سرگرمی ها

حیوانات زیادی در این تصویر مخفی‌اند، آن ها را شناسایی کنید

در 15 ثانیه رکورد جهانی را بشکنید! چشمان کاربران شبکه‌های اجتماعی در این معمای تصویری شگفت‌انگیز برای یافتن شش حیوان به چالش کشیده شده است

صبح بخیر _  در ۱۵ ثانیه رکورد جهانی را بشکنید! چشمان کاربران شبکه‌های اجتماعی در این معمای تصویری شگفت‌انگیز برای یافتن شش حیوان به چالش کشیده شده است. این چالش تصویری برای اولین بار در اوایل ماه ژوئن در سایت بازی فکری BhaviniOnline منتشر شد و خیلی سریع به یک پازل تصویری داغ در شبکه های اجتماعی داغ شده است. آیا شما می توانید ۶ حیوان پنهان شده در تصویر را پیدا کنید؟

با این بازی یک چالش عالی برای تمرین مهارت های تمرکز و مشاهده خواهید داشت. برای شناسایی حیوانات مخفی ۱۵ ثانیه وقت دارید و برای رمزگشایی تصویر هم نیاز به بررسی دقیق و تمرکز دارید. تنظیم چشمان خود برای بررسی دقیق هر جزئیات کوچک ممکن است کمی طول بکشد. بازی همچنین صبر را تشویق می‌کند، زیرا زمان می‌برد تا چشمان شما به صحنه عادت کنند و تفاوت‌ها را شناسایی کنند.

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

رعایت دقت در هنگام انجام این بازی ضروری است. هر اشتباه کوچکی می تواند باعث از دست دادن ثانیه های ارزشمند شما شود. بنابراین، وقت خود را صرف کنید، روی جزئیات تمرکز کنید و از آن لذت ببرید!

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

به گزارش وب سایت د سان، تنها ۱۷ درصد از مردم می توانند همه موجودات استتار شده را پیدا کنند، در حالی که می توان با پیدا کردن هر شش حیوان در کمتر از شش ثانیه رکورد جهانی را شکست. در تصویر، یک منظره است که دارای انبوهی از کوه ها، علفزارها، درختان و درختچه های مختلف است.با این حال، با بررسی دقیق تر، مشخص می شود که تصویر شش موجود را پنهان کرده است. پس با دقت به تصویر آزمون قدرت بینایی با استتار حیوانات نگاه کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون قدرت بینایی با استتار حیوانات
آیا هنوز در جستجوی حیوانات مخفی تصویر هستید؟ یک راهنمایی برای شما برای یافتن این حیوانات ارائه می دهیم. حیوانات شامل یک شتر خاکستری استتار شده ، یک تمساح، یک گوزن یک مار واقعی و یک پروانه و یک خرگوش است.

.

.

.

پاسخ آزمون قدرت بینایی با استتار حیوانات: اگر تصاویر را ندیده اید به این تصویر مراجعه کنید. ظاهراً تنها ۱۷٪ از مردم می توانند همه حیوانات را در این تصویر شگفت انگیز را در کمتر از ۱۵ ثانیه می توانند شناسایی کنند.امیدوارم شما جزو این هفده درصد باشید.

بیشتر بخوانید:

چه اشتباهی در تصویر پیرمرد و نوه اش وجود دارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا