گوناگون

شباهت عجیب و غریب بازیگر ترکیه‌ای و دانیال حکیمی

دانیال حکیمی یکی از توامندترین و صد البته بی حاشیه‌ترین بازیگران کشورمان است.

صبح بخیر _ دانیال حکیمی یکی از توامندترین و صد البته بی حاشیه‌ترین بازیگران کشورمان است. او که اتفاقا بازیگری گزیده کار هم به شمار می‌رود این روزها به دلیل شباهت عجیبش به یک بازیگر ترکیه ای بر سر زبان ها افتاده است. ما در این نوشتار تصویر هر ردو را به اشتراک می گذاریم و خودتان قضاوت کنید!


مختصری از بیوگرافی دانیال حکیمی
دانیال حکیمی ۱۵ اسفند ۱۳۴۱ به دنیا آمده و بازیگر سینما، تلویزیون، تئاتر و رادیو است. او در مدرسه عالی بازیگری (رادیو) تحصیل کرده است. آقای حکیمی کار حرفه‌ای خود را با بازی در نمایش ملکوت در سال ۱۳۶۰ به نویسندگی و کارگردانی حسین مختاری در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه آغاز کرد و نقش‌های متفاوت بسیاری را با همین نویسنده و کارگردان در تالار مولوی دانشگاه تهران بر روی صحنه برد، سپس همزمان با فعالیت در رادیو و اداره فعالیت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه تهران همکاری خود را با اداره تئاتر شروع کرد.

دانیال حکیمی در سینما با فیلم مخترع ۲۰۰۱ و به دنبال آن در فیلم‌های دیگه چه خبر!؟ و چشم‌هایم برای تو ایفای نقش قابل توجهی داشت. او بازی در تلویزیون را از سال ۱۳۶۶ با سریال مرغ حق شروع کرد و بازی‌های موفقی در سریال‌های خواب و بیدار، ولایت عشق، مرگ تدریجی یک رؤیا، مسافر، فکر پلید و بسیاری دیگر داشته است.

او در سال ۱۳۸۶ موفق شد تندیس بهترین بازیگر مرد تئاتر را برای ایفای نقش «بهمن آهنگ» در نمایش ملودی شهر بارانی به نویسندگی اکبر رادی و کارگردانی هادی مرزبان دریافت کند.

همراهان گرامی خبرنامه در صورت تمایل به اطلاع از خبرهای تازه مرتبط با سلبریتی‌ها و افراد مشهور می توانید صفحه اخبار هنرمندان یا تازه چه خبر در خبرنامه را دنبال کنید. ما می کوشیم جدیدترین خبرها را آماده کرده و در اختیار شما قرار دهیم. همچنین در صورتی که انتقاد یا پیشنهادی در رابطه با مطالب تولیدی دارید، می توانید آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. ما همیشه شنوای ایده های خوب شما هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا