سلامتویژه/توضیح دار

با این معجون بدنتان را مقابل ویروسها بیمه کنید

صبح بخیر _ سیستم ایمنی بدن یکی از مهمترین نقش‌ها را برعهده دارد. سرماخوردن و دچار ویروس‌های مختلف شدن طبیعی است اما اینکه بعضی افراد خیلی سریعتر و پرتکرارتر بیمار می‌شوند نشان از ضعف نقص ایمنی بدن دارد.

برای اینکه در برابر انواع بیماری و ویروس بتوانید از خودتان محافظت کنید باید سیستم ایمنی قوی داشته باشید. اینکه عملکرد ایمنی بدن را چگونه تقویت کنید دست خودتان است. با مواد مغذی که ویتامین C زیاد دارند این اتفاق بهتر در بدن شما خواهد افتاد.

این بار یک معجون ساده و کاربردی به شما معرفی می‌کنیم که به راحتی آن را در منزل آماده کرده و از حمله‌ی ویروس‌ها به جسمتان جلوگیری کنید. یادتان باشد مسئول اول و آخر بدنتان خودتان هستید. پس با هر روشی که می‌توانید از آن مراقبت کنید.

مواد لازم:

کدو حلوایی نصف یک عدد

خرما ۷-۸ عدد

پرتقال ۲ عدد

معجون کدو حلوایی

طرز تهیه:

در ابتدا کدو حلوایی را از وسط نصف کنید و داخل آن را خالی کرده و پوست بگیرید و به قطعات کوچک خرد کنید. کدوهای خرد شده را به همراه یک لیوان آب در یک قابلمه بریزید و برای یک ربع روی گاز با حرارت ملایم و در بسته قرار بدهید. بعد از این مدت کدوها را از قابلمه درآورده و آب آن را هم کنار بگذارید که به دردمان می‌خورد!

هسته‌ی خرماها را دربیاورید.

پرتقال‌ها را پوست بگیرید و حلقه حلقه برش بزنید.

اینجا آخرین قدم را باید بردارید. کدوحلوایی‌های پخته را به همراه خرماها و پرتقال‌های حلقه شده داخل مخلوط کن بریزید. حدود نصف پیمانه از آب کدویی که با آن پخته شد به همراه نصف پیمانه هم آب سرد داخل مخلوط کن ریخته و همه را با هم خوب میکس کنید.

معجون شما حاضر است. با خوردن این نوشیدنی که کمی هم غلیظ است بدنتان را از شر بیماری‌ها و ویروس‌ها در امان نگه دارید!

 

بیشتر بخوانید:

قرص جوشان مفید است یا مضر+فیلم

منبع
راهنماتو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا