سرگرمی ها

بدون برداشتن انگشت و با ۳ خط این دایره ها را وصل کنید

وصل کردن 4 دایره با 3 خط و بدون برداشتن انگشت شاید کار سختی به نظر بیاید، ولی اگر دقت کنید می توانید این کار را انجام دهید.

صبح بخیر _ وصل کردن ۴ دایره با ۳ خط و بدون برداشتن انگشت شاید کار سختی به نظر بیاید، ولی اگر دقت کنید می توانید این کار را انجام دهید. با این حال باید بیشتر دقت کنید و با کمک گرفتن از قدرت ذهن همه نقاط را بدون این که مداد یا انگشت را از روی صفحه بردارید به هم وصل کنید. اگر فکر می کنید کار آسانی نیست، ما کمی همراهی تان می کنیم. پس با ما همراه باشید.

به تصویر نگاه کنید:

ابتدا برای وصل نقاط به هم با دقت به تصویر نگاه کنید، شکل قرارگیری نقاط روی صفحه چگونه است؟ سپس چشم ها را ببندید و نقاط را به هم وصل کنید. اگر نمی توانید ذهنی این کار را انجام دهید، پس یک ورق بردارید و نقاط را روی آن ترسیم کنید، سپس شروع کنید و بدون برداشتن مداد نقاط را به هم وصل کنید. مطمئنا موفق خواهید شد.

اما فراموش نکنید که این چالش زمان دارد و شما باید در طول ۵ ثانیه به جواب درست دست پیدا کنید. در غیر این صورت بازنده بازی خواهید بود.

هرچند زمان زیادی ندارید، اما نباید عجله کنید بلکه تمام حواستان را جمع کنید و با تمرکز به حل این بازی فکری جذاب بپردازید!

ما زمان سنج را روی ۵ ثانیه تنظیم می کنیم و شما نیز نقاط را به هم وصل کنید.

۵

۴

۳

۲

۱

زمان شما پایان یافت. آیا توانستید ۴ نقطه را بدون برداشتن انگشت از روی صفحه به هم وصل کنید؟

جواب درست

اگر موفق به یافتن راه حل شده اید، به شما تبریک می‌گوییم، اما اگر هنوز سرگردان و به شدت مشغول خط کشی و وصل نقاط به هم هستید، پس بهتر است به تصویر زیر نگاه کنید:

بیشتر بخوانید:

تست هوش کد این معما را بشکنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا