سرگرمی ها

در طول ۸ ثانیه مجرم را پیدا کنید

صبح بخیر  _  اگر فکر می کنید ضریب هوشی بالایی دارید پس مجرم درون تصویر را شناسایی کنید. مطالعات ثابت کرده است که معماها و بازی های فکری روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی بیشتر و تقویت مغز است. حل معماها و آزمون ها به‌ می‌توانند به شما در داشتن تفکر جانبی و قدرت ذهنی بالاتر کمک کنند. اکنون ما شما را با حل آزمون شناخت مجرم به چالش می کشیم. باید بفهمید کدام یک مجرم است.

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

قبل این که شروع کنید، پیشنهاد می کنیم ابتدا خوب حواس تان را جمع کنید. بعد با خاطر جمع به تصویر نگاه کرده و مجرم را تشخیص دهید. از حس کارآگاهی خود استفاده کنید.

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

خوب؛ آیا موفق شدید مجرم را شناسایی کنید؟ کارشناسان می گویند فقط افراد با ضریب هوشی بالا می توانند این معما را حل کنند. ولی ما به شما باور داریم.

زمان زیادی ندارید، پس کمی عجله کنید!

اگر کمی به تصویر نگاه کنید، متوجه مجرم خواهید شد. بیایید کمی به تصویر نگاه کنیم. فرد سمت چپ که رو به رو یک آسانسور با در باز ایستاده کاملا آرام و عادی است و ظاهرا می خواهد وارد آسانسور شود. اما مرد کنار او که رو به رو ی در آسانسور بسته ایستاده، مضطرب به نظر می‌رسد و دست خود را نیز پشت سرش نگهداشته و کاملا با استرس به سمت راست خود نگاه می کند. آیا فکر می کنید او مجرم باشد؟ شما جواب بدهید.

untitled 2 1024x427

بیشتر بخوانید:

معما

 

منبع
خبرنامه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا