دنیای مد

جدید ترین مدل‌های شال و روسری ترند سال ۲۰۲۴

ازجمله اصول شیک‌پوشی این است که بتوانید اکسسوری و لباس‌های مناسبی را متناسب با مکانی که می‌خواهید در آن حضور داشته باشید، انتخاب کنید.

صبح بخیر _ ازجمله اصول شیک‌پوشی این است که بتوانید اکسسوری و لباس‌های مناسبی را متناسب با مکانی که می‌خواهید در آن حضور داشته باشید، انتخاب کنید. در حقیقت، داشتن یک تیپ عالی و انتخاب لباس مناسب از دغدغه‌های اصلی هر خانمی محسوب می‌شود.

به‌همین دلیل و با توجه به این‌که، شال و روسری یکی از پوشش‌هایی است که تمام خانم‌ها با آن در ارتباط هستند، لازم است که به آن توجه خاصی داشته باشید.

خرید شال و روسری، به‌عنوان یکی از اکسسوری‌ها و ملزومات مهم در دنیای مد شناخته می‌شود که دائما طرح‌های جدیدی از آن وارد بازار می‌شود و به‌سادگی می‌تواند با سبک خود، استایل خانم‌ها را تغییر دهد. ازطرفی، شناختن تفاوت‌های موجود بین این ۲ برای خانم‌ها بسیار حائز اهمیت است.

جدیدترین مدل‌های شال و روسری

شال و روسری‌های جدید قادر هستند ظاهر شما را بسیار جذاب‌تر جلوه دهند. معمولا در بین خانم‌ها مدل‌های جدیدی که به‌تازگی باب شده‌اند، مانند مینی اسکارف، از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. ازطرف‌دیگر، باتوجه به اینکه، در دنیای این محصولات تنوع رنگ و طرح‌های زیادی وجود دارد می‌توانید در هر موقعیتی مدل متناسب با آن موقعیت را انتخاب کنید. در ادامه، اطلاعات مناسبی را درباره شال و روسری‌های موجود در بازار بررسی می‌کنیم.

مینی اسکارف

مینی اسکارف یک مدل روسری کاربردی و کوچک است که به دستمال سر شباهت دارد و برای تولید آن از انواع پارچه‌های مختلف استفاده می‌شود. ازطرفی به‌علت اینکه از این مدل روسری، در دهه‌های ۴۰ و ۵۰ میلادی، استقبال بسیار زیادی توسط هنرپیشگان شده است، در سال‌های اخیر نیز مورد توجه افراد زیادی واقع شده‌اند.

به‌صورت‌کلی، با خرید روسری و شال مینی اسکارف می‌توان آن را خیلی راحت برای استایل کردن با کت‌ و دامن زنانه یا مانتوهای کتی استفاده کرد تا موجب شیک‌تر شدن تیپ شما شود. خانم‌هایی که دوست دارند استایل خاص و جدید داشته باشند، می‌توانند این مدل روسری را با کت‌های اور سایز بپوشند و زیبایی شگفت‌انگیز آن را مشاهده کنند.

شال و روسری پلیسه

ازجمله دیگر شال‌ها و روسری‌هایی که اخیراً طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده‌اند می‌توان به مدل پلیسه اشاره کرد که شما می‌توانید با رفتن به بازار یا بازدید از سایت‌های مختلف نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید. برای تولید این مدل، تولیدکنندگان در سطح پارچه‌ها، پیله‌هایی را ایجاد می‌کنند و پارچه‌های مناسب شال و روسری پلیسه‌ای بدین ترتیب به‌وجود می‌آیند. به همین دلیل کیفیت این نوع جنس کاملا به نخ و ضخامت آن بستگی دارد.

اخیراً خانم‌هایی که جهت خرید مدل‌های جدید روسری و شال راهی بازار می‌شوند، معمولا روسری و شال‌های پلیسه را انتخاب می‌کنند؛ چراکه این مدل‌ها حتی در گذشته هم دارای محبوبیت بوده‌اند و طرفدارن زیادی داشته‌اند. به تازگی نیز از آنجایی‌که برای شال و روسری‌های پلیسه رنگ‌بندی وسیعی وجود دارد، تمام افراد می‌توانند بنابر سلیقه خود از آن‌ها خریداری کنند.

شال و روسری حریر

اگر قصد شما نیز از مراجعه به بازار خرید شال و روسری جدید است، باید گفت که پارچه‌های حریر از آن دسته مدل‌هایی هستند که در بین مردم محبوبیت زیادی دارند و افراد زیادی برای خرید آن تقاضا دارند که درنتیجه باعث شده ‌است تولید آن‌ها بالا برود. این پارچه‌ها برای استفاده در موقعیت‌های مختلف، مناسب هستند و می‌توان از آن برای تمام مناسبت‌ها بهره‌مند شد.

با توجه به این‌که پلی‌استر و پنبه در تولید پارچه این نوع روسری و شال‌ها استفاده شده‌ است خیلی راحت می‌توان از آن‌ها در فصل‌ها و ماه‌های گرم سال نیز استفاده کرد. ذکر این نکته لازم است که هرچه درصد پنبه بیشتری در تولید این مدل شال و روسری‌ها به‌کار رود، خنکی آن نیز به همان نسبت افزایش پیدا می‌کند، اما با سرعت بیشتری نیز پرزدار می‌شود.

شال و روسری ساتن و ابریشم

ساتن و ابریشم ازجمله مدل پارچه‌هایی هستند که معمولا از آن‌ها برای مهمانی‌های خاص و مجالس رسمی استفاده می‌شود. این شال و روسری‌ها جلوه براق و خیره‌کننده‌ای دارند که می‌توان با استفاده از آن‌ها هر نوع استایل و تیپی را تکمیل کرد. نکته‌ای که در مورد این مدل باید گفت که قیمت بالاتری نسبت به سایر روسری‌ها و شال‌ها دارند و باید مواظبت بیشتری از آن‌ها صورت گیرد که دچار آسیب و پارگی نشوند.

این مدل از شال و روسری‌های جدید را معمولا با دست می‌دوزند، بنابراین، توصیه می‌شود برای شست‌وشوی آن‌ها به‌هیچ‌وجه از ماشین لباسشویی استفاده نکنید؛ چراکه اگر آن‌ها را با دست شست‌وشو کنید بافت خود را بهتر حفظ می‌کنند. به‌علاوه، در زمان اتو کشیدن نیز شال و روسری‌های حریر را با دمای پایین اتو بکشید.

شال و روسری ژاکارد

پارچه‌های ژاکارد همیشه یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین‌ مدل‌ها بوده‌اند. شال و روسری‌های تولیدشده با پارچه‌های ژاکارد دارای تراکم پایین و طرح و نقش‌های زیبایی هستند و موارد استفاده فراوانی دارند. این مدل شال و روسری یکی از بهترین گزینه‌ها برای پوشیدن در کنار مانتوهای ساخته‌شده با ژاکارد هستند.

فرق پارچه‌های ژاکارد با دیگر مدل‌ها در این است که نقوش و طرح‌ها در زمان بافت، در این پارچه‌ها ایجاد می‌شوند و امکان چاپ‌های رنگی روی آن‌ها وجود ندارد. پوشیدن روسری و شال‌های ژاکارد، شکوه و اصالت را در استایل تمام بانوان خوش‌سلیقه نشان می‌دهد. این روسری‌ و شال‌ها جنبه رسمی‌تری در مقایسه با مدل‌های دیگر دارند و معمولا از آن‌ها برای مجالس رسمی‌تر استفاده می‌شود.

نکات مهم برای خرید شال و روسری

این موضوع که شما بخواهید همواره پیرو مد باشید و لباس‌های‌تان همیشه براساس مدل‌های جدید سال باشد، کار آنچنان ساده‌ای نیست؛ زیرا صنعت مد دائما درحال عرضه مدل‌های جدید و نوآوری است. جهت انتخاب شال و روسری باید یک‌سری نکات را مد نظر قرار دهید.

ازجمله این نکات، این است که همیشه باید رنگ روسری و شال شما با رنگ لباس‌های دیگرتان و حتی سبک آرایش کردن شما متناسب باشد. از نکات دیگر، توجه به سبک لباسی است که قصد پوشیدن آن را دارید. به‌عنوان مثال، روسری حریر چندان برای مجالس رسمی مناسب نیست و در محل کار بهتر است از مدل شال‌هایی استفاده شود که لیز نیستند.

جمع‌بندی

خرید شال و روسری ممکن است کاری ساده‌ای به‌نظر بیاید؛ اما لازم است با وسواس بالایی انجام شود که بتواند استایل شما را خاص و شیک نشان دهد. مدل‌های مینی اسکارف، پلیسه، ژاکارد، ساتن و حریر ازجمله مدل‌های جدیدی هستند که در این مقاله از دیجی‌کالا به معرفی آن‌ها پرداخته شد. این مدل شال و روسری‌ها در رنگ و تنوع بالایی تولید و عرضه می‌شوند که می‌توانید برای مشاهده و خرید آن‌ها به سایت دیجی‌کالا رجوع کنید.

منبع
انتخاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا