سرگرمی ها

رازهایتان را هیچوقت به متولدین این ۵ ماه نگویید

یکی از ویژگی های بدی که متولدین این ۵ ماه دارند، نگه نداشتن رازهای دیگران و لو دادن حرف های دیگران بوده است.

صبح بخیر _ یکی از ویژگی های بدی که متولدین این ۵ ماه دارند، نگه نداشتن رازهای دیگران و لو دادن حرف های دیگران بوده است. بین این ۱۲ ماه، متولدین ماه های زیر جزو افرادی هستند که رازهای دیگران را نمی توانند نگه دارند و بدتر از همه ممکن است که آن ها را لو دهند.

حتی بعدها ممکن است بشنوید که شایعه پراکنی کرده اند و حرف های شما را جایی برده اند. اگر چه همیشه این اتفاق برای تمام متولدین زیر نمی افتد و همه این خصوصیات را ندارند، اما بهتر است که مراقب باشید و رازهای خود را فاش نکنید!

 

۱. خرداد ماهی ها

خردادی ها به دلیل این که کارهایشان غیر قابل پیش بینی است و زیاد شایعه پراکنی می کنند، ممکن است نتوانند امانت دار خوبی برای حرف هایتان باشند. پس باید بیشتر مراقب باشید.

 

۲. فروردین ماهی ها

فروردین ماهی ها در مهربانی و خصلت های خوب سرآمد هستند، اما وای بر روزی که از عصبانیت نتوانند خودشان را کنترل کنند و از کوره در بروند. هنگامی که عصبانی شوند دیگر مهم نیست چه رازهایی را به آن ها گفته اید، همه را برملا خواهند کرد.

 

۳. مرداد ماهی ها

متولدین‌ مرداد از عمد هیچ رازی را برملا نمی کنند! با این حال چون احساساتی هستند، ممکن است از دستشان در برود و رازهای شما را ناگهان لو بدهند. اگر احساسات بر آن ها غلبه کنند، تمام رازهای شما لو می رود.

۴. مهر ماهی ها

مهر ماهی ها به دلیل صمیمیتی که با تمام افراد از جمله غریبه ها برقرار می کنند، می توانند به ناگهان تمام رازها و حرف های شما را بدون شناخت دیگران برای آن ها بازگو کنند. پس اگر مسئله مهمی دارید، سعی کنید هیچ وقت با مهر ماهی ها در میان نگذارید.

 

۵. اسفند ماهی ها

اعتماد کردن به اسفند ماهی ها کار سختی است. چرا که خودشان هم از این که یک دقیقه دیگر چه کاری می کنند، مطمئن نیستند! پس اگر می خواهید همیشه رازهای شما برملا نشود و بر سر جایش باقی بماند، با اسفند ماهی ها در میان نگذارید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا