سرگرمی ها

اگر بتوانید نامزد زن را در این عکس قدیمی پیدا کنید، چشمان عقابی دارید

آیا می توانید به این خانم کمک کنید تا نامزد‌اش را پیدا کند؟ همسر او جایی در این عکس قدیمی پنهان شده است و شما 6 ثانیه فرصت دارید تا او را بیابید.

صبح بخیر _ آیا می توانید به این خانم کمک کنید تا نامزد‌اش را پیدا کند؟ همسر او جایی در این عکس قدیمی پنهان شده است و شما ۶ ثانیه فرصت دارید تا او را بیابید.

برای قرن ها، توهمات نوری که به آنها خطای دید هم گفته می شود، ذهن ما انسان ها را به خود درگیر و گیج کرده است. توهمات نوری زمانی ایجاد می شوند که آنچه می بینیم با آنچه درک می کنیم متفاوت باشد. این تصاویر می توانند ذهن ما را فریب دهند و درک ما را از واقعیت به چالش بکشند. امروزه این تصاویر در بین کاربران صفحات مجازی بسیار محبوب شده اند. تست امروز نیز یکی از همین تصاویر است. پس منتظر چه هستید؟ بیایید شروع کنیم!

تصویر آپلود شده در بالا یک عکس قدیمی است. چهار نفر، یک زن و سه مرد را نشان می دهد که در جایی ایستاده اند. شاید فکر کنید که گفتیم در این تصویر چهار نفر وجود دارد، ام تنها سه نفر قابل مشاهده است. پس نفر چهارم کجاست؟ این چیزی است که شما باید کشف کنید. چهارمین نفری که در تصویر پنهان شده، نامزد زن است و شما باید در مدت زمان تعیین شده او را شناسایی کنید.

.

.

.

.

.

برای حل این توهم نوری تنها ۶ ثانیه فرصت خواهید داشت. پس آماده ای؟ تایمر خود را تنظیم کنید و شروع کنید.

جواب این توهم نوری در زیر گذاشته شده است. با این حال، مستقیما سراغ پاسخ نروید. تقلب کمکی به شما نمی کند که بفهمید آیا چشمان عقابی دارید یا خیر.

.

.

.

.

.

.

جواب
از شما خواسته شد که نامزد زن را در مدت ۶ ثانیه پیدا کنید. او اینجاست:

بیشتر بخوانید:

درخت فراری از جنگل دستگیر شد(عکس)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا