آبان تتر
ویدئوها

طبیعت شگفت انگیز سوئیس(فیلم)

سوئیس، کشوری که به زیبایی‌های طبیعی بی‌همتای خود می‌بالد، یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری جهان به شمار می‌رودسوئیس را می‌توان زادگاه گردشگری زمستانی نامید.

صبح بخیر _ سوئیس، کشوری که به زیبایی‌های طبیعی بی‌همتای خود می‌بالد، یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری جهان به شمار می‌رودسوئیس را می‌توان زادگاه گردشگری زمستانی نامید.

 سوئیس، کشوری که به زیبایی‌های طبیعی بی‌همتای خود می‌بالد، یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری جهان به شمار می‌رودسوئیس را می‌توان زادگاه گردشگری زمستانی نامید. این کشور زیبا، مجموعه‌ی شگفت‌آوری از چشم‌انداز‌های طبیعی فوق‌العاده و زرق‌و‌برق‌های زندگی شهری است. به عنوان کشوری که به لطف طبیعت، از جاذبه‌های بی‌نظیر طبیعی و مناظر زیبا بهره می‌برد، این کشور محصور در خشکی اروپایی، یکی از مقاصد مورد علاقه‌ی مشتاقان سفر و گردشگری است چرا که برای هر نوع سلیقه، تجربه‌ی شگفت‌انگیزی برای ارائه دارد. برای کسانی که به تماشای مناظر طبیعی علاقه‌مند هستند، این کشور چیزی از بهشت کم ندارد.

برای علاقه‌مندان به هیجان و ماجراجویی، مقصد مناسبی است؛ برای عکاسان، بهترین نقطه‌ی روی کره‌ی زمین و برای عاشقان شکلات، شیرین‌ترین سفر زندگی خواهد بود. جنگل‌های آلپ، دریاچه‌های خیره‌کننده، مراتع سرسبز، معماری کم‌نظیر و برخورداری از بالاترین سطح هنر مدرن، آن چیزی است که سوئیس را از سایر کشور‌های جهان متمایز می‌کند. این کشور به معنای واقعی کلمه، زیبا است.

بیشتر بخوانید:

آغوش عاشقانه از نوعی متفاوت(فیلم)

منبع
صد انلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا