روانشناسی

به همسرخود حس خاص بودن بدهید

به راحتی می توانید شریک زندگی خود را یک آدمی بدانید که همیشه هست و قرار است همیشه باشد و به هیچ گونه تلاشی برای راضی نگه داشتن او نیاز ندارید

صبح بخیر _ به راحتی می توانید شریک زندگی خود را یک آدمی بدانید که همیشه هست و قرار است همیشه باشد و به هیچ گونه تلاشی برای راضی نگه داشتن او نیاز ندارید! به خصوص زمانی که مدتهاست با هم هستید. در حالی که شعله های اولیه عشق جوان ممکن است سرد شده باشد، توصیه می شود که اخگرها را با شدت پایدار نگه دارید، و برای روشن نگه داشتن این اخگرها کمی تماس و تلاش لازم است.

رابطه خود را با این ۹ شیوه تقویت کنید تا فرد مورد علاقه تان حس کن کنه خاص ترین آدم روی کره زمین است!

۱. قدردانی خود را نشان دهید

بگویید «متشکرم» و کارهای کوچکی که همسرتان انجام می دهد را تحسینکنید. ممکن است تصور کنید خوب خودش می داند که من قدردانم، اما تا زمانی که آنها ذهن خوان نباشند (و به احتمال زیاد اینطور نیستند)، متوجه نخواهند شد مگر اینکه قدردانی تان را از طریق کلمات یا رفتار خود به وضوح نشان دهید.

۲. در طول روز به او بگویید “دوستت دارم


اگر نگران این هستید که صدایی که از گلوی تان خارج می شود خوشایند نیست، راه های سرگرم کننده دیگری را برای گفتن دوستت دارم امتحان کنید. وقتی چیزی شما را خوشحال می کند، یا حتی اگر فقط به اشتراک گذاشتن یک عکس خنده دار باشد، به او پیام دهید. یادداشت های کوچک را در جیب شلوار جین یا کیف او بگذارید. بگذارید بدانند چقدر احساس شادی و عشق به شما می دهد..

۳. عشق در چیزهای کوچک است

نیازی نیست که عشق تماماً شامل کلمات بزرگ و حرکات مفصل باشد. مطمئناً، اینها هم می‌توانند خوب باشند، اما گاهی اوقات هم می‌تواند در کوچک‌ترین جزئیات در زندگی روزمره نیز وجود داشته باشد – یک نگاه تحسین‌آمیز، گرفتن دست او موقع عبور از خیابان، یا درخششی که وقتی او را می‌بینید در چشمان شما می‌بیند. گاهی اوقات، حرکات ساده می تواند شیرین ترین نوع عشق باشد.

۴. سعی کنید هر روز حداقل یک کار خوب برای او انجام دهید

یک قرار ناهار غافلگیرکننده برنامه ریزی کنید یا بعد از یک روز طولانی یک ماساژ آرامش بخش به او بدهید. یا می‌توانید به سادگی آب نبات یا بستنی مورد علاقه‌اش را برایش بخرید. او به این ترتیب حس می کند که همواره به فکرش هستید.

۵. توجه بی دریغ خود را معطوف او کنید

تلفن تان را کنار بگذارید و عشق خود را با علاقه واقعی به انجام کاری با هم نشان دهید. پیشنهاد بدهید که فیلم مورد علاقه او را تماشا کنید و از او بپرسید که چرا از نگاه او بهترین فیلم تاریخ است. هنگام مطالعه با او روی مبل دراز بکشید- یا حتی برای او کتاب بخوانید!

۶. به او بگویید که چقدر جذبش شده اید

به او بگویید که چقدر با آن پیراهن آبی روشن زیبا به نظر می رسد. از مدل موی جدیدش تعریف کنید و هنگام شام به او حرف های عاشقانه بزنید. هنگامی که به شریک زندگی خود احساس جذابیت و دلخواه بودن می دهید، او شادتر و عاشق تر می شود.

۷. اهداف و رویاهای خود را با او به اشتراک بگذارید

چند هدف را با هم به عنوان یک زوج ایجاد کنید، خواه این هدف باشد که بیشتر ورزش کنید و خواه باز کردن یک حساب پس انداز مشترک برای خانه آینده تان. به یکدیگر اطمینان دهید که در یک آینده مشترک با یکدیگر یک خانه زیبا خواهید داشت. گذشته از اینها، شما با هم به عنوان یک تیم بهتر هستید.

۸. اخلاق تان را بهتر کنید

آیا عادت های بد شما شریک زندگی تان را دیوانه می کند؟ با کمی تلاش می توان از برخی بحث ها کاملاً اجتناب کرد. جوراب های خود را در سبد لباسشویی قرار دهید. به جای اینکه هر بار آشپزی می کنید، آشپزخانه را تمیز کنید. از آنها بپرسید که چگونه می توانید همسر بهتری باشید و با شنیدن پاسخ های آنها حالت تدافعی به خود نگیرید. از طریق راه هایی که نشان می دهد برای نگرانی ها و نیازهای شریک زندگی خود ارزش قائل هستید، عشق تان را نشان دهید.

۹. بهترین دوست و بزرگترین مشوق او باشید

هیچ چیز سریعتر از انتقاد و منفی نگری مداوم یک رابطه را از بین نمی برد. شریک زندگی تان را در تلاش هایش تشویق و حمایت کنید. در حضور خانواده از او تعریف کنید، به او بگویید که به او افتخار می کنید. وقتی کسی شریک زندگی شما را پایین می آورد، از او دفاع کنید. اجازه ندهید هرگز شک کنند که شما در امواج خشن زندگی در کنار آنها نخواهید بود.

بیشتر بخوانید:

با همسر بی‌مسئولیت چگونه رفتار کنیم

منبع
خبرنامه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا