده اید و تاثیراتی که بدون آن که خودتان از آنها آگاه باشید روی دیگران گذاشته اید، امروز شما را به صورت جدی تحت تأثیر قرار خواهند داد و توانایی شما در برخورد با مسائل مهم را نیز افزایش می دهند. امروز پی بردن به احساسات و افکار نزدیکانتان برای شما خیلی راحت تر از زمان های دیگر خواهد بود. این مسئله به شما کمک می کند که توجه بیشتری به برخورد و رفتارتان نشان دهید. خوشبختانه شما امروز می توانید در به دست آوردن خواسته هایتان خیلی موفق باشید و آنچه در ذهنتان می گذرد را به واقعیت تبدیل کنید. البته قرار نیست این چیزها خیلی بزرگ و دور از دسترس باشند.

منبع
نیک صالحی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا