سرگرمی ها

دختر متفاوت را پیدا کنید

صبح بخیر _ در آزمون شناسایی دختر متفاوت شما باید با تمام حواس، تمرکز و مهارت جزئی نگری و بینایی خود به دنبال دختر متفاوت درون تصویر بگردید. آنقدر که فکر می‌کنید آسان نیست، زیرا در این تصویر چهره ۳۰ دختر بچه در هفت ردیف و ۵ ستون چیده شده است و شما باید از میان این دخترکان با موهای خرگوشی، همان یکی را که از همه فرق دارد، پیدا کنید. این چالش بیایی ممکن است شما را دچار حواس پرتی و گیجی کند، اما کافی است دقت کنید تا به جواب سوال آن هم تنها در ۱۵ ثانیه دست پیدا کنید.

آزمون شناسایی دختر متفاوت

حل توهمات نوری به یک چالش ذهنی تبدیل شده که ما را ملزم می کند یک تصویر را از زوایای مختلف آن بررسی کنیم و برداشت خود نسبت به آن را بازگو کنیم. چنین چالش هایی هم پیچیده و هم گیج کننده هستند، اما مزایای فوق العاده‌ای نیز دارند. مثلا شما و ذهن‌تان را مجبور می‌کنند بیشتر فکر کنید، روی سوال و تصویر تمرکز کنید و با تجزیه و تحلیل به پاسخ برسید. توهمات نوری شما را از بیماری آلزایمر در بزرگسالی دور نگه می‌دارند. بنابراین نهایت سعی کنید را بکنید تا روزانه حداقل یک تست هوش، توهم نوری یا یک چالش بینایی را حل کنید.

خوب حالا بیایید پاسخ آزمون شناسایی دختر متفاوت را دریابیم. کافی است یک زمان سنج آماده کنید، روی عدد ۱۵ قرار دهید و روشنش کنید، سپس ردیف به ردیف و ستون به ستون را از نظر بگذرانید تا به جواب برسید.

برای پیدا کردن دختر کوچک متفاوت فقط ۱۵ ثانیه زمان دارید!

۱۵

۱۴

۱۳

۱۲

۱۱

۱۰

آیا توانستید به سرنخی برسید؟

آزمون شناسایی دختر متفاوت

به چشم ها، گوش‌ها، طرز بستن موها و چهره آن‌ها نگاه کنید!

۹

۸

۷

۶

۵

زمان زیادی باقی نمانده عجله کنید!

۴

۳

۲

۱

زمان به پایان رسید!

جواب چالش بینایی
اگر موفق به یافتن پاسخ شده اید، به شما تبریک می‌گوییم اما اگر هنوز به دنبال آن دختر متفاوت هستید، بهتر است به تصویر زیر نگاه کنید.

 بیشتر بخوانید:

۸۳ درصد از افراد نمی توانند به کوتاه ترین تست هوش دنیا پاسخ دهند

 

منبع
خبرنامه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا