آبان تتر
دانستنی هاویژه/توضیح دار

زیباترین زبان های جهان کدام ها هستند

امروزه بیش از 6900 زبان مختلف در جهان وجود دارد، اما کدام یک از آن‌ها زیباترین زبان دنیا به حساب می‌آید؟

صبح بخیر _ امروزه بیش از ۶۹۰۰ زبان مختلف در جهان وجود دارد، اما کدام یک از آن‌ها زیباترین زبان دنیا به حساب می‌آید؟ بسته به زبان مادری‌، زبان‌هایی که صحبت می‌کنید و به طور کامل بر آن‌ها تسلط دارید، باعث می‌شود در دادن پاسخ به این سوال، کمی بیشتر فکر کنید. این که کدام زبان از نظر شما جزء زیباترین زبان های جهان است، بیشتر سلیقه‌ای است و بستگی به تسلط شما در استفاده از آن دارد. با این حال با توجه به نظر مردم در سراسر جهان، این ۵ زبان دنیا، دوست داشتنی ترین زبان های جهان به حساب می‌آیند. با ما همراه باشید!

فرانسوی – زیباترین زبان گفتاری جهان

اگر زبانی وجود داشته باشد که همه مردم در سراسر جهان آن را زیبا بدانند، زبان فرانسوی است. با توجه به چندین نظرسنجی آنلاین غیررسمی، به نظر می رسد که اکثر مردم جهان از زبان فرانسوی به عنوان زبان گفتاری بی‌نهایت لذت می‌برند. از نظر آن‌ها فرانسوی زبانی صاف، روان، ظریف و از نظر زیبایی شناسی فوق العاده است. اگر به موسیقی فرانسوی گوش کرده باشید، مطمئنا به این درک رسیده اید که کلمات فرانسوی جادو می‌کنند.

آلمانی – زیباترین زبان برای موسیقی

آلمانی که اغلب برخی فکر می‌کنند اصوات آن خشن بوده و گوش نواز نیست، برای موسیقی کلمات رسا، آهنگین و پر از احساس دارد. اگر یک آهنگ پاپ شاد آلمانی گوش کنید، شما نیز این گفته را تایید خواهید کرد. وقتی به آهنگ آلمانی گوش می‌کنید، چشم‌ها را ببندید، صدا را بیشتر کنید و به احساسی که در کلمات آن‌ جاری است گوش کنید.

عربی – زیباترین زبان نوشتاری

از نظر خواننده‌ای که به الفبای کلاسیک لاتین یا رومی عادت داشته باشد، خط عربی با خوشنویسی هنرمندانه و شکسته آن فوق العاده زیبا به نظر می‌رسد. این زبان برای خوانندگان متون عربی و شیوه نوشتن از راست به چپ، بدون حروف بزرگ یا کوچک، جزء زیباترین زبان های جهان محسوب می‌شود. به همین دلیل خوشنویسی عربی به عنوان نوعی هنر مذهبی از محبوبیت خاصی برخوردار است.

انگلیسی – زیباترین زبان با پیشینه جذاب

انگلیسی یکی از رایج ترین و کاربردی‌ترین زبان‌ها در جهان است که توسط ۱.۶ میلیارد نفر بومی و غیربومی استفاده می‌شود. این زبان تحت تأثیر مجموعه‌ای زبان ها مانند اسکاندیناوی قدیم، فرانسوی، لاتین و یونانی قرار گرفته تا به ساختار امروزیش برسد. در واقع پشت هر کلمه انگلیسی دنیایی از داستان نهفته است که مهاجرین فرانسوی و مردمان آمریکای لاتین با خود به این سرزمین آورده و انگلیسی مدرن را شکل داده اند. اگرچه زبان انگلیسی اغلب به عنوان یک زبان کاربردی و البته آسان برای یادگیری شناخته می‌شود، اما پر از کلمات و واژگان عجیب و غریب دوست داشتنی است که افراد از کاربرد آن‌ها لذت می‌برند.

ایتالیایی – دوست داشتنی ترین زبان بدن

وقتی صحبت از زبان رسا و آتشین به میان بیاید، اولین زبان ایتالیایی است که به ذهن خطور می‌کند. این زبان خوش آهنگ نه تنها دارای لحن و زیر و بم فوق العاده‌ای است بلکه زبان بدن زیادی هم به همراه دارد. شاید تعجب کنید اگر بگوییم که در طول روز ایتالیایی ها از بیش از ۲۰۰ حرکت دست در مکالمات روزمره‌شان استفاده می‌کنند. فرق نمی‌کند یک کودک باشد یا یک مرد مسن معمولی و حتی یک سیاستمدار، حرکات بدن آن‌ها انرژی و نیروی شگفت انگیزی دارند که هر بیننده و شنونده‌ای را محو خودشان می‌کنند.

 

بیشتر بخوانید:

بعد از مرگ چه بر سر اطلاعات مجازی‌مان خواهد آمد (فیلم)

منبع
خبرنامه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا