دنیای مد

زیباترین زنان آسیا ۲۰۲۴؛ رتبه اول از کدوم کشور است

زنان زیبای آسیایی در رشته‌های مختلف مانند ورزش، بازیگری، تجارت، خوانندگی و مدلینگ جای خود را نشان داده‌اند و چهره‌های برجسته‌ای مانند پریانکا چوپرا و ژانگ زی پیشتاز هستند

صبح بخیر _  زنان زیبای آسیایی در رشته‌های مختلف مانند ورزش، بازیگری، تجارت، خوانندگی و مدلینگ جای خود را نشان داده‌اند و چهره‌های برجسته‌ای مانند پریانکا چوپرا و ژانگ زی پیشتاز هستند. آسیا بزرگترین قاره است و همه کشورهای آن متنوع و منحصر به فرد هستند. زنان این قاره به شیوه منحصر به فرد خود زیبا هستند. آنها دارای موهای براق، ویژگی های خاص صورت، و پوست خوب هستند که بسیار جذاب است. زنان آسیایی همیشه به دلیل حس منحصر به فرد سبک و ظرافت خود مورد تحسین قرار گرفته اند. ما در این نوشتار از صفحه تازه چه خبر خبرنامه به زیباترین زنان آسیا ۲۰۲۴ پرداخته ایم.

زیباترین زنان آسیا ۲۰۲۴

تصاویر زیر زیباترین زنان آسیایی برای سال ۲۰۲۴ هستند. مروری بر آنها داشته باشید و نظرتان را برای مان بنویسید!

۱۰. فارونگ یوتیثوم

تاریخ تولد: ۶ آوریل ۱۹۸۷
محل تولد: استان پاثوم تانی، تایلند
قد: ۵′ ۱۱ اینچ
حرفه: مدل و بازیگر

فارونگ در سال ۲۰۰۶ زمانی که در دانشگاه صنعتی راجامانگالا، تانیابوری تحصیل می کرد، اولین مسابقه خود را برنده شد. در سال ۲۰۰۷، بانوی شایسته تایلند شد و در مسابقه دوشیزه جهان شرکت کرد، و رتبه ۱۵ را به دست آورد.فارونگ یوتیثوم قد بلندترین برنده تاریخ مسابقه «میس تایلند » است. او ۱.۸۴ متر قد دارد. او از زیباترین زنان آسیا ۲۰۲۴ است.

۹. ویکتوریا سانگ

تاریخ تولد: ۲ فوریه ۱۹۸۷

محل تولد: چینگدائو، شاندونگ، چین
قد: ۵/۵ اینچ
وزن: ۴۵ کیلوگرم
حرفه: خواننده، رقصنده، بازیگر، مدل و مجری

ویکتوریا در میان برخی از زیباترین زنان چینی در جهان قرار دارد. او بخشی از یک گروه دختر چهار نفره بسیار موفق، f(x) است. او با نام سانگ کیان متولد شد و در رشته رقص قومی چینی در آکادمی رقص پکن تحصیل کرد. ویکتوریا سانگ توسط SM Entertainment کشف شد.

۸. ژانگ زی

تاریخ تولد: ۹ فوریه ۱۹۷۹

محل تولد: پکن، چین
قد: ۵/۵ اینچ
وزن: ۴۸ کیلوگرم
حرفه: بازیگر و مدل

ژانگ زی در سن هشت سالگی آموزش رقص را شروع کرد. وقتی یازده ساله بود، به پیشنهاد والدینش به آکادمی رقص پکن پیوست. او از رفتار دختران دیگر هنگام مسابقه متنفر بود و آنقدر ناراحت می شد که حتی یک بار فرار کرد. پس از برنده شدن در مسابقات قهرمانی ملی رقص جوانان، او در تبلیغات تلویزیونی در هنگ کنگ انتخاب شد. پس از آن، او به آرامی راه خود را به پرده بزرگ و هالیوود رساند.

۷. بائه سوزی

تاریخ تولد: ۱۰ مهر ۹۴
محل تولد: گوانگجو، کره جنوبی
ارتفاع: ۵.۵ اینچ
وزن: ۴۷
حرفه: خواننده، بازیگر، ام سی و مدل

قبل از شروع کارش در صنعت سرگرمی، او یک مدل خرید آنلاین بود. پس از تست بازیگری برای Mnet Superstar K، او حذف شد. با این حال، او توجه یک پیشاهنگ JYP Entertainment را به خود جلب کرد و به یک گروه کی پاپ به نام Miss A دعوت شد.

۶. فن بینگ بینگ

زیباترین زنان آسیا ۲۰۲۴
تاریخ تولد: ۱۶ سپتامبر ۱۹۸۱
محل تولد: چینگدائو، چین
قد: ۵/۵ اینچ
وزن: ۵۱ کیلوگرم
حرفه: بازیگر، خواننده و تهیه کننده

بینگ بینگ از سال ۲۰۰۶ در بین ۱۰ نفر برتر سلبریتی فوربس چین قرار گرفته است. او در سال های ۲۰۱۳، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ رتبه ۱ را به خود اختصاص داد. سریال تلویزیونی موفق من پرنسس زیبا او را بسیار محبوب کرد. او علاقه زیادی به مد دارد و اغلب در رمپ های والنتینو، کریستین دیور و لویی ویتون قدم می زند. در سال ۲۰۱۰، بینگ بینگ در شصت و سومین جشنواره فیلم کن، لباس اژدها را پوشید که توجه بسیاری از علاقه مندان به مد در سراسر جهان را به خود جلب کرد. این لباس را Laurence Hsu طراحی کرده بود.

۵. ایم یونا


تاریخ تولد: ۳۰ می ۱۹۹۰
محل تولد: سئول، کره جنوبی
ارتفاع: ۵.۶ اینچ
وزن: ۵۰ کیلوگرم
حرفه: خواننده و بازیگر

او در سنین رشد با گوش دادن به گروه دخترانه S.E.S الهام گرفت و آرزو کرد خواننده شود. در سال ۲۰۰۲، او به عنوان کارآموز برای SM Entertainment پذیرفته شد. او پس از ۵ سال آموزش سرانجام به عنوان یکی از اعضای Girls Generation که مسلماً محبوب ترین گروه دخترانه است، شروع به کار کرد.

۴. یوکی ناکاما

تاریخ تولد: ۳۰ اکتبر ۱۹۷۹
محل تولد: اوراسوئه، اوکیناوا، ژاپن
ارتفاع: ۵.۳ اینچ
وزن: ۴۵ کیلوگرم
حرفه: بازیگر و خواننده

او با بازی در نقش ساداکو در Ring 0: Birthday به موفقیت شغلی خود دست یافت. یوکی پس از بازی در نقش اصلی در درام تلویزیونی ترفند بسیار محبوب شد. او همچنین سخنگوی راه آهن ژاپن و آژانس مالیات ژاپن بود. او در فهرست زیباترین زنان آسیا ۲۰۲۴ رتبه چهارم را دارد.

۳. دیپیکا پادوکن


تاریخ تولد: ۵ ژانویه ۱۹۸۶
محل تولد: کپنهاگ، دانمارک
قد: ۵/۸
وزن: ۵۸
حرفه: بازیگر و مدل

دیپیکا پادوکن یکی از پردرآمدترین بازیگران زن سینمای جهان است. پدرش یک بازیکن بدمینتون بود و به همین دلیل او نیز این ورزش را آغاز کرد، اما برای تمرکز بر حرفه سینما و مدلینگ خود آن را کنار گذاشت. او برنده سه جایزه Filmfare است.

۲. نانا: زیباترین زنان آسیا ۲۰۲۴

تاریخ تولد: ۱۴ سپتامبر ۱۹۹۱
محل تولد: Cheongju، کره جنوبی
ارتفاع: ۵.۶ اینچ
حرفه: خواننده، بازیگر و مدل

ایم جین آه، معروف به نانا، یکی از زیباترین چهره ها در صنعت سرگرمی کره جنوبی است. او در سال ۲۰۰۹ در مسابقه سوپر مدل آسیا و اقیانوسیه شرکت کرد. او همچنین دارای مجوز میکاپ آرتیست و عضو انجمن هنرمندان آرایش است.

۱.سونگ هی کیو

تاریخ تولد: ۲۲ نوامبر ۱۹۸۱
محل تولد: دایگو، کره جنوبی
ارتفاع: ۵’۲ اینچ
وزن: ۴۵ کیلوگرم
حرفه: بازیگر و مدل

سونگ هی کیو یکی از موفق ترین بازیگران زن در صنعت سینمای کره جنوبی است. او از سنین کم به عنوان یک مدل زمان سخت کار کرد و کم کم بهتر و معروف تر شد. درام اخیر او، Descendents of the Sun، در کنار سونگ جونگ کی، یکی از بزرگترین موفقیت های تمام دوران بود و برخی از بالاترین رتبه بندی بینندگان را دریافت کرد، که نشان می دهد او چقدر بازیگر موفقی است. او در فهرست زیباترین زنان آسیا ۲۰۲۴ رتبه اول را دارد.

زیبایی در کشورهای اسیایی
فهرست زیباترین زنان آسیا ۲۰۲۴ را دیدیم. با این حال بد نیست بدانید که هر کشوری تعریف خاص خود را از زیبایی دارد، در مورد کشورهای آسیایی نیز همینطور است. در مورد آنچه که استانداردهای زیبایی هر کشور را از دیگری متمایز می کند، در این بخش بیشتر بیاموزید. به خواندن ادامه دهید!

نکات برجسته منطقه ای
زیبایی در سراسر آسیا به اندازه فرهنگ های آن متنوع است و هر منطقه استانداردها و نمادهای منحصر به فرد خود را به منصه ظهور می رساند.

آسیای شرقی: پوست صاف، شفاف و ویژگی های ظریف اغلب در شرق آسیا زیبا تلقی می شود. نمادهایی مانند فن بینگ بینگ از چین و لی سی یونگ از کره جنوبی با ظاهر زیبا و صیقلی خود این استاندارد زیبایی را نشان می دهند.

آسیای جنوب شرقی: استانداردهای زیبایی آسیای جنوب شرقی اغلب ظاهری پر جنب و جوش و درخشان را با تاکید بر درخشش طبیعی برجسته می کنند. فارونگ یوتیثوم تایلند به دلیل شادابی و چهره سرزنده‌اش تحسین می‌شود.

جنوب آسیا: در جنوب آسیا، زیبایی اغلب با ویژگی های غنی، واضح و چهره درخشان همراه است. ستاره های بالیوود مانند دیپیکا پادوکن از هند و مهوش حیات از پاکستان به دلیل ویژگی های چشمگیر و حضور برازنده خود مورد تحسین قرار می گیرند.

به یاد داشته باشید، استانداردهای زیبایی بسیار متفاوت است. زیبایی واقعی فراتر از ظاهر است و به درون ما مربوط می شود.

بیشتر بخوانید:

محبوب‌ترین اکسسوری‌های ترند پاییز ۲۰۲۴

منبع
خبرنامه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا