گوناگونویژه ها

عکس های مرتضی حسینی، بازیگر نقش معلم در قصه های مجید بعد ۳۴ سال

مرتضی حسینی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. یکی از مهم‌ترین آثار مرتضی حسینی ایفای نقش معلم در سریال قصه های مجید است که به خوبی در خاطر ما باقی مانده است.

صبح بخیر _ مرتضی حسینی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. یکی از مهم‌ترین آثار مرتضی حسینی ایفای نقش معلم در سریال قصه های مجید است که به خوبی در خاطر ما باقی مانده است. سال‌ها از زمان پخش سریال قصه های مجید گذشته و ما قصد داریم به تصاویر جدید معلم قصه های مجید بپردازیم.

بیوگرافی مرتضی حسینی،‌معلم قصه های مجید
آقای مرتضی حسینی سال ۱۳۳۹ به دنیا آمده است. مهم‌ترین کار او نقش معلم در سریال قصه های مجید است. آقای حسینی در سال ۱۳۷۰ دوره‌ی پرفعالیتی را در عرصه سینما و تلویزیون سپری کرد و در آثار خوبی نقش آفرینی کرد.

شاید یکی از مهم‌ترین کارهای او بازی در سریال قصه‌های مجید باشد. آقای حسینی در سال ۱۳۷۰ در سریال قصه‌های مجید حضور پیدا کرد و توانست با مهارت بازیگری خود، آن نقش و در عین حال خودش را میان مخاطبان مطرح کند. مرتضی حسینی در این سریال با کیومرث پوراحمد همکاری داشت و بازی در کنار بازیگرانی نظیر پروین دخت یزدانیان، مهدی باقربیگی، محمدعلی میاندار و جهانبخش سلطانی را تجربه کرد.
خودش در مورد خاطره‌انگیزترین سکانس‌های این سریال می گوید:

همان سکانسی که معلم ورزش مجید بودم نمره ورزش او را ۶ دادم، اما مجید اصرار داشت که نمره من کم است و یک روز بی‌بی را به مدرسه آورد و قرار شد جلوی بی‌بی از وی امتحان بگیرم.

مرتضی حسینی علاوه‌بر سریال قصه‌های مجید، سال ۱۳۹۶ در سریال سایه بان نیز ایفای نفش کرده است. طی سال‌های بازیگر، مرتضی حسینی با هنرمندان زیادی تجربه همکاری داشته اما جالب است بدانید که در میان بازیگران مهدی باقربیگی با ۲ مرتبه، پروین دخت یزدانیان با ۲ مرتبه، محمدرضا حبیبی با ۲ مرتبه، جمشید صدری با ۲ مرتبه و جهانبخش سلطانی با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با این بازیگر داشته‌اند.

مرتضی حسینی سینما را با فیلم قبیله من، فیلم پرستوهای عاشق، فیلم ماه‌پیشونی و فیلم صبح روز بعد تجربه کرد

بیشتر بخوانید:

وحشت مژده لواسانی بعد از خراب شدن دکور برنامه

منبع
خبرنامه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا