آبان تتر
روانشناسی

اگر این ۷ تا ویژگی رو دارید، هم قابل اعتماد و هم جذاب هستید

شناخت آدم های دیگر و فهمیدن اینکه آیا آنها قابل اعتماد هستند یا نه، زمان می برد. شما می توانید با گذراندن وقت با آدم ها و توجه به آنچه می گویند و انجام می دهند

صبح بخیر _ شناخت آدم های دیگر و فهمیدن اینکه آیا آنها قابل اعتماد هستند یا نه، زمان می برد. شما می توانید با گذراندن وقت با آدم ها و توجه به آنچه می گویند و انجام می دهند چیزهای زیادی در موردشان بفهمید و بعد در مورد روابط‌تان با آنها تصمیم بگیرید. اگر فرد قابل اعتمادی هستید، تشخیص شخص دیگری شبیهِ شما برای تان آسان تر خواهد بود.

این نکته نیز حائز اهمیت زیادی است: تصوری که از آدم ها دارید، توضیح دقیقی از میزان قابل اعتماد بودن آنها نمی دهد. برداشت های اولیه نیز شاخص دقیق قابل اعتماد بودن نیستند. علاوه بر این، قابل اعتماد بودن یک شخص نمی تواند بر اساس احساسات یا ادراک شما باشد. خوشبختانه، ویژگی‌های شخصیتی وجود دارد که می توانند به عنوان نشانه های قابل اعتماد بودن تلقی شوند. این نشانه ها معمولا خطا ندارند.

۷ نشانه آدم های قابل اعتماد و جذاب

افراد قابل اعتماد دنیا را به جای بهتری برای زندگی تبدیل می کنند. برای اینکه شادتر و موفق تر زندگی کنید، به افراد قابل اعتماد در زندگی تان نیاز دارید—و صد البته که خودتان هم باید آدم قابل اعتمادی باشید. ایجاد و حفظ روابط بر اساس اعتماد یک تلاش متقابل و مداوم است، یک سبک زندگی که شما تصمیم می‌گیرید آن را انتخاب کنید یا نه.

در زیر ۷ ویژگی یا نشانه می‌بینید. آیا این ویژگی ها در مورد آدم های مهم زندگی تان صدق می‌کنند؟ در مورد خودتان چطور؟ اگر این ویژگی ها را دارید که باید بگوییم از دید دیگران هم قابل اعتماد و هم به شدت جذاب هستید!

احترام می گذارید و احترام می بینید

افراد قابل اعتماد به خود و دیگران احترام می گذارند. آنها معتقدند که می‌بایست برای هر انسانی احترام قائل شد. آنها برای بی احترامی به دیگران از تاکتیک های ارعاب یا تحقیر استفاده نمی کنند. افراد قابل اعتماد دارای اخلاق خوب و ارزش های قوی هستند و صد البته که به این ارزش ها پایبندند.

صداقت دارید و یک رو هستید

افراد قابل اعتماد خود را همانگونه که هستند نشان می دهند. درون و بیرون آنها یک جور است. آنها نقاط قوت و ضعف خود را نیز با صداقت نشان می‌دهند. این افراد تظاهر نمی کنند که همه چیز را می دانند. آدم های قابل اعتماد و جذاب همان چیزی را به زبان می‌آورند که در دل دارند البته بدون این که آسیب کلامی به کسی وارد کنند. اگر شما هم این اخلاق را دارید، آدمی به شدت جذاب هستید.

ثابت قدم هستید

رفتار و گفتار آدم های قابل اعتماد سازگاری دارد. آنها در محل کار، در خانه و در هر جای دیگری یکسان هستند. آنها تظاهر نمی کنند که آدم دیگری هستند. افراد قابل اعتماد، مسئولیت پذیر، پاسخگو و مدبر هستند. آنها آنچه به زبان می آورند را انجام می دهند. ثابت قدم بودن پایه و اساس اعتماد را می سازد و شکل می دهد.

شما دلسوز هستید

افراد قابل اعتماد به دیگران علاقه واقعی نشان می دهند. آنها اهمیت رسیدگی به روابط را می دانند و از شرکت در شایعات و هرگونه صحبت منفی در مورد دیگران پرهیز می کنند. آدم های قابل اعتماد یاری رسان هستند و برای وقت و تلاش آدم های دیگر ارزش قائل می شوند. به راستی که این ویژگی ها آدمها را به شدت جذاب می‌کند! وقتی آدمها می بینند که به فکرشان هستید، به شما اعتماد می کنند و طبیعی است که جذب تان می شوند.

سپاسگزاری بخش مهمی از شخصیت و زندگی شماست

افراد قابل اعتماد، قدردان اعتماد دیگران به خودشان هستند. آنها خانواده، دوستان و همکاران خود را حمایت و تشویق می کنند و حضور آدم ها را سرسری نمی گیرند. آدم های قابل اعتماد قدردان حضور دیگران هستند!

شما مثبت اندیش هستید

افراد قابل اعتماد تأثیر خوبی در زندگی دیگران دارند. آنها مثبت حرف می زنند و دیگران را ترغیب می کنند که مثبت نگر باشند و در زندگی شان با دید مثبت رو به هدف پیش بروند و در عوض هیچ انتظاری هم ندارند. آدم های قابل اعتماد و جذاب، زیبایی های زندگی هر کسی را پیش چشم او نشان می دهند و حس خوبی را به آدمها منتقل می کنند. شما چقدر در زندگی چنین رفتاری دارید؟

اهل فداکاری هستید

افراد قابل اعتماد باعث می شوند دیگران احساس بهتری نسبت به خودشان داشته باشند. آنها با به دست گذاشتن روی بهترین ویژگی های آدم‌ها، به آنها کمک می کنند تا پتانسیل های خود را پیدا کنند و به کار ببندند. تمرکز بر محدودیت های آدمها کار آنها نیست. آدم های قابل اعتماد در آماده کردن دیگران برای رسیدن به تعالی و موفقیت تلاش می کنند.

بیشتر بخوانید:

این بهترین راه درمان دروغگویی است

منبع
خبرنامه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا