سرگرمی ها

دری که انتخاب می‌کنید، آینده‌تان را پیش‌بینی می‌کند

این یک تست ساده است که راه خود را به اینترنت باز کرده و ظاهراً به اندازه کافی شخصیت شما را نشان می‌دهد و می‌تواند به شما در پیش بینی آینده کمک کند.

صبح بخیر _ این یک تست ساده است که راه خود را به اینترنت باز کرده و ظاهراً به اندازه کافی شخصیت شما را نشان می‌دهد و می‌تواند به شما در پیش بینی آینده کمک کند. خواه کسی باشید که به روان‌شناسی، فال، یا حتی پیش‌بینی‌های نوستراداموس برای آینده اعتقاد دارد و خواه از آن دست آدم‌هایی که به این چیزها اعتقادی ندارند، فکر می‌کنیم این تست سرگرم‌کننده راهی عالی برای نشان دادن ویژگی‌های شخصیتی شماست و آینده را نیز به خوبی پیشگویی می‌کند.

یک در را انتخاب کنید و خودتان را بشناسید

خیلی ساده به هشت در زیر نگاه کنید. بیشتر دوست دارید از کدام یک عبور کنید؟ سعی کنید بیش از حد به آن فکر نکنید — فقط به حرف دل‌تان گوش کنید. هنگامی که یک در را انتخاب کردید، به خواندن ادامه دهید تا بفهمید نوع درب در مورد شما چه چیزی می‌گوید و آینده‌تان چه خواهد شد!

درب شماره یک

شما مشتاق چیزهای ساده در زندگی هستید. به دنبال خلوت و سکوتید و از تنهایی خود حتی به مدت طولانی لذت می‌برید. وقتی در جمع دیگران هستید، ترجیح می‌دهید آن جمع از نزدیکان‌تان باشند، شاید فقط دوستان و خانواده نزدیک. آینده شما آینده ای شاد است زیرا می‌دانید چه چیزی را دوست دارید. شما از اصالت و سادگی لذت می‌برید. سرنوشت شما یک زندگی عاری از درام و هیجان است، هرچند باید مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید.

درب شماره دو

شما ثروت زیادی خواهید داشت اما می‌دانید که این امر تنها در صورتی میسر است که کار سختی انجام دهید. با انتخاب این درب و پله، تمایل به صعود دارید. شما به دنبال چیزهای زیباتر در زندگی هستید، و می‌دانید که برای به دست آوردن آن چیزها، فقط باید سخت تلاش کنید و به معنای واقعی کلمه قدم به قدم به سمت آن حرکت کنید. شما از صعود به قله نمی‌ترسید. در واقع، شما از سفر به آنجا لذت می‌برید!

درب شماره سه

شما باید خیلی محتاط باشید چرا که تمایل دارید به سمت ناشناخته‌ها بروید و در حالی که حس ماجراجویی شما در نهایت نتیجه می‌دهد، بهتر است به علائم هشدار دهنده هم دقت کنید.
شیر آتش نشانی احتمال خطر را نشان می‌دهد اما آنچه در آن طرف در است، بستگی به حدس‌تان دارد. اگر اخیراً عواقب ریسک‌ زیاد را احساس کرده‌اید، شاید وقت آن رسیده که با احتیاط بیشتری ادامه دهید.
عدد ۲۶ که بالای در آویزان است، برای بسیاری از یهودیان و مسیحی عدد مهمی است زیرا نماد خداست. حتی اگر مسیری پرمخاطره‌ای را در پیش گرفته اید، باور داشته باشید یا نه، با دانستن اینکه کسی مراقب شماست، خیالتان راحت خواهد بود.

درب شماره چهار

اگر این در را انتخاب کردید، برای رفتن به جنگ آماده هستید. خواه یک نبرد قانونی باشد، خواه مبارزه برای قدرت، و خواه برای گرفتن ترفیع در محل کار، اقداماتی را برای آماده سازی خود انجام داده اید و نتیجه خواهد داد. رنگ قرمز نماد قدرت است، همانطور که دیوارهای قلعه نیز نمادی از قدرت است.
شما مدت طولانی برای چیزی که می‌خواستید تلاش کرده‌اید، اما اکنون که از سختی عبور کرده اید و آماده هستید که کل قلعه را بگیرید.

درب شماره پنج

اگر این در را انتخاب کردید، نگران نباشید. اوضاع در شرف آرام شدن است. شما به دنبال آرامش هستید. شاید از نظر حرفه ای یا شخصی دوران سختی را پشت سر گذاشته باشید. به زودی توسط کسانی احاطه خواهید شد که وفادارند و شما را بدون قید و شرط دوست خواهند داشت.

درب شماره شش

احتمالا اخیراً احساس فشار زیادی داشته‌اید، اما خبر خوب این است که به اندازه کافی خوش‌بینی دارید و می‌توانید از پس مشکلات بربیایید!
زمان‌های تاریک را به زودی پشت سر خواهید گذاشت، اما فقط کمی پیشرفت خواهید داشت. در واقع هنوز به “نور” نرسیده اید. اگر آینده روشن هنوز خیلی دور به نظر می‌رسد، نگران نباشید چرا که تسلیم نخواهید شد.
به تمام چیزهایی که پشت سر گذاشتید فکر کنید. بدترین اتفاق‌ها هم می‌گذرند، و تا زمانی که به کار ادامه می‌دهید، آزادی را که به دنبال آن هستید به دست خواهید آورد.

درب شماره هفت

برای هرج و مرج در آینده آماده شوید – اما خیال‌تان راحت، چیزی نیست که نتوانید از عهده آن بربیایید! شما تقریبا راحت هستید که نمی‌دانید قدم بعدی‌ چیست. دوست دارید گزینه‌های خود را باز نگه دارید و هر دری، دری است که می‌خواهید از آن عبور کنید. اتفاقات زیادی به زودی ممکن است برای‌تان رخ بدهد، بنابراین برای شگفتی‌های غیرمنتظره آماده شوید. وقتی آن مانع غیرمنتظره سر راهتان قرار گرفت، فقط آماده باز کردن دری دیگر شوید. شما توانایی‌اش را دارید!

درب شماره هشت

شما قطعاً کنجکاو هستید، و در حالی که “کنجکاوی” ممکن است گاهی دردسر شود، کنجکاوی شما نتیجه خواهد داد. بین بی دقتی و کنجکاوی فاصله زیادی وجود دارد و شما تفاوت را می‌دانید. می‌دانید که ریسک‌های غیرمنتظره خوب است، اما باید کمی به عواقب آن فکر کنید.
این حس کنجکاوی و ماجراجویی نتیجه خواهد داد. بهتر است کاری را که به انجام آن فکر می‌کردید، اما مطمئن نبودید که آیا آن کار درستی است یا خیر، انجام دهید. هیچ زمانی مثل حالا برای امتحان کردن آن وجود ندارد.

 

بیشتر بخوانید:

تست شخصیت ضمیر ناخودآگاه شما چه چیزی را فاش می کند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا