دنیای مد

زیباترین طراحی ناخن بیبی بومر (عکس)

ظاهرا این اواخر دختر خانم های جوان ترجیح می دهند طرح ناخن هایی را انتخاب کنند که ساده باشند اما شیک و زیبا به نظر برسند که این سلیقه خیلی به سبک مانیکور مینیمال نزدیک است.

صبح بخیر _ ظاهرا این اواخر دختر خانم های جوان ترجیح می دهند طرح ناخن هایی را انتخاب کنند که ساده باشند اما شیک و زیبا به نظر برسند که این سلیقه خیلی به سبک مانیکور مینیمال نزدیک است. برای همین طراحی ناخن baby moober یا بیبی بومر محبوبیت خاصی پیدا کرده و مورد توجه اکثر دختران جوان و حتی عروس خانم‌ها قرار گرفته است. این طرح فرانسوی ناخن نه تنها مدل مینیمالی است بلکه اغلب از آن به عنوان طرح ناخن فرانسوی امبره یا ombre نیز یاد می‌شود.

طراحی ناخن بیبی بومر با پایه صورتی و نوک انگشتان روشن معروف است. این دو رنگ باعث ایجاد ترکیبی زیبا روی ناخن‌ها می‌شود.

طراحی ناخن بیبی بومر

هرچند ابتدا یادآور شدیم که برای طرح ناخن بیبی بومر بیشتر از پایه صورتی و نوک ناخن های سفید استفاده می‌شود اما می‌توان از رنگ های نود نیز برای این طرح ناخن استفاده کرد. اگر دوست دارید، این بار این مدل را امتحان کنید حتما به تصاویر زیر نگاه کنید. حتی ما برای عروس خانم‌ها پیشنهاد می‌کنیم برای روز عروسی از مدل ناخن baby boomer استفاده کنند. این طرح زیبایی خاصی به ناخن‌ها و دست‌ها می‌بخشد. بیایید با هم به تصاویر نگاه کنیم:

بیشتر بخوانید:

مدل بستن روسری با پالتو کلاه دار (فیلم)

منبع
خبرنامه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا