گوناگونویژه/توضیح دار

جذاب ترین مرد سال ۲۰۲۳ معرفی شد

طبیعی است که برخی از مردم واقعا زیباتر از بقیه باشند. در واقع، برخی از زنان و مردان چنان جذاب هستند که با دیدن‌شان انگشت به دهان می‌مانید!

صبح بخیر _ طبیعی است که برخی از مردم واقعا زیباتر از بقیه باشند. در واقع، برخی از زنان و مردان چنان جذاب هستند که با دیدن‌شان انگشت به دهان می‌مانید! جذابترین مرد سال ۲۰۲۳ هم همینطور است: زیبا، جذاب و متفاوت!

فهرست جذاب ترین مردان جهان که از دهه ۱۹۹۰ توسط غول خالق محتوا، TC Candler و The Independent Critics منتشر می‌شود، امسال تنها ۱۰۰ چهره را از میان تقریباً ۳۰۰۰۰۰ سلبریتی انتخاب کرده است.

این خالق محتوا در کانال رسمی یوتیوب خود نوشت: “این یک کار تقریبا بیهوده است، زیرا هیچ فردی با همه انتخاب ها موافقت نخواهد کرد.”

به گفته TC Candler، بیش از ۵۰ کشور در فهرست سالانه حضور دارند. بنا به گزارش ها، این رقم هر سال افزایش یافته است، زیرا مشارکت عمومی در این جریان در حال رشد و گسترش است.

امسال، تیموتی شالامی، لئوناردو دی کاپریو را شکست داد و به عنوان خوش تیپ ترین مرد سال ۲۰۲۳ انتخاب شد. این بازیگر ۲۸ ساله فرانسوی-آمریکایی سال پرمشغله ای را سپری کرده است. مهم ترین کار او اجرای برنامه زنده شنبه شب و ایفای نقش ویلی وونکا در فیلم موزیکال Wonka بود.

این ستاره جذاب هالیوود اکنون قرار است نقش پل آتریدس را در فیلم Dune با عنوان Dune: Part Two دوباره ایفا کند.

 

بیشتر بخوانید:

استایل زمستانی شیک همسر شاهرخ استخری (عکس)

منبع
خبر نامه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا