دنیای مد

ترندهای دامن جین زنانه و دخترانه ۲۰۲۴

دامن های جین زنانه در مدل ها، رنگ ها و طول های مختلفی عرضه می شوند که هر کدام زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند و بسیار ترند شده اند.

دامن های جین زنانه در مدل ها، رنگ ها و طول های مختلفی عرضه می شوند که هر کدام زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند. در اینجا به برخی از محبوب ترین مدل های دامن جین زنانه اشاره می کنم:

مدل های رایج دامن جین

دامن جین کوتاه:

صبح بخیر _ این مدل دامن جین برای فصل های گرم سال مانند بهار و تابستان مناسب است. دامن جین کوتاه را می توان با انواع تی شرت، تاپ، بلوز و کفش های مختلف ست کرد.

 

 

دامن جین ماکسی:

این مدل دامن جین بلند تا مچ پا یا حتی زمین می رسد و برای فصل های خنک سال مانند پاییز و زمستان مناسب است. دامن جین ماکسی را می توان با انواع بوت، ژاکت و پلیور ست کرد.

 

 

دامن جین راسته:

این مدل دامن جین صاف و بدون چین خوردگی است و برای خانم هایی که اندام متناسبی دارند مناسب است. دامن جین راسته را می توان با انواع تاپ، بلوز و کفش های مختلف ست کرد.

 

 

دامن جین مدادی:

این مدل دامن جین چسبان و تا زانو است و برای خانم هایی که اندام ظریفی دارند مناسب است. دامن جین مدادی را می توان با انواع بلوز، پیراهن و کفش های پاشنه بلند ست کرد.

 

 

دامن جین چین دار:

این مدل دامن جین دارای چین خوردگی های ظریف در سراسر دامن است و برای خانم هایی که می خواهند استایلی زنانه و ظریف داشته باشند مناسب است. دامن جین چین دار را می توان با انواع تاپ، بلوز و کفش های مختلف ست کرد.

بیشتر بخوانید:

شیک ترین استایل های تابستانی با دامن، ترند ۲۰۲۴

منبع
قرتاک نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا