ورزش

رونمایی از کفش های جدید کریس رونالدو با الهام از دوران اوجش در منچستر

کریستیانو رونالدو دوران اوجش را در منچستریونایتد سپری کرد و به تیم های رئال و یوونتوس رفت و به تازگی نایکی با الهام از دوران اوج این فوتبالیست نامدار کفش های جدید خود را رونمایی کرده و با استقبال خوبی همراه شده است.

صبح بخیر _ کمپانی بزرگ نایکی به تازگی با الهام از دوران اوج ستاره پرتغالی در منچستر یونایتد از کفشهای مرکوریال دریم اسپید خود رونمایی کرده است. در ادامه تصاویری از کفش های جدید کریس رونالدو را در صبح بخیر  مشاهده کنید.

کفش های جدید کریس رونالدو

نایکی، از هفتمین نسخه سری کفش‌های مرکوریال دریم اسپید (Dream Speed) رونمایی کرده که این بار، از دوران اوج کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد الهام گرفته شده است.

طرح قرمز و نارنجی پررنگ این کفش، مشابه رنگ‌ کفشی بوده که رونالدو در فصل ۰۹-۲۰۰۸ در یونایتد، قبل از رفتن به رئال مادرید پوشیده بود.

جدیدترین سری از کفش‌های مرکوریال نایکی، دارای الگو‌های X مشکی در پشت کفش بوده و لوگوی معروف سفید آن با حاشیه مشکی برجسته است.

در این کفش‌ها، از «انرژی آتشین» الهام گرفته شده و برگرفته از کفشی بوده که رونالدو با آن اولین هت‌تریک خود در منچستریونایتد را به ثمر رساند.


رونمایی از کفش های جدید کریس رونالدو

این فوق ستاره پرتغالی، هنگام پیروزی ۶-۰ مقابل نیوکاسل یونایتد، کفشی با رنگ مشابه با این سری از کفش‌های نایکی پوشیده بود.

انتظار می‌رود که تعداد انگشت‌شماری از بزرگ‌ترین بازیکنان به آخرین طراحی Zoom Mercurial روی بیاورند.

وینیسیوس جونیور، کیلیان امباپه و داروین نونیز، از جمله بازیکنانی هستند که می‌توانند کفش‌های الهام گرفته از رونالدو را بپوشند.

از نظر ویژگی‌های فنی، این کفش دارای زیر کفش فوتبال جدید با زوم ایر ۳/۴ بوده که به طور خاص برای فوتبال طراحی شده است.

قسمت بالایی کفش، از مواد Vaporposite برای کنترل توپ بهتر ساخته شده است.

تولید سری Mercurial Dream Speed نایکی در سال ۲۰۱۹ آغاز شده و به عنوان یک طراحی ویژه برای ستاره‌های برتر نایکی مورد استقبال قرار گرفت.

ستاره پرتغالی در لیگ قهرمانان اروپا

پیش‌بینی می‌شود که لیگ قهرمانان اروپا از فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵، شاهد چندین تغییر ساختاری تأثیرگذار باشد اما مهم‌ترین تغییرات در سیستم لیگ قهرمانان چیست؟

فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا شاهد تغییراتی در سیستم خود خواهد بود و قرار است تعداد باشگاه‌های شرکت‌کننده به ۳۶ تیم افزایش یابد. نکته مهم اینکه اگرچه اتحادیه فوتبال اروپا امکان حضور تیم‌های خارج از اروپا در این مسابقات را رد کرده، اما ممکن است نتایج این باشگاه‌ها در فصل جاری باعث تغییر این تصمیم شود.

وب‌سایت اسپورت مدیاست ایتالیا اعلام کرد اتحادیه فوتبال اروپا علی‌رغم تکذیب قبلی، قصد دارد از باشگاه النصر برای حضور در نسخه جدید این رقابت‌ها دعوت رسمی کند.

 

بیشتر بخوانید:

سلفی رونالدو با دخترش و شباهت حیرت‌انگیز

منبع
نیک صالحی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا